Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Soms klink je blasé A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Ben net terug van een feestje op mijn werk. Voor mij de eerste gelegenheid dat velen aan de wijn zaten en ik aan de cola.....Ik ben best een beetje trots op mezelf. Los van het niet drinken kwam het zo uit dat een collega die echt obesitas heeft (en hier over een week een maagverkleining voor krijgt) naar ons toe kwam met hou me tegen als ik wil eten. Ik kom wel maar ik neem alleen een maaltijd shake.....Ik nam haar even apart en we hebben een deal gemaakt van ik drink niet, zij eet niet en we gaan op elkaar letten. Dat hielp. ,aan tafel begon ze over onze deal en in plaats van eromheen draaien rustig gezegd van ik drink de komende maanden geen alcohol omdat het beter voor mezelf is een hele tijd te stoppen. Geen excuus verzinnen zoals medicatie als reden voor niet drinken. Zo dicht mogelijk bij de waarheid zonder expliciet te zeggen, ik heb een drankprobleem. Voor mij is dit vrij uniek. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Welterusten allen, ik moet morgen vroeg op, dus ga nu naar bed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Slaap jij voor je man, Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Dan moet je hem muisstille sloefen kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 heb je bijdehandjes op Jen? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Mijn avond verloopt niet zoals ik wil, ik heb geen zin in morgen, en ik ben het kind aan het uithangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Heb je geen zin in een vrije dag Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Klopt sowhat, net zoals mijn boerenfox daarnet op de hondenschool. Af? Ikke? Nu? Vergeet het, ik heb zin om te springen!!!! Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Nee eigenlijk niet, Ineke. 't Is verlof om thuis te werken. En ik doe mijn betaalde werk liever dan mijn thuiswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Gerrit, er wordt zaterdag laminaat gelegd dus ik moet nog heel wat voorbereiden. Lees: huishouden maal twee. GRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Nu naar bed, morgen weer om 6.00 op. Droog en tevreden. Ja ze sloegen niet en lachen niet, open en eerlijk zijn over het niet drinken lastig vinden is zo moeilijk niet en het voelt veel fijner dan er omheen draaien, zaken verzinnen.....dit alles omdat juist drinken ik associeer met stiekem en liegen en verzinnen. Over niet drinken omdat dit beter voor me is kan ik prima wat opener zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 nou dan mag je hier wel even dwars liggen hoor Jen. Agnieta fijn en spannend morgen ik hoop dat je er ook van zult genieten gaat goed hoor meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 en dit is hoe je eigenlijk wilt zijn toch Erik? ik wel tenminste. Ik ga er ook vroeg in even naprakkezeren waarom we vanavond verloren van een club die net onder ons stond in de rangorde.Nu staan we gelijk en ik baal als een stekker. welterusten frummers nog één mooie zonnige dag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden