Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

oh nee...

als ik nu ga slapen, wordt ik om een uur of tien wakker

en lig ik tot morgenochtend met mijn "onder de dekens"

hi, te wachten tot het ochtend is

zo even goed eten, veel water en wat tv kijken of een

goed boek lezen.

ik heb hier nog de biografie van keith richard liggen,

lijkt mij interessant en dit forum is in deze tijden een

heerlijke uitlaatklep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://youtu.be/PIh07c_P4hc

mijn god, wat een meesterwerk....

zal mijn "high" zijn, ben weg....

anders zit ik alleen maar te janken bij zo een nummer

konden we allemaal maar altijd "high" en emotioneel,

zou de wereld een betere plek zijn

we moeten dus onze "high"  vinden in onze nuchterheid

does that make sense....

passie, focus, lief hebben en worden .....gedag :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik fiets ook voor een groot deel op gehoor.. Vooral verkeer wat me achteropkomt kan ik "op gehoor in de gaten houden", zeg maar. In de auto heb je spiegels om alles rondom je in de gaten te houden. Ik zie mezelf (nog) niet met spiegels op m'n fiets door het verkeer heen peddelen.

Daarenboven ben ik niet zo'n "kedoengkedoeng"- muziekluisteraar, tenminste niet in de auto. Ik vind veiligheid in het verkeer toch net even belangrijker dan lekkere muziek. En met oordopjes in op de fiets geeft me een onveilig gevoel. Ik ben op de fiets toch kwetsbaarder dan in de auto.

Dit even n.a.v. je goedbedoelde tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer het te volgen maar ben een beetje de weg kwijt, alhoewel .....laat dat beetje maar achterwege.......sorry!
Kan dus ook niet echt reageren op de anderen. Alleen Kohtje kan ik nog een beetje volgen.

Het enige lijntje dat ik even oppak is het gevaar van slaaptekort, vertelde net gisteren dat het er op lijkt dat ik wat beter ga slapen en heb ik direct een *nacht! Heb direct afgesproken te gaan sporten vanavond voor de afleiding want slaaptekort zorgt ervoor dat de zelfbeheersing toch een beetje minder wordt......dan maar weer aan de chocolade.

En ik heb ook nog iets geks gedaan, ben van een echte blondine naar een echte ' Redhead' gegaan ......hihihihihi......de kapster vond het wel grappig dat ik dat aandurfde met mijn lange haar.

Dribbeltje

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha.. rooie dribbel kan alleen mij nog een beetje volgen. Ik zal dan ook wel zo'n beetje de langzaamste fietser van dit forum zijn..

Agnieta, die bril klopt niet, hoor. Heb lenzen. Door die lenzen dan wel weer een leesbrilletje, maar niet op de fiets..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, die met spiegels volgehangen fiets klopt dus ook niet. Ik heb dus ook géén oordopjes in. Je kunt niet echt zien dat ik schilder. Ik fiets niet altijd richting atelier, maar net zo vaak richting huis.. eigenlijk klopt alleen dat staartje. Dat heb ik wel eens verteld hier.. hahaha.. ja, je kunt het mensenkennis noemen, maar ook gewoon een verzonnen berichtje.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Ik heb het klokje van Dylan gekregen  :) Hij heeft het helemaal opgeleukt met een mooie tekst. En ben nu al blij met de dag en de uren die ik al heb volbracht. Dank je Dylan!

Had in de trein een moment van trek maar hoefde gelukkig niet naar de winkel want dan was het best wel zwaar geworden voor me.

Zo naar Yoga, proefles...Ik hoop dan ook, net als dribbel, dat ik beter slaap want in de nacht is het wel stil op het forum :P

bewerkt door Jippie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip dat slapen komt hoogstwaarschijnlijk wel hoor. Ik heb het opnieuw weer moeten leren want met alc. in je lijf slaap je niet echt, daarom sta je ook vaak zo moe op. En de een slaapt nu eenmaal beter dan de ander. Ikzelf slaap het beste als ik een paar uur voor ik naar bed ga, niets meer doe, en eventueel de dag door neem. Het beste zonder tv. Op je rug liggen als je in bed ligt ontspant het beste.

Zo ik heb gegeten. Spruitjes. Die vind ik het lekkerst met boter en flink wat kerrie. Weer eens wat anders dan nootmuskaat. Mijn hondjes krijgen ook altijd wat. Nu hebben ze drie spruitjes op met een stukje kalfsvlees en jus. Dat is altijd smullen voor die kleintjes.

Verder ben ik vandaag wat verdrietig gebleven. Dat uit zich bij mij meestal in vaak diep adem moeten halen.

Niet erg hoor want ik weet dat het te maken heeft met de verkoop van J. z'n huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat zijn emotionele momenten bolletje. Was J. je partner? Kon het niet zo snel terug vinden. :blush:

Heel veel succes en een knuffel aan je hondjes :)

Sorry voor het korte bericht maar ik moet zo weg.

Ps stamppot spruiten met mosterd is ook erg lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jip dat was m'n partner.

Lieve Sowhat dank voor je medeleven meis. Doet me goed.

Wat las ik van de week? Heb je ook een fries paard? Dat vind ik, samen met de Belgische paarden wel zulke mooi gebouwde dieren. Er is hier vlak bij een fokkerij, voor zowel friezen als Belgische paarden.

Een keer per jaar is hier een evenement waarin de Belgen worden geshowd. Ben daar geen voorstander van hoor want zoiets gaat heel erg tegen m'n gevoel in, maar omdat J. helemaal gek was van deze paarden hebben we er wel eens gestaan.

Als dan zo'n hengst voorbij komt trilt echt de grond onder je voeten. Prachtige dieren paarden. Ben er alleen erg bang voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...