Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Succes gewenst Aicha, met de juiste motivatie moet het gaan lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Nooitgenoeg: welkom op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Heeeeeeeeeel veel succes Aicha. Gaat lukken, vast... knop om!!! Suiker, sterkte vandaag, en wat ellendig dat je computer niet wil wat jij wilt. Hoop dat er een mogelijkheid is om er iemand naar te laten kijken? Luitjes, ik móet er nu vandoor. Voor iedereen een fijne dag. Maak er wat moois van he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Suikertje, ik ben ooit eens 9 jaar van het roken afgeweest maar ik vind het nu zo moeilijk. Zit al weer jaren te worstelen met het stoppen. Iedere avond weer het bekende verhaal: morgen stop ik!!! Maar de eerste keer toen ik stopte dronk ik nog niet, dus nu heb ik twee problemen. We gaan er in ieder geval voor!!!!!!! En Suikertje ik vind dat jij toppie bezig bent Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Voel me nog wel een koordanser Aicha en draadje is dun. Maar als ik zelf wil en dat wil ik en met enige ondersteuning, moet het nu beter worden en misschien haal ik ooit de overkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemorgen, bedankt voor de koffie. Gaan we er met z'n allen weer een mooie dag van maken? Moeten we toch maar proberen ook al is het soms wat moeilijk. Sterkte voor wie het nodig heeft. Ik blijf in ieder geval nuchter. Ook al is mijn humeur niet al te best. Heb 's morgens als ik wakker word een heel akelig leeg gevoel. Weet niet goed wat daar aan te doen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goeie morgen mensen. welkom N. Genoeg. Vandaag aan de poets hiero. Het aquarium is weg dus nu kan ik de huiskamer veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemorgen Hanneke, Agnieta en bolletje Hoop dat je snel vandaag wat beter in je vel zit Hanneke. bolletje, succes met de schoonmaak, niet te veel doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Nee hoor Sugar ik houd het rustig vandaag. En jij? Doe jij ook lekker rustigaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 bolletje, ik hoef niet veel vandaag, maar wil toch iets gaan doen. Stil zitten is niet goed voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Klopt Sugar, stil zitten en niets doen is niet goed voor een mens. Een beetje actief bezig blijven en een tevreden gevoel krijgen is veel beter. Mensen zijn nu eenmaal ook werkdieren en als die niets doen, krijgen ze het moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 goeiemorgen frummers de hond is een geldige reden Aich maar de riem in de andere hand misschien ook te doen? de rest smoesjes ;) Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Moggûh. Ben je mooi klaar mee zeg, gebroken schouder, Aicha...kun je de riem van de hond niet wat verlengen en dan om je middel bevestigen? Zie ik ook wel eens bij joggers die de hond meehebben. Kopje koffie en dan maar eens erop uit met de hond. Wil de jouwe wel meenemen, Aicha Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi , ik schrijf me in vt dagpact! Beterschap met je schouder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi Tine, wat bedoel je met vt? Hoe gaat het met je vandaag? Hoop dat je je wat beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Agnieta, ik was gisteren ontroerd en geraakt door je verhaal over stoppen met drinken. Vooral ook door je contact met je zoon. Wil het even kwijt. Is voor mij nu te moeilijk om over eigen te praten, net op facebook en twitter gekeken en ga zo wat doen anders breekt het lijntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Dank je Agnieta, is voor nu genoeg Jij ook proberen te doen wat beste voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 VT: voor het dagpact:) Het gaat, t moet anders! Dank je! Agne, zet ik in n vaasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Wat mij eigenlijk al dag bezighoud, is of MijnGerrit gisteren kampioen is geworden en in welke tak van sport. Was vanmorgen te laat om te reageren op hem, maar je leest dit nog wel he MijnGerrit Triviale dingen, maar zoals vaak wordt gezegd, belangrijkste bijzaak in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi wijfie, hoe gaat het vandaag met je, wanneer moet je naar de psych Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemiddag, Jopie, waar bent U? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Kreeg net telefoon ggz, eerste twee weken komen ze hier smorgen, zodat ze er zeker van zijn dat ik dan nuchter ben, langzamerhand komen ze dan later op de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Oei Sugar er wordt nogal wat van je geëist zeg. Geeft je dat geen spanningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi bolletje, ik voel dat niet als eisen van hun kant, het gaat om mezelf. Ik wil zelf graag, loop onderhand al 35 jaar met deze klachten, heb mijn dagboeken uit die tijd nog eens gelezen. Cognitieve gedragstherapie heet het, ja maar ik heb tot nu toe 1 keer in die jaren iemand mee gehad naar buiten om te oefenen. Gelukkig gaat dit nu dit keer wel gebeuren, zie er enorm tegenaan, maar ook naar uit. Weet dat ik veel stress ga hebben komende weken, maar wil graag weer naar buiten. Gewoon dingen kunnen doen, onder de mensen komen. Pfff. valt me zwaar maar komt goed. Is het oude aqaurium gebied al schoon bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 En ik ben al vanaf februari bezig met verslavingzorg, wellicht al eerder verteld. Ggz gaat er nu weer achteraan. Nee, ik ben geen crisis, daarom duurt het zo lang. Kan misschien beter keer dronken op straat lopen, maar ben bijna nooit dronken, zou me er voor schamen. Sorry even, moest het even kwijt nav reactie bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden