Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk niet graag alleen nee. 

Maar ik begrijp wijfie wel. Mijn man is natuurlijk ook een pak jonger en niet aangewezen op mij. 

Ik denk echt, wijfie, dat het belangrijk voor je is om een stuk leven voor jezelf te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nederlanders doen dat niet veel meer tegenwoordig, voordringen, daarvoor zijn we veel te fatsoenlijk. Zelfs in en uitstappen van treinen vind ik eigenlijk heel keurig gaan.

Waar mensen trouwens ook heel keurig waren was in Moskou, in 1991 tenminste. Op de lange roltrappen aldaar in de metro stond iedereen netjes rechts in een rij. En als je dan sneller wilde kon je links er voorbij lopen. Dat was een minderheid hoor die voorbij liepen. Ze waren toen natuurlijk ook wel gewend in rijen te staan.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond piepels :)

Poeh Wijfie ik vind het erg moeilijk voor je worden meid. Hoop dat je er uit komt want zo is dat geen leven voor jou niet maar ook niet voor je man.

Wat fijn Jen dat jouw man thuis komt, dan ben je toch niet meer alleen. :rose:

Ik ben net thuis. Heb bij een vriendin gegeten. Lekker hoor als iemand voor je kookt.

Morgen ga ik voor een keuken kijken, dus vanavond vroeg naar bed, en dan maar hopen dat ik kan slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk ook niet voor niets dat ons land in 1830 opgesplitst is.

Zoek een mooie keuken uit Bolletje, ik verwacht bij jou een beetje een klassieke keuken in landelijke stijl.

Ik duik mijn bed in. Ik ga morgen ook wat keueknwerk doen. Mijn afvoer is verstopt. Dat is dan niet zo

leuk en de vaatwasser is stuk. Mijn huis begint waarlijk af te takelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik ook Jen. Een man in huis is altijd leuk voor teefjes. Hoogstwaarschijnlijk zal ze ook erg naar hem toe trekken.

Jaap ik wil graag een strakke keuken. Grijs. Vroeger hield ik niet zo van strak maar tegenwoordig verander ik daarin een beetje. Ik vind gietijzer erg mooi. Heb dus ook een speksteen gietijzeren kachel. Van daaruit wil ik een beetje gaan kiezen wat ik dadelijk in huis wil gaan veranderen. maar de kleuren worden overwegend grijs.

Poeh afvoer verstopt. Heb je niet zo'n veer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...