Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Adrie, ik weet het niet. Mijn boosheid, of het onderwerp daarvan, raakt aan mijn privacy. Wat me op dit forum interesseert is: hoe ga je met boosheid om zonder te zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Sowhat, mijn hondje is nu vijf maanden en half. Denk je dat ze nog iets kan beschadigen op een laminaatvloer, en watt moet ik dan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 (bewerkt) Nee A3, dat is denk ik niet typisch voor vrouwen. Dat zou ik ook kunnen doen. Aandacht vragen is typisch menselijk. Verder precies wat Jen schrijft; zo relavant is het niet. hoe ga je ermee om zonder te gaan drinken is waarom we hier zijn. Ik hoef geen aanleiding te weten en door de grond zakken of zeggen dat het wel meevalt......de waarheid zit er ergens tussen, dat kan iedereen tussen de regels door toch wel lezen lijkt me. 16 maart 2014 bewerkt door erik Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Jen je hondje sokjes aan doen met anti slip. Misschien te koop op internet of zo. Het is niet zo goed voor de heupen van het diertje als ze op laminaat uitglijd. Mensen trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Bedankt voor de tips mensen. Â Het is wel niet zo dat ik met haar speel op mijn laminaat. Soms komt ze zonder aanleiding op me toegestormd. Tsja. Ik zou het niet grappig vinden als ze daarbij overstrekt, maar dat doet ze volgens mij niet. Â Pff wat ben ik defensief. Â We mochten vandaag naar puppie groep 3. Werd eens tijd. Maar "af" doet ze nog niet. Â En ja, dit moest op de dierendraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Mijn grootste trigger is eigenlijk verveling, Agnieta, maar nu. Pff. Misschien is het eerder machteloosheid dan boosheid. Verontwaardiging. En dus - scheldwoord - fatsoenlijke boosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Nou ik wil het ook wel over trimmen heb hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Maar mijn hondenprobleem situeert zich eerder hier:Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 trimmen doen we in het bos, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 mooi laminaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Nou ja, ze lijkt erop haha. Maar ze is magerder wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Die van ons kent het woord wandelen Gerrit. Moesten we niet aanleren, kwam aangewaaid. En Zit. Maar dat verwart ze nog steeds met Koekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Goed, ik heb als tip gevonden: afleiding zoeken - van boosheid. Het bevredigt me niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Hm, Â Eigenlijk moet ik niet eens ver zoeken om de persoon waarop ik boos ben belachelijk te vinden. Â Maar wellicht moet ik eerder mijn boosheid belachelijk vinden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Klopt Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Bedankt voor jullie reacties, Akelei en Gerrit. Â Ik denk erover na. Â Dat is al een begin, nadenken i.p.v. zuipen. Â Jullie geven vooral aan dat ik me niet machteloos hoef te voelen. Want misschien was dat de echte trigger hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik wens je een goede nachtrust toe, Gerrit.  En, de vraag is of een laminaatvloer niet gevaarlijker is voor oude vrouwen dan voor jonge hondjes... zucht. Wilde me zonet haasten en lag dus met mijn smikkel op de grond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Oef das niet fijn Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ach heb me niet pijn gedaan Ineke, alleen verschoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Wijfie, hoeveel verschil jij in leeftijd met J, als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ow das triest wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Ach wijfie, sterkte. Jij krijgt te veel op je bord de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Staat een beetje vreemd die twee berichtjes van mij onder elkaar. Bij de eerste had ik jouw bericht nog niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Bij ons is het leeftijdsverschil 18 jaar. Â Wijfie je kan de hond ook thuis in laten slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Krijg nou wat.... kreeg zojuist een telefoontje dat ik een kleinzoon heb gekregen met de naam James Dylan Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden