Spring naar bijdragen

Donderdag 13 februari 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Na een slechte nacht toch wel weer een goede zin. Kon niet slapen door een vriendin die eigenlijk alleen maar kritiek heeft op alles wat ik doe. Op de meest onbenullige dingen heeft ze wat. Ik ben het zoooo zat. En heb besloten maar een tijdje afstand te nemen. Het bepraten kan niet. Laatst zei ze dat ze nooit iets verkeerd doet. Dat soort dingen. Nou dan ben ik uitgekletst. Totaal geen zelfkennis. Ik weet eigenlijk ook niet of ik haar wel "vriendin" moet/kan noemen. Het gevaar is dat je er in gedachten meer tijd aan besteed dan het waard is. Ik ga dan malen en zit me op te winden. Ik had al een briefje voor haar klaar liggen. Maar dat heb ik verscheurd. Mijn briefjes zijn altijd heel scherp en dat wil ik niet

 

Nou ja, ik ga er weer een mooie en nuchtere dag van maken.

 

Ik wens jullie ook een mooie dag met ADB.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is zo Bolletje. Wat maakt dat ik het weer van me af kan zetten is dat ze kritiek op iedereen heeft. Het zegt niet zoveel over mij. Het gekke is dat ze zichzelf een heel positief mens vindt. Ik verbaas me er ook over.

 

Hanneke

bewerkt door Hanneke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou dat zo zijn Hanneke? Geen kritiek op zichzelf? Ik heb het gevoel dat er bij haar, als ze altijd maar kritiek heeft op een ander, een heel neg. zelfbeeld is. je ziet dat vaker. Zolang je altijd maar kritiek hebt op een ander, kun je jezelf constant maar voorhouden hoe goed je het zelf doet. Je hoeft nooit te kijken naar jezelf

Iemand die zich goed voelt heeft vaak geen kritiek op anderen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, Ze is heel ingenomen met zichzelf. Vindt dat ze nooit fouten maakt. Maar misschien heeft ze verborgen wel een negatief zelfbeeld. Maar dat laat ze niet blijken. Wel geloof ik dat het een psychiatrisch patiënt is. Maar ze zoekt nooit hulp omdat ze dat niet nodig vindt.

 

Ik ben ook geen psycholoog of psychiater. Ik loop alleen maar tegen haar kritiek op mij en anderen aan. Het is niet fijn met zo iemand om te gaan.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje een narcistische instelling Hanneke. Ik hoop dat je ooit zover komt, dat het je niets meer doet. Dat moet zij dan ook voelen en stopt het misschien. Zolang jij laat zien dat het je pijn doet enz. zal het niet ophouden. Gewoon proberen helemaal niet meer reageren op haar kritiek.

 

Zooooooooooeeeeeeeeeeffffffffffff Jane.

 

Ik ga zo ook werken kanjers. Heb dienst. Eens kijken of ik vandaag tijd heb om laminaat te kopen voor mijn keuken. Later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ik ben moe. Pfoeh. 

Moet weer orde zien te krijgen. Total chaos in dat koppie van mij. Te veel zaken die me boven mn pet gaan. 

Notaris, fraude, ingewikkeld gedoe met uwv waar ik helemaal niets van snap. Maar eens even wat overzichten gaan maken op papier. 

Weer. 

 

Hanneke weg met dat soort mensen. Afstand nemen. Je hoeft je niet te rechtvaardigen, dus je kan gewoon je eigen weg gaan. 

Bad vibes, weg ermee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als gisteren maar even een nieuw dagpact getypt, dat gaat sneller. Ik had niet eerder de gelegenheid om in te loggen, maar omdat er gisteren met het inkopen doen geen wijn is meegekomen, zit ik wel safe.

 

Ben dus naar het antirook vrouwtje geweest en alles is getest, ook mijn lengte (om te kijken of ik gekrompern was, wilde zij graag) en bloeddruk perfect. Ik ga aan de HA vrage, als ik er weer eens ben, of ik lichtere medicijnen mag.

Het blazen ging beter dan de vorige keer, toen moesten we ophouden vanwege een erge hoestbui. Ik had 10 dagen geleden een afspraak gemaakt omdat ik sinds de verkoudheid/griep? in Marokko en het niet meer roken (4 1/2 mnd.) nog steeds van die hoestbuien had en ook bij inspanning een beetje benauwd was. Sinds een paar dagen gaat het beter, maar ben blij dat ik toch gegegaan ben want we hebben een goed gesprek gehad en ik heb nu ook wat meer inzicht. Krijg een inhaler voor af en toe erbij.

Mijn longfunctie is binnen de grens van normaal en eigenlijk niet verbeterd sinds het niet meer roken. Dat komt waarschijnlijk doordat ik toen niet mijn medicijnen gebruikte onder het motto : ik rook, dus de premiebetaler hoeft niet mijn medicijnen te betalen.

Waarschijnlijk hoef ik niet meer naar haar toe, of er moet iets geks gebeuren.

Een huisarts heeft geen uur de tijd voor dit soort zaken, wat dat betreft zijn de moderne praktijken toch een stuk beter dan toen we nog in de gang stonden op onze beurt v/h spreekuur te wachten.

Doordat het ongemerkt een uur was geworden, was ik een kwartier te laat thuis voor de monteur die vanaf 1 uur zou kunnen komen. Ik had mijn schoenen nog niet uit of hij stond voor de deur, hij had mij wel als 2e ingepland, maar er was een ander niet thuis geweest en zodoende was hij naar mij gereden. Ik kende hem nog van toen hij een neiuw aanrecht en gasplaat had geplaatst.

Nu heb ik dus een ther. kraan die niet van mij is, maar meer kost dan bij de bouwmarkt. Maar ja, hij is in 10 min. gemonteerd en als er iets mis is, kan ik bellen. Daar is dus het peukengeld van 6 weken heengegaan. Nu op voor het matras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje,

het is erg om zoiets te horen, maar in ieder geval is er iets gevonden en een plan van aanpak. Toch raad ik je aan om zeker een second opnion te vragen, want als er in gesneden is, kan dat niet meer teug gedraaid worden.

Het wordt door de zorgverzekeraar vergoedt.

Sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Ietje een operatie. Zijn er helemaal geen andere mogelijkheden om van die apneu af te komen??????

 

Zo ik ben weer thuis. Het was bijna zover geweest dat ik gestopt was bij de D.A. Nu is het laminaat bij de Prax enz. de helft goedkoper en ik had gevraagd of ik 5 pakjes mocht gaan halen. Zou me meer dan e100,-- uitsparen. En het is bij de d.a. bijna om de hoek. iemand wilde met de bus wel even rijden zegt er eentje van het bestuur waar ik vaker mee overhoop lig, nee dat doen we niet. Nou ik had m'n jas al aan en zei tegen mijn maatje breng me maar naar huis ik kap er mee.

Maar uiteindelijk hebben ze toch samen met mij de laminaat gehaald en waren binnen 10 min. terug. God wat was ik kwaad. :angry: :angry: :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OPROEP

 

Een paar dagen geleden was ik aan het lezen op "wie is wie" of "thema"s" ( wat zijn jouw ervaringen met alcohol).

Ik weet niet meer waar, maar iemand gaf iemand het advies om op de vlg. link te klikken.

Het was een dagboek weblog, extern, dus niet van hier. Het ging over de strijd van een werkende moeder tegen de drank.

Elke keer ging het weer mis.

Maar het was al na 2 uur en ik moest echt naar bed. Helaas heb ik niet genoteerd  waar ik gebleven was en nu kan ik het niet meer teug vinden. Heb de hele "ervaringen" 2x doorgescrolled en de daarvoor in aanmerking komende draadjes bij wie is wie.

Wie o wie kan mij helpen dit terug te vinden.

JANE?

Jij leest (bijna) alles en hebt een goed geheugen, mijn hoop is op jou gevestigd.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...