Kate Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Natuurlijk kun je dansen zonder drank NM. En als je moe wordt is dat gewoon je natuurlijke grens en mag je rusten. Heb je de volgende dag ook nog meer energie. Ik ga eens wat onkruid verwijderen, het staat nu mooi in een zonnig hoekje. Fijne dag mensen. RUNNER en dribbeltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Misschien is het paniek omdat je besloten hebt om geen alc. meer te gaan gebruiken Suikertje. Dat alleen al kan paniek veroorzaken. Je grijpt niet meer naar de alc. om jezelf te verdoven. Je gaat nu een hele hoop voelen en dat is in het begin erg eng. Alles wat je jarenlang weg gedronken hebt aan gevoelens, komt nu naar boven, en we hebben nooit geleerd om daar mee om te gaan. Ik wist in het begin vaak niet wat voor 'n soort gevoelens ik voelde. Maar als je doorzet en leert om gevoelens te herkennen en te plaatsen, gaat het echt allemaal goed komen. Je bent nu eerlijk naar jezelf en voelt nu wie Suikertje is. Heel veel sterkte en blijf vertrouwen hebben in jezelf. je kan veel meer aan dan je denkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 wijfie, ja wachten duurt soms lang, gewoon keer bellen als het te lang duurt. Lukt je zaterdag, kom op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goedemiddag allen, Mocht lekker een paar uurtjes opnemen vanmiddag. Kan ik lekker boodschappen doen (nou ja, lekker..) Goed nieuws; mijn contract is weer verlengd voor een half jaar. Derde, dus laatste keer. Volgende keer eruit, of vast contract. Maar zover is het nog niet, Wie dan leeft, die dan zorgt. Suiker, Hoe is het afgelopen met de hulpverleenster? Heb je er wat aan gehad?, NOOITMEER, Natuurlijk, ga jij lekker dansen, zaterdag, en ook zonder drank. Dat gaat jou gewoon lukken! En ben je moe, dan ga je zitten, zoals het hoort RUNNER en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Die natuurlijke grens w.b. Vermoeidheid, die is inderdaad ver te zoeken met drank op! Ik ben nu ook zoooo moe!! Maar dat zal ook te maken hebben met de overbelaste situatie thuis. Weer leren voelen wat goed voor me is. Zal wel ven duren. En al die gevoelens die naar boven komen zonder drank, is nu wel veel sneller dan vorige keer, maken het er niet makkelijker op. Heb zowaar alc.vrij radler gekocht, wie weet helpt het?? Meningen zijn daar erg over verdeeld weet ik... Heb spontaan de rest van de middag vrij genomen, kwam toch niets zinnigs meer uit me. Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 En Ietje, heb je haar bijgehouden? Of ben je nog aan het bijkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Hoi, reageer later wel op mijn eigen beslommeringen, even rust in mijn hoofd maken, maar bedankt voor bezorgdheid en aandacht. wijfie, ik gebruik al jarenlang axe, maar alle vrouwen fietsen hier langs, dus reclame werkt niet, helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 En Rapilos, gefeliciteerd, hoop dat je hierna vast contract krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Dank, Suiker en wijfie, Ben nog steeds blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Kan ik lekker vakantie gaan boeken, want durfde niet eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Rapilos... dat zou het mooiste zijn: wel meedoen, wel dansen en geen alcohol drinken! Dribbel... wat is alc vrij radler (een alc vrij biertje misschien?) Wijfie... je hebt gelijk, dat zou veilig, goed en makkelijk zijn. En lekker de volgende dag fris. Alleen heb ik al een tijdje heel veel zin om weer eens lekker te dansen. Ik neem alc vrije biertjes mee. Die drink ik de laatste tijd sowieso al zo nu en dan. Best lekker. Ik drink nooit frisdrank (alleen thee en water) en dan is zo'n fris biertje af en toe super lekker. Gelukkig kan ik er ook gewoon mee stoppen na 1 of 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Rapi gefeliciteerd! Dat heb je maar weer mooi binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Goed he Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Oh rapilos, dat is prachtig! Al die onzekerheid van je was dus onterecht :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ja Jen, Maar je weet het nooit tegenwoordig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Nee, dat is waar, je weet het tegenwoordig nooit, maar ik herinner me dat je aan je capaciteiten twijfelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Nee, dat is waar, je weet het tegenwoordig nooit, maar ik herinner me dat je aan je capaciteiten twijfelde. Dat gaat gelukkig stukken beter nu. Een beetje onzeker typetje zal ik altijd wel blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 winnen he gerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ik ben kapot! met dochter naar de plassen gefietst om op de pier te gaan zonnen. Ze trok haar spijkerbroek uit, en plons: sleutelbos de diepte in. Het zijn venen als bodem dus de diepte en kou induiken leverde niets anders op dan onderkoeld en nat ondergoed. Er zijn heel wat lachwekkende selfies geschoten, ik word nog eens een bijdetijdse moeder, haha. En we hebben spierballen gekweekt in de kilometers lange wandeling terug naar huis, met om de beurt een opoefiets tillend, pffffffft. Was ik maar naar het strand gegaan dan was dit nooit gebeurd. Gelukkig lagen er nog 2 ijsjes in de diepvries, dus een zondags toetje op de donderdag. En mijn fiets nu met die brokkenpiloot meegegeven, want ja zij moet nog trainen zo. En maar eens op drijvers uit gaan als sleutelhanger, met dank aan Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Gefeliciteerd Rapi. Ik ben ontzettend blij voor je. Nu heerlijk op vakantie meid en lekker genieten want dat heb je dik en dubbel verdiend hoor. Wat zal jij slapen vannacht Jane na deze dag met pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ik lees hier vaak over drinkende partners. Ik geloof dat ik het daar heel moeilijk mee zou hebben. Op dit moment ben ik zelf de matig drinkende partner van iemand die bijna nooit drinkt. Soms lees ik dat een matig drinkende partner van een geheelonthouder het niet gezellig vindt dat zijn/haar partner niet meedrinkt. Waarom is dat zo, vraag ik me af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ik denk Jen dat er verschillende mogelijkheden zijn. De matige drinker kan zichzelf er achter verschuilen dat de partner ook drinkt zo van zie je wel die drinkt dus mag ik het ook, of de matige drinker vind het fijn als de partner ook wat losser komt, of de matige drinker denkt "de partner kan mij niets verwijten want die drinkt zelf ook, of gewoon omdat het gezelliger is als je met z'n tweetjes drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Sorry allemaal, Ik heb even geen zin in adb en ben aan de drank wat ook niet helpend is. Hoe nu verder? geen idee Laat wel weer wat weten later Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Hé Ap je weet dat als je je terug trekt, zeker als je weer drinkt, dit je niet helpt. Je vraagt hoe nu verder. Nou in ieder geval hier blijven komen zodat je niet alleen blijft. Dat is het slechtste dat je kan doen. Kom op joh, laat je gezicht hier zien, we weten allemaal hoe moeilijk het is om van de drank af te blijven dus er is hier niemand die je met een boos gezicht aan kijkt. Kom a.u.b. ff terug en schrijf wat van je af, of maak in ieder geval contact hier. Of bel iemand, maar blijf er niet alleen mee zitten. Dat is niet goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ik heb me voorgenomen om mijn drinkende partner niets te verwijten. Ook al vind ik het moeilijk en snuffel ik wel eens aan zijn glas. Het is mijn leerproces. Mijn struggle. Natuurlijk heb ik m wel eens vervloekt als hij fluitend de kurk eraf liet ploppen en voor de zoveelste keer verheerlijkt zuchtte dat hij nu ook weer zo' 'n geweldig wijntje had gevonden. En mijn " zucht" volledig negeerde. Kennelijk was dat wat ik te leren had. Niks zachte heelmeesters.... Gewoon niet zeuren en zielig doen..... Dit was toch wat ik wilde? Ik wil toch zelf niet drinken ? Waarom ook al weer ....op zulke momenten zou ik het bijna vergeten. Bijna ....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden