Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 maart 2014


mark

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Mark en Eline. 

Het ziet er naar uit dat het vandaag weer een mooie dag gaat worden... 

Heb inmiddels de koffie ook klaar 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
Thee heeft Mark al gezet. 
Ga je vandaag al door naar Texel? 
 
Overigens raad ik je aan het label niet in te vullen als je een nieuwe draad opent want dan krijgt iedereen onder aan de pagina een opsomming te zien van alle draden die hetzelfde label hebben. 
In dit geval zijn het er maar twee, maar het kunnen er zo maar tien of meer zijn.... 
 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja tussen huis woon ik met 6 anderen, die ook wachten op een plekje voor hun vervolg therapie. Is wel enigzins leiding aanwezig, maar die doen niks anders dan kijken of je je wel aan de structuur houd zoals eten koffie leuten en schoonmaken in huis. verder ben ik vrij om te doen wat ik wil

bewerkt door mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal. De zon gaat vandaag volop schijnen maar ik stel de tuin toch maar tot morgen uit. Vanmiddag schilderen dus dadelijk maar ff boodschappen doen Jen wat een leuke foto zeg. Kat op het hondenkleed en de hond in een kleine mand. Das pas echt delen hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

 

Ik werk vandaag uit huis, dus lekker rustig opstarten.

Een goede dag voor iedereen!

En dat moet lukken, als ik zo uit mijn raam kijk.

 

Dagpact

 

Dino

Albert

MijnGerrit

 

Be good all!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jopie,

 

Mooie posting.

Dat klinkt als iemand, die goed in haar vel zit.

En sterk in haar schoenen staat.

Het leest als een mooie combinatie tussen flexibiliteit en onverstoorbaarheid.

Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn laatste dienst op mijn afdeling. Ze nog een keer in bed stoppen en weltrusten zeggen. Natuurlijk ga ik nog wel eens op bezoek maar dat is toch anders......Je gaat je in een verpleeghuis waar je jaren voor mensen zorgt toch een band krijgen. Vooral met een paar bijzondere mensen. Met een vrouw heb ik een bijzondere band. Ze is erg in de war en vaak angstig en trillerig. Mij lukt het altijd om haar rustiger te krijgen en dan is ze verrassend grappig. Soms komt de band te dichtbij, vooral als ze geen aandacht heeft voor haar eigen man als ik er ben.....maar meestal is het erg gezellig om haar te mogen verzorgen. Van haar en haar dochter kreeg ik een klein cadeautje omdat ik in de zorg voor haar toch "speciaal" was. En nu hoop ik maar dat ze niet de hele dag mijn naam blijft roepen als ik er niet ben. Dat gebeurd namelijk nu ook al dikwijls......ach ik kan over alle bewoners een boek schrijven......maar het is tijd voor een nieuwe plek met nieuwe bewoners....

 

En nu eerste even sporten en sauna.....daarna werken.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Af en toe meld ik me hier maar. Om te laten weten dat het goed gaat. 1 april ben ik 10 maanden nuchter. Ben blij dat het weer naar het jaar toe gaat. Dat maakt het toch gemakkelijker. Als ik pas een week nuchter ben denk ik al gauw: Wat maakt het uit. Het kan nog wel een keer. Maar zo na een jaar weer opnieuw moeten beginnen vind ik wel zonde. Maar ik weet dat is echt alcoholisch gedacht. Het maakt natuurlijk niet uit of je een dag, een week of 25 jaar nuchter bent. Het komt altijd op vandaag aan. Vandaag wil ik nuchter blijven. Dat geld voor ieder die echt wil stoppen met drinken.

 

Ik wens jullie allemaal een heel mooi weekend toe. Ik ga zondag weer naar de AA. Dat is nog de beste invulling voor de zondagochtend voor mij. Toch op dit moment. Ik zou ook naar de kerk kunnen natuurlijk. Maar dat doe ik meestal al een keer door de week. In mijn kloostertje. En daar is meestal op zondag ook geen dienst.

 

Alle goeds!!

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...