Kate Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik word er verlegen van hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Sta ik nu nog in mijn uppie op het dagpact? Dribbeltje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Goedemorgen allemaal, nou ja, morgen ... Nog zombie hier, maar dat trekt wel weer bij. Nooitmeer Dagpact (je) Dribbeltje MijnGerrit Volgens mij niet Dribbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Goedemorgen, allereerst Rapilos van Harte, las net de draad van gister, waar gaat de vakantie naartoe? Hoop dat Albert even wat laat horen... Nu eerst thee en een lekker broodje... Die vakantie duurt nog wel even hoor. Heb pas half juni vakantie. En waar naar toe weet ik ook nog niet. Eerst opleiding goed afmaken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Agnieta, Gaat het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Zo voorlopig zien jullie mij niet terug de eerste paar uur. Ik heb besloten om mezelf eens lekker te gaan verwennen met een chinees dus moet ik daar dadelijk even naar toe, en dan flink eten waarna ik op de bank plof en zwaar moet gaan uitbuiken Verder is het bestuur van de d.a. eerder opgestapt omdat het zwaar %^&*&(*( is daar. We hebben nog één persoon die in het bestuur zit en die blijft omdat die zo'n e80.000,-- verdiend per jaar. Daar wil ik ook wel voor bij het bestuur hoor Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat, iedereen is erg somber, maar ikke niet hoor, de d.a. blijft heus wel bestaan. Zo nu zoefffff op naar de chinees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ha,ha die Bol, De eeuwige optimist he , Nou, geniet lekker van je chinees he! Koester je maatje maar, Ietje!, Wijfie, Wat vreselijk lastig voor je, die situatie thuis Hoop voor je dat de repetitie doorgaat, heb je even afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Wijfie, kun je geen vouwfietsje kopen op MP? Als je jouw postcode intoetst en dan 3 0f 5 km kun je m zo halen. Die mag je overal in meenemen kost niets extra en dan ben je nooit meer afhankelijk en altijd de BOB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 ik heb bij mijn vouwfiets een grote rugzak gehad daar past best een accordeon in lijkt me?Die staan misschien ook wel los te koop op MP en ja je gewone fiets is ook handig als het gratis is maar in de trein kost dat €6,= per dag en niet in de spits. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) Zo toch maar ff uitbuiken achter de pc. Ik heb jullie vandaag een beetje gemist. Wijfie hier zie ik soms mensen fietsen met een klein karretje achter hun fiets, waar ze boodschappen mee gaan doen, kinderen in vervoeren en met honden de bossen in gaan. Misschien dat die dingen niet zo duur zijn. Daar zou je je accordeon mee kunnen vervoeren. Ik hoop dat je wel blijft spelen want dat is zoooo belangrijk voor je. Ja en het mopperen daar zal je aan moeten wennen en leren te accepteren. ik denk dat het misschien nog geeneens zo zeer om jou gaat maar het is toch z'n eigen onvrede die hij kwijt moet. En jij staat het dichtst bij hem dus krijg jij de volle laag. Het is niet reëel, maar zijn manier om het kwijt te raken. Mensen kunnen dan erg egoïstisch zijn en niet aan anderen denken die ze pijn kunnen doen. Iet sterk blijven hé? Je kan het. 4 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Wijfie, heb je je "plan" om een eigen woning te zoeken al eens hardop uitgesproken tegenover J? En dan bedoel ik niet als dreigement, maar als simpele mededeling/feit. Wie weet werkt alleen dit al als een fikse "wake up call". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Of je roept: 6 minuten!!!! 6 MINUTEN ZAL IK NAAR JE LUISTEREN en daarna wil ik dat je 6 uur je best doet om niet negatief te zijn. We doen hier allebei ons best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) Ow, ik zie nu pas dat je niet online bent.............. oke aan alle anderen: We doen hier allemaal ons best!! 4 april 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 ha die Monster, Als je bij je eigen berichtje op quote drukt en dan met je linkermuisknop over je berichtje gaat dan wordt dat blauw en dan klik je het weg. Je moet er wel iets voor in de plaats zetten al is het maar één letter, anders doet ie het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) nee Bol via quote maak je een nieuw bericht aan je moet het met bewerken doen 4 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) Laat maar. 4 april 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 (bewerkt) dank je Bol!! 4 april 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Lady Jane, inderdaad!! Met Bewerken kan ik toveren sinds 2 minuten. Ga ik ook met manlief proberen. (och erme wat doet ie nou weer nie goe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Zonder flink aan de zuip zijn toch nog foute informatie geven is ook een kunst hé Jane Bedankt. Hoe is het vandaag met je dochter gegaan Mai? En ben je nog steeds fikkie aan het stoken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ha die Bol! De fik is uit Gezelligheid opgeruimd Dochter heeft geen lust tot praten Dan is het beter te laten Nu, fijn met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Vervelend dat je dochter geen lust heeft. Maar ik denk dat jij jezelf toch wel bezig kan houden ook al is je dochter ziek en is er geen fikkie. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Still going strong.... Even een berichtje zodat ik op het klokje v Dylan kan zien hoeveel dagen ik al droog sta. Volgens mij rond de 120. Ben benieuwd. Veel plezier allemaal met het fijne droge leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik ben de tel helemaal kwijt. Het zijn al weer 146 droge dagen. Wat gaat de tijd toch snel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 AR ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden