Jaap Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Morgen, vandaag zet ik wel even koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Vandaag is Kate haar dag. Vier jaar nuchter, het is wat. Gefeliciteerd Kate. En nu spurt ik mijn huis uit, een warme februaridag in. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Goeie morgen mensen. Ap jij gaat weer goed hé? Hartstikke fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Goedemorgen ;luitjes. Eerst maar een bakje van Jaap... en even goed wakker worden, pfff, wat heb ik geslapen.. Vandaag de pc he Bol? Ik was bezig aan een antwoord jouw kant op gisteren toen de vebinding hier wegviel en niet meer terug te halen was. Zal eens kijken of dat wat ik had getikt nog opgeslagen staat als 'niet verzonden' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Lekkere koffie Jaap mag je vaker doen... Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 moe van de baclofen, zou haast weer naar bed gaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Als het goed is komt ie vandaag Vonnie, maar deze man zegt wel meer dingen die toch vaak later gebeuren maar we wachten gewoon af. Ben heel benieuwd maar zal er altijd veel beter van worden. Vandaag erwtensoep maken. Een pan voor de buren, wat voor een vriendin en haar vriend, een bak voor iemand van de d.a. en voor mijn schoonzus en voor mij ook flink wat dus het huis zal hier naar erwtensoep ruiken. mmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Goede morgen Miranda en Eline... Ja, mag Jaap zeker doen. Hoe ben je gevaren gisteren Eline? Al begonnen met slikken? Heb trouwens mijn antwoord voor Bol weer gevonden : klnkt allemaal goed Bol. Pff, alles zelf aansluiten... en ga je de keuken ook zelf stellen dan? Dat schijnt een hele klus te zijn hoor en dat kan je niet in je eentje.... Misschienis een goed idee jezelf ook een keer echt laten verwennen en daar een vakman voor inhuren? Maar helemaal mooi. En ook van die PC, inderdaad lekker de boel over laten zetten... En dan begin je vanmiddag al met surinaams... jammie jammie. Wat kan het allemaal mooi zijn he Bol? Ik ga niet veel doen vandaag, lekker rustig aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Ah, Eline heeft al antwoord gegeven. Moe... had Wijfie ook last van als ik me goed herinner. Is eigenlijk ook niet zo gek als bijwerking als ik lees waar het van oorsprong voor bedoeld is natuurlijk. Nou, dat zal hopelijk ook wel weer overgaan Eline, hoop dat je er baat bij hebt. Bol lekker aan de erwtensoep.... Hoe was het surinaams eten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Ja lekker joh. Ze kan goed koken hoor. Heb jij nog steeds vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Echt vrij niet Bol, ben een beetje ziekies, dus breng mijn dagen afwisselend op de bank en in bed door op het ogeblik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Nou, was weer heel gezellig even hier. Luitjes, maak er een mooie dag van. Ik ga nog een bakje thee inschenken. Later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 goedemorgen allen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 (bewerkt) goeiemorgen frummers. en voor Von even uitzieken maar, beterschap meis. 20 februari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Goeiemorgen, Wat fijn om te lezen op nu.nl dat er toch weer familie ontmoetingen zijn tussen Zuid- en Noord Korea. dank je Jaap, inderdaad vandaag ben ik 4 jaar helder. Ik heb op het jaarpact geschreven wat dat voor mij betekent. Nou, een mooi begin van de dag zo. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Dagpact Albert Miranda Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Klopt Han, thnx nu nog erachter zien te komen hoe ik ruimte kan scheppen opruimen en weggooien is niet mijn beste kant, hoe treffend dus ook hier. Wie oh wie kan me raad geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 haha nu snap ik ook dat ik gisteren geen pb kon sturen (aan jaap geloof ik) dacht nog: die Jaap opruimen die hap jongen. Maar blijkbaar kun jezelf ook niets sturen met een volle bak? opruimen dus meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 best movie scene...... http://youtu.be/6tYnAf7PqV0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 http://youtu.be/mCj-mEuZz58 tsja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 jopie jopie wat een taalgebruik....hi hi laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 http://youtu.be/uEDTsriphrg ga curling kijken tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 misschien niet alleen zijn voetjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 http://youtu.be/LPCcnDrzWkM laatste hoor... lijkt een beetje op mij ha.. ben zo een god.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden