nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hoi Jen, Hoeft niet iets te zeggen over je relatie. Het is mij ook een paar keer overkomen. Ik liet het lekker zo zijn, maar deed er niks mee. Ik genoot ervan en wist, het gaat weer over. Mijn relatie met mijn man was/is toen prima, ik had ook geen behoefte om wat met die verliefdheid te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Het was een open vraag Ag, niet per se een vraag aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Maar dezelfde man hangt huilend aan de telefoon als ik het verbreek. En dan breekt mijn hart. Huthutula had gelijk met haar verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Nee Nancy, maar ik heb er dus wel iets mee gedaan. Jaren geleden, vorige relatie, maar ik ben vreemd gegaan. En eigenlijk heb ik het daar wel moeilijk mee, want dat past niet bij mij. Anderzijds geen spijt, want mooie herinnering. Verwarring alom zeg maar. Jezus ik ben veel te openhartig vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Rapporten, gebroken schouder, verliefdheden... er is weer veel aan bod gekomen vandaag. Ik was de hele dag op pad en heb nu de hele draad doorgelezen. Beter dan een biertje nemen. Zometeen een warme douche en dan lekker nuchter m'n bed in. Welterusten allen! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 IIiiiik? Mijn schuld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ben tegen vreemdgaan. Ik ben nog nooit getrouwd geweest en tijdens mijn vriendjes ook nooit vreemd gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Het leven kan ingewikkeld zijn Taat. Dooddoener, maar toch. Mijn toenmalige man had me met een andere man bedrogen. Ik werd verliefd op een getrouwde man, hemels. Ik ging er op in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta, deze man deed niet stiekem. Dit huwelijk is al voorbij. Hij moet het alleen nog beeinigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta, ja, ik heb het soms ook moeilijk met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hij bleef doodleuk 2 nachten slapen. Zou een week met me op vakantie gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Maakte hij misbruik van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta, het is nooit mijn bedoeling geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Meiden, ik ga slapen, morgen een vermoeiende dag met veel visite. Veel werk dus ook. Maar nog even over schuldig voelen.... waarom, voor wie, wie heeft dat woord uberhaupt bedacht??? Slaap ze allen, zzzzzzzzz. ...... 18 april 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Truste allemaal, jullie hebben me veel stof tot nadenken gegeven bedankt daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Dat heb ik hem vandaag ook gesmst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 En agnieta, ik kwam hem tegen op een dating-site. Waar hij vol op bezig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Een verliefdheid op een onbereikbare man kan zoet zijn, Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Oeps, dating site klinkt niet zo onbereikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Jen, het is een player. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ja maar is hij je verliefdheid dan waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 waarom vragen jullie dit aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Omdat jij onze levensvragen zo dadelijk gaat beantwoorden? huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hahaha! Of niet. Ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Heintje... Ik reageerde op het woord Schuld rond 23.30 uur. Mijn reaktie daarop is duidelijk denk ik, zie 23.34 uur. Van schuld is geen sprake, ik geloof daar niet in. Nu echt naar bed, ik hoop dat ik niet weer misbegrepen word... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden