Mai Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Zag het zojuist Jane. Klokje komt goed Jippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 lady jane, we hebben wel contact gehad hier in het verleden, ik zoek iets om er mee om te gaan dat mijn vrouw gisteren te horen heeft gekregen dat ze borstkanker heeft, en deze site is voor iets anders maar in mij totale ontreddering ga ik terug naar de forums waar ik eerder terecht kon met mijn dingen. ik weet dat dit iets totaal anders is maar ik weet niet waar te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 oh Herman wat erg voor je/jullie. Natuurlijk kun je hier terecht voor je verhaal/steun. We kunnen niets doen natuurlijk, maar er wel zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 dank je lady jane, ik weet dat dit niet het forum is om dit soort dingen te bespreken, over een aantal maanden zal ik wel hier terug zijn, want mijn only weekend aanpak lukt nu zeker niet meer helaas. we zitten al een tijdje in de onderzoeken en ik ben super nerveus sinds die tijd en drink veel om mijn zenuwen in bedwang te houden, groetjes van mijn kant en bedankt voor het antwoordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Herman, het zal moeilijk zijn, maar probeer juist nu je drankprobleem aan te pakken. Je vrouw en kind hebben je juist nodig nu en dat gaat nu eenmaal niet als je teveel drinkt. Kom gewoon elke dag hier even, liefst iets vroeger als er nog meer mensen voor je zijn. Indirect hoort jouw leed nu juist wel hier, want het triggert je om te veel te drinken. sterkte Herman, wat zul je je machteloos voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 even iets te lachen wel drank gerelateerd ook http://www.telegraaf.nl/buitenland/22226636/__Pijnlijke_blunder_politie__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 welterusten frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden