Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Goedemorgen, Het wordt langzaam licht hier. Koffie staat te pruttelen en thee is straks ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Hoi Suikertje, je bent weer vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Hoi eline, goedemorgen Ja was vroeg op, maar sliep ook al om 7 uur gisteren. vanmorgen om 5 uur op. Beetje raar dag/nacht ritme, maar ben blij als ik s'avonds kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Goedemorgen allemaal. Ik kijk uit naar weer een mooie dag. Iedereen weer veel succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ik hoop dat Agnieta een beetje heeft kunnen slapen en dat het iets beter gaat vandaag. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Goedemorgen Luitjes, Lekker bakje thee Suiker, heerlijk nog even wat meer wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Mogge vroege vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Morgu Huttula. Goeiegenade wat een nieuwe avatars.... duurt wel even voor ik dat bij iedereen weer in het snotje heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Goedemorgen huttula en Yvonne Goede, mooie dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Voor jou wens ik dat ook Suiker, Is het gisteren allemaal goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Ja Yvonne, gisteren wel. Vandaag vervolg en daar zie ik zo tegen op. Liefst zou ik afbellen, maar is geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Yvonne ik moet ook wennen aan al die nieuwe plaatjes maar vind ze wel mooi, misschien ga ik ook op zoek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Suikertje, afbellen geen optie zeg je, daar spreekt voor mij motivatie uit! Enne het is droog en de zon schijnt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Onrustig geslapen, maar goed... In de ochtend maar weer effe bikkelen op het landgoed van mijn ouders om gedachten te verzetten. Vanmiddag krijg ik de uitslag van de biopten die afgenomen zijn tijdens colonscopie van 2 weken geleden. Blijft spannend, maar verstandelijk neem ik maar aan dat wanneer er iets niet goed was ik al wel wat gehoord had... Afijn, de dag kan beginnen... Nu eerst een bakkie thee... Dagpact: Suikertje Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Suikertje, succes weer voor vandaag. Een beetje een dooddoener, maar het zal met de tijd steeds minder spanning geven... Je doet het toch maar wel, je angsten onder ogen zien en aanpakken... Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Voor vandaag dan maar weer een portie extra sterkte Suiker... Zal met de tijd steeds minder moeilijk worden heb ik het idee, maar ja, daar koop je nu niets voor he? Succes dus. Blondie ook sterkte vanmiddag dus. Ja, ze zijn mooi Eline, en het gaat ook tuurlijk wel wennen. En ik mag er weer als een haas vandoor.... Koffie en thee even opgeslagen in de kannen om warm te blijven ... luitjes, Later...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank mensen voor de steun, doet me goed. Blondie, sterkte vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Morgen! Wat zijn jullie vroeg op allemaal! Normaal staat hier de computer 's ochtends niet aan Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 (bewerkt) Goeie morgen lieve kanjers Hoop dat je een goed bericht krijgt Blondie, want wachten op zulk soort dingen geeft toch altijd een hele hoop spanningen. Sugar, naarmate je dingen meer doet waar je eigenlijk tegenop ziet, worden die gemakkelijker. Vind het erg knap dat je er toch tegenaan gaat. Ik hoop dat je jezelf iedere keer een groot compliment geeft als het toch weer gelukt is. Ik vind je een stoere kanjer. Vandaag komt er iemand die samen met mij de keuken gaat afbreken. Nog even alles doornemen en dan gaan we de 28e of zo beginnen. 17 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Dank je bolletje, jij fijne dag, doe je niet te gek vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Iets waar je als een berg tegen op ziet en het toch doet maakt je telkens weer sterker. Eigenlijk best wel een mooie beloning om door te gaan Daar hou ik me ook altijd maar aan vast :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Moggûh. Bolletje, kan je dan wel nog gewoon koken enzo of wordt het een aantal dagen "kamperen"? Koppie koffie erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Triviale vraag, maar het is vandaag witte donderdag, is er iemand die weet wat dat betekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 april 2014 Rapport Share Geplaatst 17 april 2014 Laatste avondmaal....en jezus werd verraden door judas Als ik het goed onthouden heb...katholieke school gezeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden