RUNNER Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Lieve mensen! Lady Jane schreef gisteren dat ik uitgebreid gefeliciteerd ben op mijn verjaardag en ik dacht: 'Huh???' Even gekeken bij mijn instellingen en nu weet ik het weer: ik had een nep datum opgegeven om niet herkend te worden.... hahaha! Desalnietemin: Hartelijk dank voor alle verjaardagswensen!!! Ik houd het weer droog vandaag, dus zet mezelf op de dagpact: DAGPACTAlbertIetjefietje Wijfie NOOITMEER Fijne dag en avond allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Nooitmeer, zo zie je maar, da's nou weer zo'n perfecte methode om het tegenovergestelde te bereiken van wat je wilt. Kijk, er zijn zat mensen jarig op 3 februari. Daardoor wordt heus niemand herkend. Maar er is er maar EENTJE die 3 februari als NEP-verjaardag heeft. Juist. NOOITMEER dus. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Huh? gister was er toch niemand jarig. En wie weet is mijn verjaardag ook nep. Ik denk de kans hier herkent te worden inderdaad heel klein is. En al helemaal niet om je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Ik heb nog over dus wie wat cake wil, tast toe. En dan ga ik zo even wat koken en dan verder niets. Prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Gelukkige verjaardag Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Goede avond. Iedereen een goed dagje gehad? Op naar de avond alweer. Weer een dag zonder alcohol, koolhydraten en suiker! Om de twee weken ga ik naar mijn vriend in Zweden, morgen vlieg ik daar weer heen. Goed vooruitzicht. Morgen precies 14 dagen geen koolhydraten en suiker gegeten. De bedoeling is om t 40 dagen vol te houden. Schijnt dat je dan van je suikerverslaving af bent. Ik laat het jullie weten of dat echt zo is. Het gebak gesprek klinkt wel heel verleidelijk (dan spruitjes met een vega hamburger vnvd) t lijkt alsof mijn geest verlicht voelt alsof gezond eten op mijn brein slaat, zenn... http://m.youtube.com/watch?v=qrx1vyvtRLY Wat zen muziek voor liefhebbers, kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 (bewerkt) Oeps Wijfie is al weer weg. Wilde net vragen hoe het vandaag is gegaan. Lies wat een heerlijk vooruitzicht naar Zweden. En wat knap dat je al 14 dagen koolhydratenvrij bent. Ik zou het niet kunnen hoor, moet iedere dag wat te snoepen hebben. Jen hoe is het met die kleine dreumes? 4 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Ja goed zeg ... zonder koolhydraten, volgens mij kan dat niet. Dan ook geen fruit en groente eten? Hier alles okay. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Maaltijd van vnvd.:-) Ik bedoel ik eet geen geraffineerde suikers meer, wel natuurlijke suikers die in groenten en fruit zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Lukt niet om toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Dag Bolletje, het gaat heel goed met het kleintje. Ze is wel vinnig, maar toch vrij braaf. Ik heb haar inmiddels leren wandelen - want dat kon ze nog niet - leren zitten en leren "kijken". Ze mag donderdag al naar groep 2 in de hondenschool :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Peet, welkom hier. Als antwoord op je vraag kan ik je verzekren dat als je niet voor jezelf stopt, het nooit zal lukken. Het is jouw leven, jouw toekomst en vooral jouw gezondheid. Je gedragsverandering (beter of slechter) is een bijkomstigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Jaap, speciaal voor lou log ik in, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je houdt er niet van om in de belangstelling te staan, ik voel me daar ook opgelaten bij, maar wat vind ik het erg als er niets aan mijn verjaardag gedaan wordt!!!! In Marokko had de groep er echt veel werk van gemaakt en op de video zie ik mezelf glimmen van plezier. Het was dan ook een heel speciale verjaardag : 70!! Ze hadden een paar mannen van het restaurant wijsgemaakt dat ik 50 werd en die geloofden het ook nog. Dubbel plezier dus. Ik wil je maar zeggen: dit jaar heb je het weer gered er zijn genoeg mensen die dat door wat voor reden dan ook niet gelukt is. Dus er is wel zeker reden om bij een voltooid jaar stil te staan. De Spaanse tekst luidt: cumple anos feliz. Dat wil zeggen, weer een jaar voltooid. Dat er nog vele voor jou mogen volgen is mijn wens voor jou. Je gaat super, beter dan ik, ondanks dat ik de 70 bereikt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Hallo Peet, Dat wat je anderen aandoet doet ook wat met jou als persoon toch? Door dit te onderkennen, vanuit welke invalshoek dan ook, geeft het mij extra voedingsbodem om het besluit om te stoppen door te zetten.. En dat stoppen doe ik dan weer helemaal alleen voor mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Dat herken ik wel Peet, verwaarlozing van jezelf lichamelijk en/of geestelijk is voor veel mensen hier een probleem. Wat ik dan wel weer verrot vind is dat al deze verwaarloosde zaken na het stoppen te pas en te onpas de kop op steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Lichamelijke verwaarlozing heeft volgens mij een boel gradaties, ook wanneer je werk of veel sociale contacten hebt, kun je jezelf lichamelijk behoorlijk verwaarlozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Mooi Peet. Ik denk niet dat t mogelijk is om te stoppen als je het voor andere doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden