rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Bedankt trouwens voor al jullie complimentjes! Maar voel niet echt dat ik dat al verdien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ja, mooi om te zien! Ziet er uit alsof het heel makkelijk is maar als ik het zelf probeer bak ik er niet veel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Hahaha Jopske wat een mooi verhaal. Mijn manneke had een gelijksoortig verhaal over zijn oudste dochter. Ook toen ze een jaar of vier was. Bovendien loenste ze toen vreselijk met beide oogjes. Ik zag dat al voor me. Zij wilde met haar kruiwagen met daarin een beer, haar speentje, slofjes en luiers die ze gejat had van zijn tweede dochter, de wereld gaan verkennen. De luiers waren voor het beertje want die was nog niet zindelijk. 22 maart 2014 bewerkt door bolletje RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Leuk dat breakdance filmpje...lijkt mij zo kicken als je dat kan. Ik meld mij af voor het dagpact. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ik meld mij af voor het dagpact.. pff de avond is bijna om. Maar vroeg mijn bedje in ;-) Fijne avond allemaal! RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goedenavond allemaal. Ik ben weer terug op het forum... heb jullie nodig!!!!!!!! Niet dat ik lang ben weggeweest.... gelukkig niet. Welterusten voor straks. Ik ga lekker lezen in bed zo. Hmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Hai Nooitmeer Werd nooitmeer toch weer......wat heb je van ons nodig/ wat kunnen we betekenen? Is het drank blowen of beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Mooi vertederend verhaal jopie. Ik bezocht vandaag de Dossinkazerne in Mechelen. Van daaruit werden Belgische joden en zigeuners gedeporteerd.Het is een verhaal dat niks met mij te maken heeft, maar dat me blijft verbijsteren, hoe het zo ver kon komen. In de context van dit forum niet belangrijk. Wel belangrijk dat ik dingen onderneem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Navent, kransgenoten. Ben dr maar even, heb late dienst, dus werreke. Mach's gut en hou het zo droog as je wilt, medelijsters. Prachthondje, Jen. De weerwegge Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goeienavond Actie is het toverwoord Loskoppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) He, Mai! Hier volop aktie, maar ook koppelen. De verbinder, nu echt weg 22 maart 2014 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Moeilijke Mai. Actie als een kip zonder kop? Soms wel, soms niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Koppelen ook Zelfs soms als kip zonder kop Doen! Voelt gewoon goed Wat de "uitkomst" ook is Als pijn onvermijdelijk is en lijden optioneel... Wat kan er dan nog "mis" gaan? 22 maart 2014 bewerkt door Mai huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 je moet jezelf ook niet voorbij lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Dat blijft een punt van waakzaam zijn Alert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ik droom de laatste tijd overigens weer dat mijn thesis nog niet af is. Zucht. Weerkerende dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ik heb andere dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 En weet jij waarom je dat droomt Ietje? Bij mij heeft het met onzekerheid op het werk te maken, schat ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ik ken zulke wel Zij verwerken de verwachting Koester ze luister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Ik heb ooit een hele serie gehad. Eerst had ik mijn diploma van de uniev niet, en uiteindelijk zat ik terug in de basisschool. Als volwassene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Ja, die (verrekte) Onzekerheid En faalangst Allang korte metten mee gemaakt (dacht ik, is hartdnekkige) Maar gezien! Lekker laten ratelen Het houdt vanzelf een keer op. 22 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Slaapwel Iet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Don't hope Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden