Jen Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 ik was net onmatig in Franse kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Hey Sowhat, mijn hond doet het eigenlijk goed nu - meld ik toch enigszins trots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Jen, wat kan jij toch grappige oneliners schijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Trusten mensen, ik ga lekker slapen nu, Benieuwd wat ik nu weer aan elkaar ga dromen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 En ikke ook slapen....doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 net terug van een zinderende vijfsetter beide partijen waren even goed echt leuk om naar te kijken. En gelukkig heeft ons kluppie de 5e set met de vereiste 2 punten verschil gewonnen. Ik was echt bang dat ze de finale niet zouden halen. Jammer genoeg is die niet in onze woonplaats tzt. Héél soms is kijken naar sport net zo leuk als meedoen. En vanavond was het soms dus. slaap lekker frummers en Rapi toitoitoi morgen!! Wijfie, kom je even afmelden nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 'Nacht .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 voor Mai en Wijfie, ook klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden