Yvonne Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goedemorgen frummers... Nog helemaal donker hier. Snel de gordijnen open en koffie en thee zetten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Net even de draad van gisteren doorgelezen... was niet zoveel tijd voor nodig, hihi. Ik had inderdaad last van een storing, maar alles is weer oke nu hier. Ziet er lekker uit dat ontbijtje van Nancy, ik denk dat ik zo ook maar een extra lekker de dag ga beginnen. Rapi nog steeds hard aan de studie zie ik...en zit met een deadline. Kan me best indenken dat het je soms aanvliegt hoor. Is het een idee om een goede planning te maken? Je weet precies wat je nog moet doen... voor alle onderdelen in je agenda een periode plannen? Liefst met een beetje ruimte er steeds tussen zodat je iets kunt uitlopen als het even tegenzit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goedemorgen, hier waait het behoorlijk hard, het giert om het huis, denk ik aan Sinterklaas.... Vandaag de garage een beetje opruimen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goedemorgen Eline, HIer waait het ook pittig. Gelukkig kunnen we het binnen lekker warm maken en hebben we geen last van het weer buiten. We kunnen ons het helemaal niet voorstellen hoe het is om niet in een huis te wonen waar je het lekker warm kunt stoken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goeie morgen allemaal. Ha Vonnie. Ja ik had ook niet anders verwacht hoor. Zo dadelijk eerst ff boodschappen doen voor ik om ga waaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goeie morgen Sowhat. Dat hoop ik ook want het is maar niets voor paarden, al die onrust. Ap. ga je dit weekend rustig aan doen? Moghu Toine en Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Moggûh. Even uitwaaien moet vandaag wel lukken ;-) Goed en droog weekend iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goedemorgen! Vandaag klusdag, laminaatvloertje leggen en een nieuw bed voor mijn dochter in elkaar knutselen. Lekker om wat om handen te hebben met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 goeiemorgen frummers hier is het droog en wat de wind doet zie ik straks wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Morge, Hier ook droog, gister hield ik het droog (pff) waar ik nu heel tevreden mee ben. Nu eerst havermoutpap met appel, rozijnen en kaneel als ontbijt. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 jammie (mocht er nog wat over zijn, wat meel en karnemelk erbij heb je heerlijke pannekoeken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Klinkt goed, zal ik eens proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Ik heb de pannenkoekjes al weer op, heb de havermoutsepap maar overgeslagen en meteen beslag gemaakt. Hiermee red ik het wel tot mijn Surinaams buffet vanavond. Als iemand de mogelijkheid heeft: Rast op wie is wie kan wel wat steun gebruiken vandaag. fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Dagpact Albert Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 http://youtu.be/vrEHz8LYNw0 zo leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 http://youtu.be/qE6wFs1GZQo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 (bewerkt) * 16 februari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Goeie middag mensen. Vraag me af waar jullie en vreemd gevoel bij krijgen, ik kan niets vinden, alleen het berichtje van Ietje. maar die weet wat ze moet doen, als ze zich rot voelt Verder ben ik het zooooo zat om een berichtje te plaatsen en dan 5 min. moet wachten tot het er staat dus wat heeft de Bolle gedaahaaan? Een nieuwe comp. gekocht. Deze is echt uit het jaar pruim en zooooo langzaam. Die nieuwe is 10 x zo snel als d'n deze en er zit 8 g,b, op en een goeie geheugenkaart. Wat het allemaal te betekenen heeft weet ik niet maar het klinkt allemaal heeeeeeel interessant. Dadelijk is ie veul te snel voor me Ik ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 (bewerkt) * 16 februari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 O ja Peet daar had ik ook op gereageerd. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Popske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Ik ben op dit moment niemand tot steun vrees ik. Moet eerst mijzelf helpen Maar ik heb het wel gelezen. Gaat het Ietjefietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden