Spring naar bijdragen

Zondag 19-1-2014

Dylan

Aanbevolen berichten

Jen, de tijd dat mijn manneke nog leefde, ging het af en toe ook wat beter met hem. Ook ik vroeg me dan vaak af waarom ik op dat moment niet echt kon genieten of opgelucht was. Bij mij had dat altijd te maken met dat ik wat meer tijd voor mezelf kreeg, en dan kwamen er bij mij ook vaak rotgevoelens naar boven.  Ik kwam er toen pas aan toe om echt te verwerken omdat ik daar dan tijd voor kreeg. Je maakt nogal niet wat mee zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond! Ik ga niet alles lezen van vandaag, want dan ben ik een uur bezig. En ben nog niet geweest vandaag, want dan kom ik aan niet veel dingen toe

hier in en om het huis. Dus alleen even snel: welterusten allemaal en het beste!

Voor mij is het de 22ste dag en goed gegaan, hoewel ik een rotdag had (snel geïrriteerd, van alles viel en ging mis.... ongesteld..  :angry: ), 

maar tóch niet aan een lekker biertje gedacht. Wat een winst!

Wel even kwam de gedachte aan blowen net even bij me langs. Maar nee... morgen fit wakker worden is veel belangrijker.

Kinderen moeten weer naar school, dus er valt van alles te doen op de vroege ochtend!!

Daaaaag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...