Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Geplaatst 4 april 2014 dan nu de locatie nog de 22 ste is de Jaarbeurs bezet sorry de naald in Apeldoorn? niet met een suzuki swift komen, verder mag alles.............
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Geplaatst 4 april 2014 Ik heb zojuist geconstateerd dat Soest het meest centraal is. Zou Bea niet een bakkie voor ons kunnen zetten ergens bij een bankje in de bossen van Lage Vuursche? Of is de Detox te Bilthoven (Leienhoven) niet iets? Serieus? Kunnen we misschien iets doen ook; de een doet zijn levensveraal en de ander helpt eten delen, een derde brengt zelfgebakken koekjes weet ik veel. Volgens mij zou het personeel het geweldig vinden, maar begin ik door te slaan. Laat maar. Het enige wat iemand hoeft te onthouden is dat Leienhoven wél heel centraal gelegen is.
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Geplaatst 4 april 2014 Mij lijkt het een prima voorstel Gerrit en ik vind de bossen een mooie motivatie om te reizen. En om jullie te zien natuurlijk.
erik Geplaatst 4 april 2014 Rapport Geplaatst 4 april 2014 Ik kom uit NH en woon in de omgeving Haarlem Amsterdam.....ik reis tot nu toe alleen met de auto. Meereizen zou kunnen vandaar dit bericht. Dan ben ik de BOP wel
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Geplaatst 4 april 2014 Wordt het toch bij Bea een bakkie! Ja, daar wordt een beetje Monster wel levendig en zelfs onrustig van. De bossen vind ik een strak plan, Park Berg en Bos is vanwege de sanitaire voorzieningen wellicht een goed idee. Wie het beter weet dan MijnGerrit mag het zeggen.
Aicha Geplaatst 5 april 2014 Rapport Geplaatst 5 april 2014 Apeldoorn is helemaal goed want dan kan ik ook komen. En de locatie is i.d.d. prachtig!!!!!
Kastanje Geplaatst 5 april 2014 Rapport Geplaatst 5 april 2014 Apeldoorn is voor mij een thuiswedstrijd. Dat kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Bovendien is de plek prachtig. Dus noteer mij ook maar voor de 22e. Aicha reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Geplaatst 6 april 2014 Helemaal leuk! Als dit zo door gaat, moeten we nog Dixies plaatsen.
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Geplaatst 6 april 2014 Niet dom, dat is een oordeel ipv een feit.......een dixie is zo'n festival-toilet, zo'n mobiele.
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) aha al weer wat geleerd (al voel ik me wel wat dom, had zoiets toch kunnen weten?) 6 april 2014 bewerkt door lady jane
Monster Geplaatst 7 april 2014 Rapport Geplaatst 7 april 2014 Psst, MijnGerrit is vanavond ff offline, kunnen we niet in zijn afwezigheid unaniem besluiten dat we zijn wc als noodoplossing inzetten, mocht het stormlopen?
lady jane Geplaatst 8 april 2014 Rapport Geplaatst 8 april 2014 Intussen wel mooi gepromoveerd die gerrit
eline Geplaatst 12 april 2014 Rapport Geplaatst 12 april 2014 Dit klinkt allemaal heel goed, prima te doen, ik heb er zin in....zal nog even nadenken over herkenbaarheid..
eline Geplaatst 12 april 2014 Rapport Geplaatst 12 april 2014 Ik kom vanuit Groningen (stad) en wil ook wel de BOP zijn, die is leuk Erik, ik hou wel van een beetje zelfspot
Dylan Geplaatst 13 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst 13 april 2014 Is het wat de tijd betreft niet ietwat aan de vroege kant? Persoonlijk zou ik eerder denken aan een uurtje of 3 later, dus zo vanaf 13.00u. Omdat het in aanleg een buitengebeuren is, is dan ook de kans op aangename temperaturen wat groter. Al weet je het natuurlijk nooit met het weer in Nederland En wat betreft in/uitloop: Ach.. vanaf .... uur is misschien ruim voldoende en wellicht ook wat laagdrempeliger (?!?). Het hoeft in beginsel toch ook geen probleem te zijn mocht iemand van plan zijn om "even" langs te komen? Dit alles onder het motto: "wat niet gepland HOEFT te worden, kun je maar beter niét plannen en willen regelen". ( Wanneer we naar huis gaan maken we zélf wel uit :D )
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Rapport Geplaatst 14 april 2014 MijnGerrit ik vind de opzet van onze "meeting" helemaal tot in de puntjes georganiseerd. En zoals die nu staat vermeld ben ik helemaal tevreden
Monster Geplaatst 15 april 2014 Rapport Geplaatst 15 april 2014 Wat keurig uitgewerkt, MijnGerrit!! Ik heb echt zin om te komen.
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Geplaatst 16 april 2014 Hoi, ik zou heel graag bij meeting 2014 aanwezig zijn, maar denk niet dat het gaat lukken. Maar het is nog 2 maanden vanaf nu en wie weet. Anders hoop ik er zeker bij de volgende meeting bij te zijn. Hoop iig dat het een geslaagde dag voor jullie wordt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden