bolletje Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Ja Runner je houdt zo toch een beetje je verslaving in stand. Je hebt een vervanging gevonden voor de alc. om te proberen een gevoel van rust te krijgen. Misschien eens proberen of je die ontspanning kunt krijgen d.m.v. ademhalingsoefeningen. Dat kan je de hele dag doen zelfs ook op je werk. Er is veel te vinden op internet. Wil je gaan zoeken en kun je het niet vinden wil ik je graag mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 en nu in gewone mensentaal jopie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 zoiets van, als je niet links gaat, ga je rechts, maar kan ook naar achteren en dus niet naar voren... Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 haha, ben zo leuk.... zit je een beetje te dollen hoor kan je toch hebben he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) pfoehee hoe gek kun je worden van jezelf? Voor zeker de 5e keer kan ik niet inloggen in digid alweer per brief een nieuwe code aangevraagd en weer een week vertraging dus. wel opgeschoten met sorteren, printer ge-inkt en opgeruimd. mennn wat heb ik een weerstand tegen die aangifte zeg. zelfs mijn 3 x gedownloade aangifte 2012 was zoek. Die heb ik inmiddels weer gevonden en over 2013 heb ik een papieren versie aangevraagd, van 2012 kan dat al niet meer. Mijn vakanties plan ik altijd véél eerder Aak en ook met veel meer voorpret. Ik ga maar gauw lid worden van de ANBO, want ik zie mezelf dit ook nog niet voor elkaar krijgen meer. 10 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Goedemiddag beste mensen, Hard gewerkt vanochtend, en gisteren trouwens ook, tot sávonds laat. Vanmiddag zo moe, dat ik een uurtje ben gaan liggen, Wordt nu toch wel echt een oude taart , Vandaag dag 4, Lijkt veel langer, Gaat prima tot nu toe Moet mezelf nu even dwingen, wat aan mijn opleiding te doen. Jane, Lekker uitbesteden, die belastingtroep! Zou er niet aan moeten denken om dat allemaal zelf te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Veel geslapen en tussendoor hoorde ik buiten mensen praten, grasmaaiers, de zon scheen, nog trouwens, het voelde of ik op het strand was ingeslapen.. nu even wat drinken, ik bedoel dus sap en water .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Dag beste mensen! De werkdag zit er weer op en ik ben lekker heen en weer aan het vliegen geweest. Helemaal in mijn element. Ik bof daar zo ontzettend mee. Aggie: ja en ja (goed bedoeld – zal dat niet meer doen). Oh Eline, ik hoop dat het geen griep is, maar een koutje. Ik voel me ook wat vreemd en vroeg me af of ik ziek ging worden. Is het forum besmettelijk? Beterschap hoor! En Jopie, dat overwegen, nog een keer omdraaien, dat meen ik te herkennen in je posting. Soms heb ik er geen zin in en klets ik er lekker in. Spoortje trekken en dan achterom kijken wat er allemaal is omgevallen. Da's ok wel eens leuk, toch? Voor Jane weet ik nu een leuk verjaarskado: een mooie stapel blauwe enveloppen! Ik heb het goed. Krant ligt te wachten, erwtensoep staat warm te worden, kat zit buiten op het bankje. Heerlijk! Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 zei ik net tegen de fysio prik mij maar lek, krijg ik hier ook nog even een steek na brrr blauwe enveloppen die winnen het zelfs van mijn fakirmat vannacht ben ik bang. Ik ben ooit in een grijs verleden 20 jaar boekhouder geweest deed jaren mijn eigfen belastingen en nu worstel ik al bijna 2 jaar met die ellende. Ik denk dat ik 2013 fluitend kan doen als ik maar eenmaal 2012 doorheb. En ik wil het l;iefst gewoon met een potlood op papier oefenen. is dat erg dom? het voelt wel zo nl. Het stomme is dat de belastingtelefoon die mogelijkheid niet geeft en met die voorgeprogrammeerde bandjes kan ik niet een eigen vraag stellen. mailen kan alleen als iemand van hen mij een mailadres geeft. Ze sluiten de gelederen duidelijk voor mensen zoals ik. Misschien fiets ik morgen maar eens naar dat kantoor toe in Den haag, een goeie die me dan weg krijgt zonder formulier. Iemand nog eentje over van 2012? Ik bak er een cake voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 lady jane, leuker kan ik het niet maken en ook niet makkelijker voor je. Veel sterkte ermee. Voor wie eet of gaat eten, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Jane, volgens mij doe je dan toch iets fout bij die belastingtelefoon. Mijn zoon werkt daar en ik heb toch niet de indruk dat hij de hele dag daar bandjes af speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 (bewerkt) Goeie avond piepels. Heb weer lekker gegeten na een dag druk in de schuur bezig te zijn geweest. God wat ben ik moe zeg. 10 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hoi Bolletje, Dan zul jij straks wel lekker kunnen slapen denk ik. In onze krant stond vandaag dat mannen vaker dromen van seks, vuur, geld vinden en de controle over de auto verliezen; vrouwen vaker over overstromingen, zwemmen en levende en dode mensen die dan dood resp. levend zijn. Jane is duidelijk niet in het onderzoek betrokken geweest, want dan hadden de blauwe enveloppen erbij gestaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Ik ga me ook afmelden voor vandaag. Nog even 2 kaassouflees eten en dan ga ik plat. Fijne avond allen en kom morgen wel weer langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Dag Fruitvlieg! Jou had ik nog niet ' gezien". Alles goed? Wat brengt jou hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Stilletjes hier, Heb een heerlijk 0% biertje ontdekt, met fruity Rosé, Echt lekker, bestaande uit;gerstemout,tarwemout, vruchtensappen en hop. Klinkt nog gezond ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hoi Rapi, Ik vind een alcoholvrij biertje ook wel lekker. Beter dan frisdrank. Vroeger overigens ook al, toen ik nog wel gewoon dronk. Ik las laatst ergens in een bericht van iemand, dat er frummers zijn die het teveel op het echte bier vinden lijken en het daarom afkeuren? Vroeger dronken de mensen bier in plaats van water, omdat het schoner was. Wel minder alcohol overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Gerrit, Ik vind alcoholvrij bier ook lekkerder dan frisdrank. Minder zoet, en de goeie niet van echt te onderscheiden qua smaak vind ik. Ja, sommige frummers, worden getriggerd, en willen dan toch weer overgaan op echt bier. Dan moet je natuurlijk geen 0% drinken ook. Gelukkig, heb ik daar zelf totaal geen last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Even een beetje t.v. kijken, Zit hier wel erg eenzaam te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hoi Rapi, 't Is stil hier, ja. Wat kijk je op tv? Bij mij thuis ook stil. Vrouw weg, kat naar buiten. Mijn dochter komt zo thuis en haal ik over 20 minuten op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Sowhat, Lekker badderen dan, Ruik je straks weer naar roosjes, Heb, help mijn man is klusser gekeken Gerrit, Die kerels vinden het echt niet leuk he, als zo'n programma langs komt Nou mensen, ga mijn bed opzoeken. Ben ik morgen weer lekker fit (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 'trusten Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 even met dochter naar een kledingbeurs geweest deed ik vroeger voor de kids al, babybeurs, kinderkl.beurs enz nu verkleedpartijtjes voor grote mensen. Tienermeiden maakten er een dolle boel van, leuker dan een avondje uit, en voor een habbekrats vintage en retro scoren. en er komt geen drank aan te pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Zo, dochter weer thuis. Vrouw en kat nog niet. Tweedehands winkeltjes niets voor jou Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 april 2014 Rapport Share Geplaatst 10 april 2014 Hoi Aggie Koken in het weekend, niet op zaterdag als ik aan de klus ben. Doordeweeks als ik eerder thuis ben. Huishouden doen, mwahhh, voor de vorm he Hard trainen staat mijn lijf niet echt meer toe. Ben 20-15 kg. te zwaar en ben eng in mijn zwembroek Maar wel 3-4 kg. afgevallen sinds ik niet meer drink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden