Soothe Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Marjo. Waarom ben je boos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 (bewerkt) Omdat we niet mogen afwijken Mijn dochter is een zgn "knappe" kop Maar ze past niet in het plaatje Ze is alsmaar moe, alleen maar moe Ze is 16 Ik had dat ook Ik sleep haar (op afstand) er doorheen Want ze weet Ze ziet 10 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 (bewerkt) Daarom was ik even boos Maar ik hou mijn kop er wel bij S//Ludwig https://play.spotify.com/album/6MKrv53UWHtoH8PFH4HLWg 10 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 hoi Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Je doelt op dat gymnasium. Daar niet in het plaatje passen. Moeilijk moeilijk. Houd je bijeen jongedame. Een groet en sterkte. Laat de zon niet ondergaan over uw toorn. Ik ga te bedde trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Het lijkt erop dat ik moet bijlezen. Dag jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Ik doel zeker niet op dat gymnasium Das één en al larie! Er zijn verwachtingen Ze dobbert Come on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Het is Bull Shit En zij weet dat! "De rest speelt het spel" We don't prefere to play by that rules Daarom: Laat ze niet mijn keus maken Hoe begrijpelijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Oblivion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Life is a game Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 ik ben af en aan weg Jen aan het werk dus verwacht geen vlot "gesprek" en bijlezen is altijd goed he, doe ik ook tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 (bewerkt) Life is a game No pain, no gain Ik speel, heb altijd de speeltuin voorgespiegeld Niet zonder weten//Ik weet hoe het gaat Ik lijk na-ief Bewust na-ief Ik speel graag Mee Dan loop je wel eens een deuk op That's pretty ok Ik gun haar deuken Maar niet ZO beginnen! Niet op de man! 10 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 moeilijk mai je kunt niet behoeden he hoe is zij er zelf onder nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Wat ik aanvankelijk constateer, wel okee Ze heeft stiefmoeder mee, das dus ok Men zoekt het ergens in Iets in een ziektebeeld Vanavond begrepen wij elkaar Zonder woorden Ik ken het. Het is rot. Onbegrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Ze weet zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Pubers horen onbegrepen te zijn. Beetje Jotie 't Hooft gedichten schrijven en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Yep! Dus laat haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 ik wil niet echt gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Hoi Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 ik sluit af te druk hier slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 (bewerkt) Vond die link die Ludwig plaatste in zijn bericht wel goed, alleen vind ik het dan wel weer jammer dat het ook als ziekte benoemd wordt. Als het geen ziekte zou zijn en wij net zo makkelijk ja EN nee kunnen zeggen tegen drank als de doorsnee bevolking dit blijkbaar kan dan hadden we hier geen probleem om te baas te kunnen. Dan heb je de mening van sommige niet alcholisten van alcoholisten zijn zwakkelingen. Volgens mij gaat het over de oplossing voor die ziekte. Ik zie 2 stromingen; 1) een vorm van self-empowerment je eigen baas worden waarin jij en niemand anders achter het stuur zit en verantwoordelijk is. 2)stromingen die erkennen dat ze weerloos zijn, hier rust in vinden en vertrouwen in een hogere macht die overneemt wat zij zelf niet kunnen. De keuze heeft met je mensbeeld te maken en je vermogen om te geloven in een hogere macht. Vroeger ging ik hier wel eens welles nietes discussies aan maar tegenwoordig zie ik beter dat iedereen anders is. Ik weet van mezelf dat ik het als ziekte erken maar ik moet blijven vertrouwen in eigen kunnen. Ik die mijn eigen baas ben. Het gevoel wat je aangeeft van ik heb het nu eenmaal, ik kan er ook niks meer aan doen, dat heb ik als ik vergeet of mezelf niet voldoende vertrouw in mijn eigen kunnen. (normaal probeer ik niet meer te tikken bij gisteren maar hier wilde ik iets over kwijt bij uitzondering) 11 maart 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden