Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 februari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

al gedouched en bs gedaan, nu maar eens even koffie en met een lekker broodje.....goedemorgen trouwens voor mij voelt het als een uur of 11....

weinig te melden, ben weer bezig met het schrift en krijg geen refusal maar baclofen, kan het straks halen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :D

Das mooi Eline, en nu maar hopen dat het je gaat lukken. Zal jij eens zien wat een prettig leven je krijgt. Je verdient het.

Dadelijk ga ik weer met de keukencon. man naar de winkel en gaan alles rond maken. Spannend hoor en heb daardoor vannacht weer niet zo goed geslapen.

Moet alle vragen maar eens op papier zetten en hem de antwoorden ook op laten schrijven zodat alles vast staat.

Verder heb ik vannacht weer eens flink gedronken in m'n droom. Was in een café en er stond een man die iedere keer met bierblikjes waar bommetjes in zaten naar de bezoekers aan het gooien was. Iedereen was erg bang en toen ik de man gevangen had, was iedereen hem gesmeerd.

En ik kreeg geen complimenten voor mijn stoere actie. Daar baalde ik vreselijk van. :blush::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers.

Wat heeft die Von toch een

keukenarsenaal klaar staan voor ons steeds.

Lijkt wel of je een cateringsbedrijf hebt Yvonne.

De koffie smaakt weer heerlijk!

Zo zie je maar Bol, in spannende tijden

drink je nog steeds; in je dromen, pfffffff

Gelukkig blijft het daarbij en hoeft het niet

meer in het eggie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen mag eigenlijk niet meer maar ik heb net mijn ontbijt op en ben net wakker. Heb me weer lang niet laten zien maar ben nooit echt weg want die noodzaak om hier te zijn is nogal hardnekkig.

Koffie van Yvonne, dat is lang geleden.

Lang verhaal geschreven bij wie is wie. Komt erop neer dat ik een nieuwe baan heb en alle redenen om nu een hele tijd niet te drinken. Vanaf vorige week donderdag op 0 en vandaag ga ik ook voor 0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Flink gewerkt vanochtend (huis bij iemand gepoetst)

Heerlijk geluncht net,

Kerriesoep, en bio-volkorenboterhammen, met zelf gemaakte humus,en tomaatjes

Beker melk

Nou..als dat niet gezond is!

Ha, Eric,

Fijn dat je er weer bent.

Ik ga je eens lezen bij wie is wie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Rapilos,

Dank voor je uitgebreide reactie een tijd terug. Ja de discussie ging toen over het niet meer mogen uitvoeren van handelingen in de zorg. Ik moest wachten op diploma dan zou ik het wel weer mogen. Dat diploma heb ik dus nu 2 weken en de dag ervoor zomaar besloten dat ik ondanks het diploma nog steeds niks mag......maar ja hoofdzaak is nieuwe baan. De rest is bijzaak-bijna verleden tijd en idd niet de moeite van frustratie waard.

Wat eet je gezond trouwens....ik heb witte kadetten op.....

Jij ook een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eric,

Je volledige verhaal, bij wie is wie gelezen.

Dat was een flinke kluif :) ,

Voor mij is het een raadsel, waarom je wel een diploma hebt, en ze je niet bekwaam achtte,

Daar moet men toch een reden voor aan kunnen voeren!

Wel heel erg fijn voor je dat je in april, een nieuwe baan hebt\(afdeling)

Heftig hoor, maar wel heel mooi werk denk ik.

Zo, ga maar weer even aan mijn studie,

Ja, Helpende niveau 2 dus.

Gaat so far, so good.

Wijfie,

Fijn,dat je weer wat lekkerder in je vel zit,

Kan je er ook weer zijn voor J., als je goed voor je zelf zorgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

net wakker geschrokken, het is niet normaal hoe ik de tijd (maanden) slaap, vraag me af waarom dat is.

Ik had zo verder kunnen slapen, maar doe dan mijn best op wakker te worden. Ik denk dat het te maken heeft met loslaten van problemen die je toch niet kunt oplossen. Mijn kinderen bijv. Zo als ik het zie is het voordeel van ouder worden dat je de eindigheid v/h leven ziet en beter kunt relativeren.

Ik leef nu (nog) en wil dioe tijd wel een beetje prettig doorbrengen. 2x met een ambulance naar het ZH wil je ook wel met je neus op de feiten drukken. Toch heb ik overdag ook nog moeite soms om mijn ogen open te houden. Ga ik snel in beweging komen, dan gaat het over.

En dan te bedenken dat ik hier vroeger bij het leger der slapelozen hoorde.

OK, ik ga laat naar bed, maar gemiddeld 10 uur slapen is toch veel, vooral omdat ik dan niet fris als een hoentje uit bed spring. Zal het toch nog wel nodig hebben na alle consternatie v.d. laatste tijd en herstellen van veel drinken kost een jaar heb ik hier vroeger wel eens gelezen.

Nou gaat dat toch niet me de rugproblemen die ik nu heb en dat onbeweeglijk liggen (slechts 3x onderbroken :P ),

is ook niet goed voor de beweeglijkheid.

Morgen moet ik om 13.30uur bij de fys.ther. zijn, zal de wekker maar zetten.

De olie op mijn rug zal nu wel ingetrokken zijn, dus ik kleed me verder aan en beloof dat ik niet zal drinken, bij gebrek aan dagpact.

Heeft nu niet zoveel zin meer om er 1 te beginnen.

:clock: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, een pact kan je altijd nog beginnen hoor.

En ik heb ook eens gelezen of gehoord dat het een jaar kost, om die drank uit iedere cel van je lijf te krijgen.

Ik slaap ook nog steeds veel. En ik geef eraan toe als ik de kans krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat slapen..

Hier nog een hoor

Lig er vaak om 20.00 of 20.30 al in.

Moet wel vroeg op (tussen 5.15 en 700)

Baal wel eens, mis soms leuke t.v. programma's

Maar ja..we worden ouder he, en ik werk hard, dus maar aan toegeven dan.

Ik wacht tot ik straks 67 ben, kan ik lekker laat naar bed, en lekker laat op, want heb dan toch tijd genoeg :P ,

Hmmm, moet ik toch nog een 8 jaartjes wachten :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

dat was jij die daar wel wel eens over schreef. Dat wist ik nog wel, maar om jou er zo maar bij te halen....Maar nu je er zelf op reageerde, moet dat kunnen.

Ik weet wel dat je een dagpact altijd kunt starten, maar wie gaat er dan om na 2en nog bij staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een stukje gelopen, saved by the rain, dus weer naar huis. Heb al 2 telefoontjes gepleegd waar ik tegen aan zat te hikken.

Helemaal geen reden voor eigenlijk. 1 was voicemail :D .

Nu proberen iets te scannen, ook al een week uitgesteld. Als ik zo laat opsta moet ik om dat in te halen van mezelf 3 dingen doen die ik eigenlijk al veel eerder had moeten doen.

Daar hoort ook een mail aan Duitse vrienden bij. Nog voor nieuwjaar. Schande!!!

Dus ik ben weg voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O.K. Als ik er niet alleen op kom te staan, zal ik dat doen , anders kan ik het net zo goed gewoon beloven. Het helpt  me wel.

Meer dan een uur bezig geweest met iets scannen en aan mijn "franse" zuster sturen. Ik had het natuurlijk ook kunnen kopiëeren en met de post sturen, maar de bedoeling is dat ik steeds iets bij leer. Maar ik krijg steeds een andere printer/ scanner van mensen die er van af willen en ze zijn allemaal anders. Deze kan heel veel, maar er heeft ook iemand Picasa op mijn pc gezet, heel leuk hoor, kun je van alles mee maar ik heb het geduld daar niet voor. Nou, dat programma gaat zich er dan ook nog eens tegenaan bemoeien.

Voor iemand die nog met fotorolletjes werkt is dat wel heel futuristisch.

Ik weet niet eens hoe ik vanaf mijn pc echte foto's kan bestellen in een winkel, heb gehoord dat dat kan.

Nogmaals: ik begrijp werkeljk niet hoe er mensen zijn die zich vervelen.

Zoals nu, waarom eet het toetsenbord steeds een letter op, die ik in het woord "werkelijk"wil zetten?

Aberacadabera.

Zo, tijd voor een volgend taakje.

Eet smakelijk allemaal, bij mij zal het nog wel even duren na dat superlate ontbijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...