Antoinnette Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Iedereen goede avond gewenst. Ik ga slapen, medicijnen doen wat ze moeten doen. Nog even met hondje uit en klaar voor vandaag. Baal ervan, maar kan even niet anders nu. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 JA MONSTER ECHT WAAR. Als het niet verandert gaat dat maandag vallen. Slaap lekker Sugar en heb maar vertrouwen dat het goed komt. Trusten kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Goh, Erik, Indrukwekkend dus, Fijn, dat elk contact tussen mensen , zo goed gaat met jou. Waarschijnlijk heb jij van nature, een rustige en vertrouwde manier van benaderen. Bovendien ben (voel) je je echt bij mensen betrokken, en mensen voelen dat haarfijn aan. Ik hoop echt dat je goed op je plek zit daar. En ook een hele uitdaging he, want er valt weer genoeg te leren. Kan me heel goed voorstellen, dat je dit soort werk graag wilt doen. Heb er zelf ook vaak aan gedacht. Heel veel succes! Sugar, Rust maar goed uit! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Nou Bollie, Lijkt idd. op een 1 aprilgrap, die sneeuw. Maar goed, niets is uitgesloten he. Heb in elk geval heerlijk genoten in het zonnetje, op mijn balkonnetje (He, dat rijmt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 (bewerkt) Dat zou ook nog kunnen Rapi. dat het een grap is. Ik schrok er wel van hoor. Hé wijfie hoe is ie verder met jou? Lukt het allemaal een beetje? 1 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Gaat hier goed, Studie vordert gestaag. Morgen teamvergadering notuleren. Kan ik weer gebruiken voor een opdracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Dikke duim omhoog voor jou Rapi. je gaat geweldig. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Ja Ietje ik hoorde het ook op de tievie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Thanks Bollie, Bloemetjes in een vaasje gezet hoor. Staat schattig, zo op tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Hoi allemaal! Ga er maar vanuit dat het een 1 april grap is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Hoi allemaal! Ga er maar vanuit dat het een 1 april grap is... Daar ga ik ook van uit, Heb het nagekeken; 18 graden maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Daar ga ik ook van uit, Heb het nagekeken; 18 graden maandag! Bolletje gaat lekker. Mensen gaan zelfs het weerbericht nakijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Nou ja, weet ik toch meteen wat voor weer het wordt. Altijd gemakkelijk toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Ga mijn bedje maar eens opzoeken, Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Doeg Rapi! Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Beste allen, ik meld me droog af en ga lekker vroeg naar bed. Morgen moet ik vroeg op en de hele dag op pad! Fijn, Erik.... klinkt goed, van je nieuwe werk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Ben inmiddels aan de chips, koffie en stroopwafels was njet slaapverwekkend las ik! Chips wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 hm,, ben net terug van een meeting maar heb niets ergs gemist hiero. Vandaag nog wel een andere 1 aprilgrap gehoord; de kinderen van een lagere school hadden een brief meegekregen van school dat ze vanaf vandaag hun eigen wc-rol mee moesten nemen. En dat ze alleen in de pauze naar toilet mochten en alleen bij grote boodschap door mochten trekken. Verbazend hoeveel boze reacties de juffen hadden gekregen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Mag ik hopen van wel Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Meld me droog af en ga zo mijn bed in! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Een aantal jaren terug hadden we op het werk een brief aan een collega gegeven dat vrouwen van 30 plus een extra ouwelulledag zouden krijgen als zij konden aantonen dat ze niet zwanger waren (zwangeren krijgen al genoeg vrije dagen) middels ochtendurine. Ahum, de collega's die zich lieten aflossen om met hun ochtendurine naar de bedrijfsarts te gaan zullen in het vervolg iedere brief van het bedrijf goed op de briefdatum controleren. We hebben gelachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 ik heb vandaag zonder grappen overleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Ik meld me droog af, alles overleefd. Truste allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 nee, maar ik heb wel een heel goed gesprek met de psych van mijn man gehad. Had er onrechtstreeks zelf wat aan, en plan om terug de dingen aan te pakken op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt Jen. Misschien wordt het iedere keer wat meer duidelijk wat de ziekte van jouw man inhoud. Duidelijkheid is zo belangrijk om je partner te blijven begrijpen en je misschien ook wat te kunnen verplaatsen in zijn gevoelswereld. Hartstikke fijn voor je. Ik ga afsluiten mensen. slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 ja ik vind het heel prettig dat ik nu betrokken wordt bij de behandeling. Een paar maanden geleden was dat wel anders, man, wat ben ik toen eenzaam geweest. In zeker opzicht denk ik dat mijn huidige moedeloosheid een terugslag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden