Spring naar bijdragen

Donderdag 13 maart 2014


rosa45

Aanbevolen berichten

Ben net terug van een feestje op mijn werk. Voor mij de eerste gelegenheid dat velen aan de wijn zaten en ik aan de cola.....Ik ben best een beetje trots op mezelf. Los van het niet drinken kwam het zo uit dat een collega die echt obesitas heeft (en hier over een week een maagverkleining voor krijgt) naar ons toe kwam met hou me tegen als ik wil eten. Ik kom wel maar ik neem alleen een maaltijd shake.....Ik nam haar even apart en we hebben een deal gemaakt van ik drink niet, zij eet niet en we gaan op elkaar letten. Dat hielp. ,aan tafel begon ze over onze deal en in plaats van eromheen draaien rustig gezegd van ik drink de komende maanden geen alcohol omdat het beter voor mezelf is een hele tijd te stoppen. Geen excuus verzinnen zoals medicatie als reden voor niet drinken. Zo dicht mogelijk bij de waarheid zonder expliciet te zeggen, ik heb een drankprobleem. Voor mij is dit vrij uniek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu naar bed, morgen weer om 6.00 op. Droog en tevreden. Ja ze sloegen niet en lachen niet, open en eerlijk zijn over het niet drinken lastig vinden is zo moeilijk niet en het voelt veel fijner dan er omheen draaien, zaken verzinnen.....dit alles omdat juist drinken ik associeer met stiekem en liegen en verzinnen. Over niet drinken omdat dit beter voor me is kan ik prima wat opener zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dit is hoe je eigenlijk wilt zijn toch Erik?

ik wel tenminste.

Ik ga er ook vroeg in

even naprakkezeren waarom

we vanavond verloren van een club

die net onder ons stond in de rangorde.
Nu staan we gelijk en ik baal als een stekker.

welterusten frummers

nog één mooie zonnige dag morgen :moon::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...