Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Jeetje ik heb gisteren overgeslagen, het zal wel baluwe maandag geweest zijn.

Vandaag dag 21, nog steeds droog maar dat heeft toch wel een heel speciale reden.

Als ik de maand haal zal ik daar een uitgebreid verslag op de site zetten.

Voor nu fijne dag!

Explore, be honest en have fun!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen

Zoals jullie misschien in de gaten hebben, ben ik toch vooral een lezer. Vind het toch vaak wat slap geouwehoer (sorry hoor) dus net als in het "echte leven". Kan aan mij liggen, maar na dat ik gereageerd had over het onvriendelijke gedoe hier op het forum, vind ik de toon een stuk vriendelijker na elkaar toe. Dank iedereen, het leest een stuk prettiger. Wat mij vooral opvalt bij mijzelf dat ik nu heel bewust ben van waar ik mee bezig ben. Door de dingen die ik hier lees ga ik nadenken; Hoe is dat bij mij, hoe ervaar ik dat, wie ben ik, wat doe ik en wat wil ik? Ik lees vaak mijn eigen (lange) verhaal terug in  'Wie is wie' en zelfs dat helpt mij al om alles op een rijtje te zetten. Ik heb dus echt wel iets aan dit forum. Dit wilde ik jullie toch even laten weten. Iedereen sterkte en succes vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte agnieta..... :rose:

tsja sowhat ik word er niet echt blij van...

door mijn auto- immuumziekte "mctd", ben ik zo onstekingsgevoelig.

denk dat ik binnenkort alles laat trekken, want het schijnt ook erg slecht

voor je hart te zijn als je constant onstekingen in je mond heb.

geen fijn vooruitzicht, maar het is niet anders

gewoon "tanden op elkaar" ha en gaan met die banaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik ga niet drinken.

Maar ik link zulke spanningen wel met drinken

anders zat ik er nu niet zo bij.

Tegelijk denk ik erover na omdat ik me afvraag..

Ik ben al 4 jaar bezig hiermee..

Nooit wat kunnen plannen, nooit weten waar je aan toe bent, altijd vechten, strijden, spanning en onzekerheid.

Op een gegeven moment is genoeg: genoeg.

Dan denk ik dat ik nu maar kies voor wat ik wel zeker weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, misschien helpt het om niet automatisch alles en iedereen in deze aangelegenheid als tegenpartij te zien. Ik heb het gevoel dat je dat, bewust of onbewust, wel doet.

Een tegenpartij is doorgaans iemand met een tegenovergesteld doel/belang terwijl bij jeugdzaken in feite het tegenovergestelde het geval is. Het doel van alle partijen is, naar ik toch mag hopen, de beste optie kiezen voor het kind.

Over inzichten hoe dat te bereiken kunnen partijen van mening verschillen uiteraard. Maar dat is nu juist waar het allemaal om draait. En overleg gaat nu eenmaal beter wanneer men elkaar niet als tegenpartij ziet maar als partijen met hetzelfde doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ff wat kwijt. Ik voel me opgelucht nu het huis van J. verkocht gaat worden. Van de andere kant voel ik me verdrietig omdat het toch weer een stukje afscheid nemen is. Ik merk dat ik echt heel veel van J. gehouden heb, en dat dat niet over is.

Nou ik ga wat doen, ff m'n zinnen verzetten. Geen trek of zo hoor. Gelukkig

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...