Spring naar bijdragen

Meeting 2014


Dylan

Aanbevolen berichten

Tot op heden heb ik alleen positieve reacties gezien op de voorgestelde lokatie.

Ik wacht morgen nog even af.

Daarna kom ik met verdere plannen, onder andere over tijdstippen, wat afspraken en andere zaken.

 

Ik zie er erg naar uit, het lijkt me erg leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het wat de tijd betreft niet ietwat aan de vroege kant? Persoonlijk zou ik eerder denken aan een uurtje of 3 later, dus zo vanaf 13.00u.

 

Omdat het in aanleg een buitengebeuren is, is dan ook de kans op aangename temperaturen wat groter. Al weet je het natuurlijk nooit met het weer in Nederland :)

 

En wat betreft in/uitloop: Ach.. vanaf .... uur is misschien ruim voldoende en wellicht ook wat laagdrempeliger (?!?).  Het hoeft in beginsel toch ook geen probleem te zijn mocht iemand van plan zijn om "even" langs te komen?

Dit alles onder het motto: "wat niet gepland HOEFT te worden, kun je maar beter niét plannen en willen regelen". ( Wanneer we naar huis gaan maken we zélf wel uit :D :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik ongeveer twee weken van tevoren weet of het weekeinde van 22 juni voor mij

in een "lang" weekeind valt of in een "gewoon" weekeind.

Als het een "lang" weekeind wordt, dan ben ik met vrouw en hond waarschijnlijk op pad,

als het een "gewoon" weekeind wordt, dan kom ik graag buurten op de meeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit in mijn beginperiode hier op het forum naar een meeting gegaan in Zandvoort...

Was superleuk en stimulerend...

Wie weet kom ik ook wel, maar moet nog even mijn agenda checken of dat gaat lukken...

Voor mensen uit de randstad rotterdam en omstreken...

Mocht ik gaan,dan heb ik nog 3 meereisplekken in mijn auto!

Zal zo spoedig mogelijk laten weten of ik kom...

Wordt vervolgd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Hieronder de laatste stand van zaken. Ik ga zo mijn postbak weer wat schonen om problemen te voorkomen. Als ik iets van jou verwijder, dan ligt het dus niet aan jou! :)

Verder heb ik er erg veel zin in, merk ik.

 

Bij de " spelregels"  is het woord " actuele"  in " actuele Forummers"  weggehaald, zodat ook frummers die de laatste tijd niet of minder actief zijn geweest een plekje kunnen vinden als ze dat leuk vinden.

Verder heb ik er zelf toegevoegd, dat deelnemers zich minimaal een paar dagen van te voren bekend moeten hebben gemaakt; dit om verrassingen te voorkomen voor anderen. Bij twijfel kun je je gewoon aanmelden en aangeven, dat je twijfelt.

 

Er is een enkele deelnemer afgevallen en bijgekomen. Dat zal de komende twee maanden wel langzaam zo door druppelen. Wat mij betreft geen enkel probleem.

 

Er is een reactie gekomen om wat later te starten. Buiten die ene reactie heb ik verder niet gehoord, dus lijkt het me voor de hand liggen om de voorgestelde tijden vooralsnog gewoon te handhaven.

 

Wat hebben we verder te regelen en af te spreken? We hebben nog lekker veel tijd daarvoor, maar kunnen alvast beginnen lijkt me.

 

Vervoer.

De eerste berichten zijn al binnen. Eline neemt Suiker mee, als hij kan komen. Dan hebben we het over het hoge Noorden van ons landje.

Blondie komt met de auto en heeft desgewenst plaats voor drie passagiers. Regio Rotterdam.

 

Frummers die een vervoersprobleem hebben, of het gewoon gezellig vinden om anderen mee te nemen of mee te rijden, kunnen dat alvast aangeven.

Als je dat liever niet op het forum zet, dan kun je me een PB-tje sturen en kijk ik hoe we dat oplossen.

 

Frummers die met de trein komen, kunnen worden opgehaald. In dat geval wil ik dat graag weten en kunnen we een tijdstip afspreken. Afhankelijk waar je vandaan komt kan het dan zijn, dat ik je vraag om iets eerder of later te komen of even te wachten. Het ligt eraan aan, hoeveel frummers hier gebruik van willen maken.

 

Route.

Omdat we in een buitengebied zitten, zal een GPS systeem niet voldoende zijn.

Ik zal zorgen voor een kaartje met parkeerplekken en looproute naar de exacte lokatie.

Dat laatste voor het geval je voor het laatste stukje op jezelf bent aangewezen.

Ik moet alleen nog even kijken, hoe ik zo'n kaartje dan bij jullie krijg. Misschien heeft iemand een suggestie?

 

Herkenbaarheid.

Voorstellen welkom! Leef je uit, zou ik zeggen.

Zelf dacht ik eraan om bijv. een vlag te plaatsen, waar we kunnen verzamelen.

Ik zie jullie suggesties met grote belangstelling tegemoet.

 

Catering.

Voor koffie en thee kan ik zorgen, in de vorm van een aantal thermoskannen met heet water.

Oploskoffie, koffiemelk of creamer, suiker, plastic bekertjes, roerstaafjes en standaard thee horen daar bij.

 

Ik stel voor dat frummers, die zelf wat willen meenemen om te eten en te snoepen, dat doen.

Het lijkt me wel goed om dat te laten weten, om te voorkomen dat we veel teveel hebben.

Bulkproducten als brood, broodjes, melk kan ik eventueel hier ter plaatse aanschaffen en meenemen om gesjouw door jullie in het openbaar vervoer tegen te gaan.

 

Het overzicht dan:

 

* Nieuwste versie onderaan de draad

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kaartje bij iedereen zien te krijgen: Je zou een kaart van internet kunnen plukken, deze bewerken met een foto programma (aangeven loop route / parkeerplaats) en dan bv op picassa zetten (even accout aanmaken) Dat adres hier door geven. Dan kan iedereen het daar afplukken en printen? Wellicht kun je het hier op het forum ook plaatsen, maar zover ben ik nog niet....Blondt he...Herkenbaarheid: Een rode neus :-)

Wat goed geregeld Gerrit! Toppie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...