Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Net even de draad van gisteren doorgelezen... was niet zoveel tijd voor nodig, hihi. 

Ik had inderdaad last van een storing, maar alles is weer oke nu hier. 

Ziet er lekker uit dat ontbijtje van Nancy, ik denk dat ik zo ook maar een extra lekker de dag ga beginnen. 

 

Rapi nog steeds hard aan de studie zie ik...en zit met een deadline. 

Kan me best indenken dat het je soms aanvliegt hoor. 

Is het een idee om een goede planning te maken? 

Je weet precies wat je nog moet doen... voor alle onderdelen in je agenda een periode plannen? 

Liefst met een beetje ruimte er steeds tussen zodat je iets kunt uitlopen als het even tegenzit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Eline, HIer waait het ook pittig.

Gelukkig kunnen we het binnen lekker warm maken en hebben we geen last van het weer buiten. 

We kunnen ons het helemaal niet voorstellen hoe het is om niet in een huis te wonen waar je het lekker warm kunt stoken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag mensen.

Vraag me af waar jullie en vreemd gevoel bij krijgen, ik kan niets vinden, alleen het berichtje van Ietje. maar die weet wat ze moet doen, als ze zich rot voelt :)

Verder ben ik het zooooo zat om een berichtje te plaatsen en dan 5 min. moet wachten tot het er staat dus wat heeft de Bolle gedaahaaan?

Een nieuwe comp. gekocht. Deze is echt uit het jaar pruim en zooooo langzaam. Die nieuwe is 10 x zo snel als d'n deze en er zit 8 g,b, op en een goeie geheugenkaart. Wat het allemaal te betekenen heeft weet ik niet maar het klinkt allemaal heeeeeeel interessant. Dadelijk is ie veul te snel voor me :blush:

Ik ga eten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...