nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Van harte welkom hoor, Arja! En idd, we worstelen allemaal hier met hetzelfde. We steunen elkaar hier, kom maar vaak hier in deze huiskamer als je daar behoefte aan hebt. Niet altijd is er iemand aanwezig, maar toch zul je al snel antwoord krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 tja Taat ik weet even niet wat te zeggen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Arja, ik doe het morgen ook opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Jane, zeg het maar: nieuwe dag nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Bedankt allemaal voelt nu al goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta: ik heb het gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Sterkte Tatum... Het is wel heel fijn dat je er hier eerlijk over kan zijn. Ik heb door de jaren heen heel wat gelogen en bedrogen terwijl dat helemaal niet bij mijn karakter past. Nu de rook om mijn hoofd is verdwenen moet ik dealen met die werkelijkheid en het vertrouwen van mijn naasten terug proberen te winnen. Het lijkt me heerlijk dat je hier gewoon open en eerlijk kan zijn en je niet hoeft te schamen. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Anja, ik snap heel erg goed wat Agnieta bedoelde. Iets halen is pas een tweede plan. En ja, ik ben 2 kleine flesjes gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta, sla me niet om de oren. Morgen weer een andere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Nee, ik lieg niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Agnieta, lieve kus....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 (bewerkt) Ietje, ik herken het helemaal. Jammer, maar het is niet anders. Voor nu , maar vrede hoef je er natuurlijk niet mee te hebben. Doe ik ook niet. Ik wacht even mijn moment af, maar dan ga ik daar toch echt ff over praten! 18 april 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ga slapen. Het is voldoende. Morgen weer een nieuwe kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Dank je Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Tatum , vanaf mijn foon geen emoticons, daarom zo:Kissssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Mijn sterkste verliefdheid betrof ook een een getrouwde man. Je bepaalt dat zelf niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Jij ook terug Nancy. Ik heb niet heel veel gedronken. Dus morgen wordt zowiezo een betere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik had een zware avond. Afgesproken met een kennis die uiteindelijk suicidaal bleek te zijn. Nog netjes staan wachten op zijn ouders om hem veilig af te leveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik merkte toen hij aankwam al dat hij gedronken had... maar ja, wie ben ik om daar iets van te zeggen. Hij zit bij de AA. En zijn zus pleegde een paar maanden geleden zelfdoding. Hij hield zich al veel te lang te sterk. Lijntje gebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Jeee...... Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hoi Agnieta, ik stond dus open voor de verliefdheid. Wellicht zegt dat iets over de staat van mijn eigen relatie toen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Lijntje gebroken? Is er iets werkelijk gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik hoop ook dat we - man en ik - iets konden betekenen. We hebben allemaal samen verwantschap om zo te zeggen. Hij en man bipolair, hij en ik iemand verloren aan zelfdoding. Partners in kweeniewa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Neenee Tatum, niks gebeurd, stomme uitdrukking gebruikt. Ik denk gewoon dat zijn kracht op is. Dat hij zichzelf overschat heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Verliefdheid, ik heb nog nooit open gestaan voor een getrouwde man. Het was ook openlijk, hij bleef 2 nachten bij me slapen. Wilde een week met me op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden