Kurkdroog Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Gunn, ik ben nu iets meer dan een half jaar thuis en ben me ondertussen ook maar gaan orienteren op vrijwilligerswerk. Ik heb tijd over...èn niet werken èn niet drinken ;-) Altijd fijn om nuttig te zijn en gewaardeerd te worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 http://youtu.be/cl3b7dDBLpo heerlijk....vooral het begin met die billen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Mooie auto ook :-D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 klopt.... rijd ik liever die billen ha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Als je zo'n auto hebt, worden je kansen daarop vast wel vergroot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 We vielen er toch niemand mee lastig op dat moment? er waren drie gebruikers online en voor de rest was er niemand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Klopt Peet je valt er niemand mee lastig maar als je veel waarschuwingen (terecht of onterecht) hebt gekregen, en je houd je er niet aan, dan krijg je een ban. Hoe rot dat ook is, Tactive maakt de regels en wij moeten ons daar aan houden, of we nu willen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Begrijp ik Bolletje, ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan (en hoef dat niet te weten ook) maar in de regels die ik zojuist nog even heb gelezen zie ik niets staan dat het verboden is om muziek te draaien, en ik kan ook niet vinden dat het er maar max drie mogen zijn achter elkaar die je plaatst.. Voel me er wel een beetje schuldig over omdat ik het was die voorstelde om muziekjes te gaan draaien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Zo, ik ben druk, in mijn hoofd. Er moest weer van ales omgpland worden, ik wordt daar soms helemaal dol van. En dan moet ik nu de rust vinden om een e-mail te typen aan het uitzendburo want morgenavond komt dat er ook niet van, of kan ik dat onder werktijd doen? Wat vinnden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Ha die Gunn, goed je weer eens te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Heb jij dan ook een waarschuwing gehad Peet? Want als dat niet het geval is maakt het immers totaal niet uit wat er aan voorafgegaan is? Dan zou de één niet mogen wat de ander wel mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 En dan was er ook nog een vandaag, die kwam aan het eind van de dag binnen met de mededeling dat ie ontslag had genomen. En dat we hem niet weer zien. Dat is toch mooi dat iemand dat zo doet als ie het niet meer leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Nee ik heb er geen een gehad Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Browser Wijfie? Zonder internetverbinding kun je 100 browsers proberen maar geen van allen zal voor de verbinding zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Peet je hoeft je daar helemaal niet schuldig over te voelen hoor. Ik denk dat die afspraak met Nien persoonlijk is gemaakt, en als ze zich daar niet aan houdt volgen er maatregelen. Erg vervelend juist omdat ze nu zo met haar moeder zit. maar misschien kan je toch een apart draadje openen speciaal om muziek op te plaatsen. Dan is dat draadje alleen voor muziek. Misschien mag dat wel, of wat je ook kan doen is een vraag plaatsen aan de hulpverlener of je zo'n draadje mag openen en of er ook regels verbonden zijn aan het plaatsen van muziek op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Goed idee Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Vind ik ook een goed idee Bolletje, een draadje alleen voor muziek. Als ik heel eerlijk ben, irriteer ik me vaak.als er achter elkaar, alleen maar linkjes naar muziekfilmpjes staan. Ik heb dar weinig mee. Oke, Tuurlijk, is persoonlijk. Maar het kan ook teveel zijn denk ik. Ik scrol dan maar gewoon door. Maar goed, mijn mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Bolletje hoi,Er is toch ergens al een muziekdraadje,dacht ik. Een groet Bolleboos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Er zijn al muziekdraadjes, ik zal eens een goed nummer plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 (bewerkt) Dat is wat ik ook doe Rapi, door scrollen maar heb er geen moeite mee als men hier linkjes plaatst. Het zou anders zijn als ik verplicht moet luisteren O Herr Ludwig dan moeten we die maar eens naar boven halen. Goeie avond trouwens en een lieve groet terug. 12 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Hoi Jaap, Ik zag dat je jarig was. ( Bijna alweer Toch nog gefeliciteerd ''ouwe" Wat laat, maar uit een goed hart. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Bolletje, ik begrijp dat Jaap dat regelt. Ik houd me daar niet zo mee bezig. Voor een enkel liedje zo af en toe krijg je echt geen ban, denk ik. Gewoon een beetje rustig aan alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Sowhat hoiHeel de wereld kan hier toch lezen.Hoef je niet voor in te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Dank Ludwig, ja ik was het al weer vergeten. Ook niet echt gevierd. Laatste keer was toen ik 40 werd dat ik een patijdje had, net 11 maanden droog toen en toch leuk. En nu wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Dag en hallo Uit een soort verbondenheid Schrijf ik liever niet But hee De geest leeft voort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden