Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 April 2014

Aicha

Aanbevolen berichten

Goh, Erik,

Indrukwekkend dus,

Fijn, dat elk contact tussen mensen , zo goed gaat met jou.

Waarschijnlijk heb jij van nature, een rustige en  vertrouwde manier van benaderen.

Bovendien ben (voel) je je echt bij mensen betrokken, en mensen voelen dat haarfijn aan.

Ik hoop echt dat je goed op je plek zit daar.

En ook een hele uitdaging he, want er valt weer genoeg te leren.

Kan me heel goed voorstellen, dat je dit soort werk graag wilt doen.

Heb er zelf ook vaak aan gedacht.

Heel veel succes!

Sugar,

Rust maar goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm,, ben net terug van een meeting maar heb niets ergs gemist hiero. Vandaag nog wel een andere 1 aprilgrap gehoord;

de kinderen van een lagere school hadden een brief meegekregen van school dat ze vanaf vandaag hun eigen wc-rol mee moesten nemen. En dat ze alleen in de pauze naar toilet mochten en alleen bij grote boodschap door mochten trekken.

Verbazend hoeveel boze reacties de juffen hadden gekregen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aantal jaren terug hadden we op het werk een brief aan een collega gegeven dat vrouwen van 30 plus een extra ouwelulledag zouden krijgen als zij konden aantonen dat ze niet zwanger waren (zwangeren krijgen al genoeg vrije dagen) middels ochtendurine. Ahum, de collega's die zich lieten aflossen om met hun ochtendurine naar de bedrijfsarts te gaan zullen in het vervolg iedere brief van het bedrijf goed op de briefdatum controleren. We hebben gelachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt Jen. Misschien wordt het iedere keer wat meer duidelijk wat de ziekte van jouw man inhoud. Duidelijkheid is zo belangrijk om je partner te blijven begrijpen en je misschien ook wat te kunnen verplaatsen in zijn gevoelswereld. Hartstikke fijn voor je.

Ik ga afsluiten mensen. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. :lips::moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik vind het heel prettig dat ik nu betrokken wordt bij de behandeling. Een paar maanden geleden was dat wel anders, man, wat ben ik toen eenzaam geweest. In zeker opzicht denk ik dat mijn huidige moedeloosheid een terugslag is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...