Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Ik ben eigenlijk niet graag alleen nee. Maar ik begrijp wijfie wel. Mijn man is natuurlijk ook een pak jonger en niet aangewezen op mij. Ik denk echt, wijfie, dat het belangrijk voor je is om een stuk leven voor jezelf te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Dag Sowhat, gaat het een beetje met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 ik zou op MP kijken Aak maar onder de €400,= zul je niet komen ben ik bang. Ikzelf heb een belle Gazelle daar vandaan gehaald die voor mij fijner rijdt dan de beroemde Brompton. Ik houd van een beetje statig zitten en de Br. stuur was te laag voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 400 voor een fiets? Wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 vouwfiets Jen en ze zijn er ook voor 4 a 5 x zoveel hoor nieuw dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Voor vier keer zoveel heb ik een auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Een auto, die kost zelfs geld als ie stil staat. Dat zijn echt ondingen. Ik heb wel een bakfiets te koop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Nou mijn dag is verder wel goed gelopen. Aangezien ik personeel moet inplannen is het best beschamend als ik datumfouten maak. Het komt ook wel eens voor hoor dat tijden of dagen in mijn planningen niet kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Ik heb ook ooit een vouwfietsje gehad. Super handig. Maar nu is er ook OV fiets. Daarkun je lid van worden en dan kan je op heel veel stations voor 3,15 een fiets gebruiken voor een dag. Ook super handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 schandalig Japio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Ja, en dan ben je nog mild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Mild ben ik eigenlijk wel geloof ik. Hoewel bepaalde dingen mij zeer kwaad maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Wat ik ABSOLUUT NIET kan verdragen: mensen die voorsteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Dus je man komt morgen thuis Jen, fijn. Ik vind alleen zijn soms prettig, maar ik vind samen zijn ook prettig. Alleen zijn is vooral dan prettig denk ik als je weet dat je de mogelijkheid samen te zijn als je dat wil. Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Daar zit wat in, Jaap. Zaak is dat ik een eigen leven heb, dus ik ben graag samen. Het is niet verstikkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 en andersom is net zo waar Jaap voor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 (bewerkt) Nederlanders doen dat niet veel meer tegenwoordig, voordringen, daarvoor zijn we veel te fatsoenlijk. Zelfs in en uitstappen van treinen vind ik eigenlijk heel keurig gaan. Waar mensen trouwens ook heel keurig waren was in Moskou, in 1991 tenminste. Op de lange roltrappen aldaar in de metro stond iedereen netjes rechts in een rij. En als je dan sneller wilde kon je links er voorbij lopen. Dat was een minderheid hoor die voorbij liepen. Ze waren toen natuurlijk ook wel gewend in rijen te staan. 31 januari 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goeie avond piepels Poeh Wijfie ik vind het erg moeilijk voor je worden meid. Hoop dat je er uit komt want zo is dat geen leven voor jou niet maar ook niet voor je man. Wat fijn Jen dat jouw man thuis komt, dan ben je toch niet meer alleen. Ik ben net thuis. Heb bij een vriendin gegeten. Lekker hoor als iemand voor je kookt. Morgen ga ik voor een keuken kijken, dus vanavond vroeg naar bed, en dan maar hopen dat ik kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Belgen zijn daar vreselijk in. Chaoten. Dank je Bolleke. De kleine Dana zal ook blij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Het is natuurlijk ook niet voor niets dat ons land in 1830 opgesplitst is. Zoek een mooie keuken uit Bolletje, ik verwacht bij jou een beetje een klassieke keuken in landelijke stijl. Ik duik mijn bed in. Ik ga morgen ook wat keueknwerk doen. Mijn afvoer is verstopt. Dat is dan niet zo leuk en de vaatwasser is stuk. Mijn huis begint waarlijk af te takelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 En het is nog niet eens klaar. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Och die opsplitsing was een farce. Iets met een opera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Dat denk ik ook Jen. Een man in huis is altijd leuk voor teefjes. Hoogstwaarschijnlijk zal ze ook erg naar hem toe trekken. Jaap ik wil graag een strakke keuken. Grijs. Vroeger hield ik niet zo van strak maar tegenwoordig verander ik daarin een beetje. Ik vind gietijzer erg mooi. Heb dus ook een speksteen gietijzeren kachel. Van daaruit wil ik een beetje gaan kiezen wat ik dadelijk in huis wil gaan veranderen. maar de kleuren worden overwegend grijs. Poeh afvoer verstopt. Heb je niet zo'n veer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 ja maar ze moet ook nog wel naar mij luisteren ! Gietijzer mooi. Ik hou nogal van Art Nouveau. Als ik veel geld had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Goeienavond Agnieta, comment ca va? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden