Spring naar bijdragen

VRIJDAG 18-5-4-2014


bolletje

Aanbevolen berichten

Van harte welkom hoor, Arja!

En idd, we worstelen allemaal hier met hetzelfde. We steunen elkaar hier, kom maar vaak hier in deze huiskamer als je daar behoefte aan hebt. Niet altijd is er iemand aanwezig, maar toch zul je al snel antwoord krijgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Tatum... Het is wel heel fijn dat je er hier eerlijk over kan zijn. Ik heb door de jaren heen heel wat gelogen en bedrogen terwijl dat helemaal niet bij mijn karakter past. Nu de rook om mijn hoofd is verdwenen moet ik dealen met die werkelijkheid en het vertrouwen van mijn naasten terug proberen te winnen. Het lijkt me heerlijk dat je hier gewoon open en eerlijk kan zijn en je niet hoeft te schamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, ik herken het helemaal. Jammer, maar het is niet anders. Voor nu , maar vrede hoef je er natuurlijk niet mee te hebben. Doe ik ook niet. Ik wacht even mijn moment af, maar dan ga ik daar toch echt ff over praten!

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merkte toen hij aankwam al dat hij gedronken had... maar ja, wie ben ik om daar iets van te zeggen. Hij zit bij de AA. En zijn zus pleegde een paar maanden geleden zelfdoding.

Hij hield zich al veel te lang te sterk.

Lijntje gebroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...