Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Ik weet het niet. Zit nog met Agnieta in mijn hoofd, en mijn onmacht om te zeggen wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Ja, ik snap het. Ik heb het helemaal gevolgd. Peet heeft gelijk in wat hij zegt. En Agnieta was op dat moment ook geen goede ontvanger. Je bedoeling was goed, maar werd niet herkend. Agnieta heeft in het algemeen goede reacties en punten gehad, dus als collectief hebben we ons best gedaan. Daar hoor jij ook bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Dag Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Jen, Liedje voor het slapen gaan straks? Amerikaans, maar mooi, beetje smartlap op een prettige manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 je bent tof in de omgang, Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=y9Mse62NFl4#t=164 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Dank je Jen, you' re not too bad yourself Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Dag Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Dag Ineke, welkom. En zo laat nog! Kun je ook niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Ik weet het niet Peet. Gevoelige dingen zijn moeilijk te verwoorden uiteraard. Ik weet het niet. Soms verlang je van de ontvanger ook de goodwill om snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Soms lukt het de ontvanger even niet Jen. Zit er maar niet mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Ik weet het niet Peet. Gevoelige dingen zijn moeilijk te verwoorden uiteraard. Ik weet het niet. Soms verlang je van de ontvanger ook de goodwill om snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 oeps, twee keer was er over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Jen, ik dacht al dat mijn computer de hik had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 In zeker opzicht is het raar om in te zitten met mensen op een forum. Hoewel. Met genoeg realiteitszin weet je dat het mensen van vlees en bloed zijn. Bij deze Agnieta, ik zit met je in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Ineke, Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 he het is nacht en we zitten hier met vier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Gaat wel. Ik zat vandaag best wel in over Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Het klonk (las) zowat als een afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Morgen lekker uitslapen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Wij allemaal, zoals je merkt. Ik kan me niet goed in haar situatie verplaatsen omdat die zo verschilt van de mijne. Nou hoeft dat ook niet, maar het is dan lastig reageren. Ik hoop dat het morgen weer een wat betere dag voor haar wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2014 Wat doen jullie zo laat nog op? Ik heb twee uur geslapen en wordt dan weer wakker. Dat is de laatste twee weken iedere dag zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden