Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ja mannen, breek me de bek niet open, pff. Ik had vandaag een goede werkdag, dat werd eens tijd En wat ik me herinner van op mijn rapport? "Is associaal" (sic). Snif. Heeft toen veel indruk op me gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik was alleen een beetje verliefd op het verliefd zijn. Dat was even geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Hij was geweldig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Dat ken ik. Verliefd zijn is verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Taat, hup op de bank! tv kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Jen, het was voor het eerst in 5 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Sterker nog: hij heeft mij vandaag nog huilend opgebeld. Maar uiteraard is er ook een andere kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik moet nu vooral rust nemen en geen alcohol drinken. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Oeps, klinkt ingewikkeld, Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Klopt ook Nancy. Maar bovenal wil ik wat van mezelf leren. Toch maar weer even rustig bankhangen nu . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ben ook maar zelden verliefd Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ja, ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Niet naar de winkel, maar bankhangen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Tatum, Kan je niet wat lekkers gaan koken voor jezelf? Geeft afleiding, en een gevulde maag, neemt de ergste trek weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Rapilos, een goed advies maar ik heb helemaal geen zin om te eten. Heb niet eens honger. Ik heb eigenlijk de laatste 2 weken al niet meer gegeten. Probeer met regelmaat een appel of droge boterham naar binnen te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Een kop soep. Dat zou ik nu wel willen. Heb ik ook in huis. Samen met afbakbroodjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Taat: werk aan de winkel!!!! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Maar vrouwen hebben dan weer van die pms klachten en zo. Nu ja, ikke nie ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Goed zo Taat, Lekker soepie, Niets mis mee!, Ha, dat is fijn om te horen Gerrit, dat jij vrouwen ook veel leuker vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ga mijn vrouwelijkheid even vieren door mijn rondingen wat calorieëen toe te stoppen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Daarom is het ook zo heerlijk om verliefd te zijn...het overkomt je Niemand de je kan dwingen..of het nu uitkomt of niet.. Ik hou van vlinders in de buik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Echte verliefdheid is voor mij alweer tijd geleden en sta er ook niet echt voor open nu. Sterkte Aicha, hoop dat het snel toch iets beter met je gaat :rose: Tatum, jij sterkte en wel beetje meer gaan eten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 ik ook niet hoor suikertje. en na de belastingen en alle dingen die dat weer oproept heb ik eigenlijk net als bij drank wat voegt het nog toe haha. En zelfs de belastingman kwam er niet uit. Dat streelde mijn gevoel van me dom voelen weer wel gek genoeg, en ik weet wat ik moet afwachten aan mails om alsnog het goed in te vullen. Mijn drempelvrees is over en het nieuwe systeem is inderdaad veel gemakkelijker dan ik dacht, dus ik denk dat ik 2013 eerder klaar heb dan 2012. Dus toch een goed gevoel overgehouden aan vandaag. Ik moest kiezen om de man een cake te bakken of toch een fles wijn mee te geven. En dat laatste maar gedaan. Was wel even een raar idee trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Gaat ooit nog weleens goed komen met die aangifte lady jane. Ik heb paasrollade in de pan nu met risico dat die ook de pasen niet haalt. Maar dat is dan ook weer voordeel van alleen zijn, doen wat jezelf wilt RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Lekker Jane, Meer duidelijkheid in de belastingtroep, Ook al kwam de belastingman er ook niet uit. Er wordt in elk geval aan gewerkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden