Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 April 2014

Aicha

Aanbevolen berichten

Heeeeeeeeeel veel succes Aicha. 

Gaat lukken, vast... knop om!!! 

Suiker, sterkte vandaag, en wat ellendig dat je computer niet wil wat jij wilt. 

Hoop dat er een mogelijkheid is om er iemand naar te laten kijken? 

Luitjes, ik móet er nu vandoor. 

Voor iedereen een fijne dag. 

Maak er wat moois van he? 

post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, ik ben ooit eens 9 jaar van het roken afgeweest maar ik vind het nu zo moeilijk.

Zit al weer jaren te worstelen met het stoppen.

Iedere avond weer het bekende verhaal: morgen stop ik!!!

Maar de eerste keer toen ik stopte dronk ik nog niet, dus nu heb ik twee problemen.

We gaan er in ieder geval voor!!!!!!!

En Suikertje ik vind dat jij toppie bezig bent  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

bedankt voor de koffie. Gaan we er met z'n allen weer een mooie dag van maken? Moeten we toch maar proberen ook al is het soms wat moeilijk.

Sterkte voor wie het nodig heeft. Ik blijf in ieder geval nuchter. Ook al is mijn humeur niet al te best. Heb 's morgens als ik wakker word een heel akelig leeg gevoel. Weet niet goed wat daar aan te doen.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh. 

Ben je mooi klaar mee zeg, gebroken schouder, Aicha...kun je de riem van de hond niet wat verlengen en dan om je middel bevestigen? Zie ik ook wel eens bij joggers die de hond meehebben. 

Kopje koffie en dan maar eens erop uit met de hond. Wil de jouwe wel meenemen, Aicha  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik was gisteren ontroerd en geraakt door je verhaal over stoppen met drinken. Vooral ook door je contact met je zoon.

Wil het even kwijt. Is voor mij nu te moeilijk om over eigen te praten, net op facebook en twitter gekeken en ga zo wat doen anders breekt het lijntje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij eigenlijk al dag bezighoud, is of MijnGerrit gisteren kampioen is geworden en in welke tak van sport.

Was vanmorgen te laat om te reageren op hem, maar je leest dit nog wel he MijnGerrit :)

Triviale dingen, maar zoals vaak wordt gezegd, belangrijkste bijzaak in het leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje, ik voel dat niet als eisen van hun kant, het gaat om mezelf.

Ik wil zelf graag, loop onderhand al 35 jaar met deze klachten, heb mijn dagboeken uit die tijd nog eens gelezen.

Cognitieve gedragstherapie heet het, ja maar ik heb tot nu toe 1 keer in die jaren iemand mee gehad naar buiten om te oefenen.

Gelukkig gaat dit nu dit keer wel gebeuren, zie er enorm tegenaan, maar ook naar uit. Weet dat ik veel stress ga hebben komende weken, maar wil graag weer naar buiten. Gewoon dingen kunnen doen, onder de mensen komen.

Pfff. valt me zwaar maar komt goed.

Is het oude aqaurium gebied al schoon bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben al vanaf februari bezig met verslavingzorg, wellicht al eerder verteld. Ggz gaat er nu weer achteraan. Nee, ik ben geen crisis, daarom duurt het zo lang. Kan misschien beter keer dronken op straat lopen, maar ben bijna nooit dronken, zou me er voor schamen.

Sorry even, moest het even kwijt nav reactie bolletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...