wimmelt Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Albert Wimmelt mooie zaterdag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Hottentot..., wat is de boodschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 wat een gebrabbel van woorden hot.... sorry, maar gaat nergens over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Hey die Marc. Het gaat geloof ik goed met je hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 hot vanaf nu reageer ik niet meer op je. wat je zegt, gaat echt nergens over.. gebrabbel van bij elkaar geraapte woorden. ga je goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 hi hi..... vroeger zou ik er steeds vel tegenin gaan en alles weerleggen enz.... heb daar geen behoefte meer aan en de kracht ook niet. denk dat hot zelf ook wel weet dat het nergens over gaat. maar goed, hoe is het angieta, beetje bijgekomen van alles? nog ziekerdepiepjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Hottentot...., wat is nou je boodschap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 eindelijk wijze woorden ********************************************************************* ********************************************************************* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 En dus.....??? zeg nou eens wat.. iets duidelijks of zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 http://www.youtube.com/watch?v=dTCNwgzM2rQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 http://youtu.be/TLV4_xaYynY hiervan ga ik helemaal uit mijn plaat.... Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 hier nog een... ene moment ligt de focus op iets en een minuut later op iets heel anders. maar vaak als ik ergens voor ga, wordt ik vaak heel obsessief. alles in het extreme.. wah..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 http://youtu.be/UhIZmTU5QBQ http://youtu.be/FNwA72nmKAg een van mijn helden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 klopt.......geen maat of rust of balans enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 rust is weder gekeerd.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 http://youtu.be/6tYnAf7PqV0 goede film..., net gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje65 Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Geweldige film Toine..heb hem een tijdje geleden gezien. Jij maakt me steeds blij met de muziek die je kiest..aan de andere kant wil ik daar bij drinken. Hoe doe jij dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 met mooie muziek, ben ik vaak blij dat het zuivere emoties zijn, zonder drank. genieten en alles even vergeten. neemt niet weg dat de trek natuurlijk, in mijn geval, altijd blijft. sinds tros tv show met herman van veen, ben ik weer alles aan het uitpluizen over die man, wat een vent, beetje een hofnar... nog een mooi liedje, moet je voor in de stemming zijn, maar wat mooi zeg oorspronkelijk van leonard cohen. wat een stem...... http://youtu.be/xZZcMyxrwgo hoe gaat het met je Daantje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 als je geniet van dingen, vergeet je de drank. dus blijven zoeken naar een positieve focus, in mijn geval lukt dit niet, blijven zoeken, zoeken...... iedereen heeft "iets" waar hij of zij warm van wordt en er dan voor gaan, hoe moeilijk ook och ja, klinkt allemaal zo makkelijk.... wat het zo zo niet is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 tot laters ga smikkelen en dan chill de bill..... peace of mind for everyone... http://youtu.be/2SFt7JHwJeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Och Hannah toch. Is het om de berichtjes over je kinderen? Kunnen we iets voor je betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Dat is jammer Hannah. Heb je niet iemand die je even kan bellen of ze naar je toe kunnen komen of zo? Nu blijf je er zo alleen mee zitten. Dat is niet goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Ook geen maatje hier Hannah? Want misschien is het goed als je daar dan eens naar vraagt hier. Wat ga je vanavond doen? Een beetje vroeg naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Hey goeie avond Dinah. Hoe is het met je. Ik heb je al een tijdje hier niet meer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Ietjefietje, meid toch! Wat schaam je je dan hè? Als je zo stiekem doet en betrapt wordt.... Ik snap helemaal hoe je je voelt. Kon je op dat moment meteen stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden