toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 flauw....,ondanks de pijn, heb ik toch een glimlach, altijd goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 uterech min stadjie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 je begrijpt vlag in mijn geval is met dubbel g...... ik begin flauw te worden, zal mijn melige medicijngebruik zijn vandaag. heb geen pijn, maar ben dan ook echt nog niet geland op aarde pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 oh nee... als ik nu ga slapen, wordt ik om een uur of tien wakker en lig ik tot morgenochtend met mijn "onder de dekens" hi, te wachten tot het ochtend is zo even goed eten, veel water en wat tv kijken of een goed boek lezen. ik heb hier nog de biografie van keith richard liggen, lijkt mij interessant en dit forum is in deze tijden een heerlijke uitlaatklep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 http://youtu.be/yyDUC1LUXSU niet zuipen maar dansen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 http://youtu.be/0nMkHt37iCc zo een lekker nummer, vooral het einde..jammie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 http://youtu.be/yfl6Lu3xQW0 you started it... you invited polen... ha ha............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 ga tukkie doen, word gek van mijzelf........ fijne dag allen agnieta morgen weer fris en half tandloos ach gewoon het juiste kiezen en tanden op elkaar... en hopen dat het een brug is naar het goede dat word een kroon op mijn dag pffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 http://youtu.be/PIh07c_P4hc mijn god, wat een meesterwerk.... zal mijn "high" zijn, ben weg.... anders zit ik alleen maar te janken bij zo een nummer konden we allemaal maar altijd "high" en emotioneel, zou de wereld een betere plek zijn we moeten dus onze "high" vinden in onze nuchterheid does that make sense.... passie, focus, lief hebben en worden .....gedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 http://youtu.be/pDQ_EA5DJqI epic song.......... tot morgen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Agnieta, ik fiets ook voor een groot deel op gehoor.. Vooral verkeer wat me achteropkomt kan ik "op gehoor in de gaten houden", zeg maar. In de auto heb je spiegels om alles rondom je in de gaten te houden. Ik zie mezelf (nog) niet met spiegels op m'n fiets door het verkeer heen peddelen. Daarenboven ben ik niet zo'n "kedoengkedoeng"- muziekluisteraar, tenminste niet in de auto. Ik vind veiligheid in het verkeer toch net even belangrijker dan lekkere muziek. En met oordopjes in op de fiets geeft me een onveilig gevoel. Ik ben op de fiets toch kwetsbaarder dan in de auto. Dit even n.a.v. je goedbedoelde tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 (bewerkt) Ik probeer het te volgen maar ben een beetje de weg kwijt, alhoewel .....laat dat beetje maar achterwege.......sorry!Kan dus ook niet echt reageren op de anderen. Alleen Kohtje kan ik nog een beetje volgen.Het enige lijntje dat ik even oppak is het gevaar van slaaptekort, vertelde net gisteren dat het er op lijkt dat ik wat beter ga slapen en heb ik direct een *nacht! Heb direct afgesproken te gaan sporten vanavond voor de afleiding want slaaptekort zorgt ervoor dat de zelfbeheersing toch een beetje minder wordt......dan maar weer aan de chocolade.En ik heb ook nog iets geks gedaan, ben van een echte blondine naar een echte ' Redhead' gegaan ......hihihihihi......de kapster vond het wel grappig dat ik dat aandurfde met mijn lange haar.Dribbeltje 21 januari 2014 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Hahaha.. rooie dribbel kan alleen mij nog een beetje volgen. Ik zal dan ook wel zo'n beetje de langzaamste fietser van dit forum zijn.. Agnieta, die bril klopt niet, hoor. Heb lenzen. Door die lenzen dan wel weer een leesbrilletje, maar niet op de fiets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Nou ja, die met spiegels volgehangen fiets klopt dus ook niet. Ik heb dus ook géén oordopjes in. Je kunt niet echt zien dat ik schilder. Ik fiets niet altijd richting atelier, maar net zo vaak richting huis.. eigenlijk klopt alleen dat staartje. Dat heb ik wel eens verteld hier.. hahaha.. ja, je kunt het mensenkennis noemen, maar ook gewoon een verzonnen berichtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Oei Sowhat. Ja waar ben je Wijfie? Kom gauw vertellen hoe het met je is? Jippie hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 (bewerkt) Hoi allemaal! Ik heb het klokje van Dylan gekregen Hij heeft het helemaal opgeleukt met een mooie tekst. En ben nu al blij met de dag en de uren die ik al heb volbracht. Dank je Dylan! Had in de trein een moment van trek maar hoefde gelukkig niet naar de winkel want dan was het best wel zwaar geworden voor me. Zo naar Yoga, proefles...Ik hoop dan ook, net als dribbel, dat ik beter slaap want in de nacht is het wel stil op het forum 21 januari 2014 bewerkt door Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Jip dat slapen komt hoogstwaarschijnlijk wel hoor. Ik heb het opnieuw weer moeten leren want met alc. in je lijf slaap je niet echt, daarom sta je ook vaak zo moe op. En de een slaapt nu eenmaal beter dan de ander. Ikzelf slaap het beste als ik een paar uur voor ik naar bed ga, niets meer doe, en eventueel de dag door neem. Het beste zonder tv. Op je rug liggen als je in bed ligt ontspant het beste. Zo ik heb gegeten. Spruitjes. Die vind ik het lekkerst met boter en flink wat kerrie. Weer eens wat anders dan nootmuskaat. Mijn hondjes krijgen ook altijd wat. Nu hebben ze drie spruitjes op met een stukje kalfsvlees en jus. Dat is altijd smullen voor die kleintjes. Verder ben ik vandaag wat verdrietig gebleven. Dat uit zich bij mij meestal in vaak diep adem moeten halen. Niet erg hoor want ik weet dat het te maken heeft met de verkoop van J. z'n huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ja dat zijn emotionele momenten bolletje. Was J. je partner? Kon het niet zo snel terug vinden. Heel veel succes en een knuffel aan je hondjes Sorry voor het korte bericht maar ik moet zo weg. Ps stamppot spruiten met mosterd is ook erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ja Jip dat was m'n partner. Lieve Sowhat dank voor je medeleven meis. Doet me goed. Wat las ik van de week? Heb je ook een fries paard? Dat vind ik, samen met de Belgische paarden wel zulke mooi gebouwde dieren. Er is hier vlak bij een fokkerij, voor zowel friezen als Belgische paarden. Een keer per jaar is hier een evenement waarin de Belgen worden geshowd. Ben daar geen voorstander van hoor want zoiets gaat heel erg tegen m'n gevoel in, maar omdat J. helemaal gek was van deze paarden hebben we er wel eens gestaan. Als dan zo'n hengst voorbij komt trilt echt de grond onder je voeten. Prachtige dieren paarden. Ben er alleen erg bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 O en hoe is het trouwens afgelopen met die hondjes waar je toen een goed tehuis voor zocht? Heb je ze allemaal kunnen plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ah das fijn te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ach Bol, wat begrijp ik je. Het huis van mijn ouders is verkocht, wat ik weer goed vind, maar als ik eind februari de sleutel moet afgeven, dat gaat nog een vreemd gevoel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Ja Jen, dat is zo raar, ik heb het gevoel dat er een stuk van mij verleden mee verkocht wordt. En jouw ouderlijk huis lijkt me nog moeilijker, want ouders zijn niet te vervangen, daar heb je zoveel mee gedeeld en van geleerd. Poeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Avond. De mod heeft de rode pen al in de aanslag Jen, is je hondje gearriveerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Of hij is rood van plezier. Dat las ik in een gedicht, de appels zien rood van plezier. Dat blijft me dan bij. En dan zie ik een banaan en dan denk ik de banaan is geel van geluk. Oeps de rooie is al weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden