Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Môin, Mooie tijd om de draad te openen. Volk zat al zag ik zojuist. Ik ga eerst weer schaatsen kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Hmmzzzz.... begint blijkbaar later dan gisteren. Da's niet wat de hele week werd geroepen. Naja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Ontbijtje klaar maken dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Weer eens wat anders zo'n "English breakfast". Zou ik kunnen doen zelfs want heb gisteren zo'n blikje van die baked beans gekocht. In een opwelling. En voorlopig geen idee wat ik er mee aan moet. Lijkt me meer iets voor vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Ik hou het zelf eerst, à la "jane", toch maar bij mijn vaste koffie en een banaantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Goedemorgen luitjes. Eerst maar even koffie en thee zetten dan. Ben benieuwd wie Dylan's bordje leeg gaat eten .... lijkt me een behoorlijk vet gebeuren, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Heb het ooit irl geserveerd gekregen bij een B&B in Ierland. Kwestie van "er aan beginnen" kan ik me nog herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Hee, leuk dat je er bent A3, maar oh, ik heb er geen enkele moeite mee om zoiets naar binnen te werken op de vroege morgen hoor. Maar ja, ik wil toch mijn overtollige kilo's wel kwijt zo langzamerhand, dus ik laat dit maar liever staan even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Misschien ga je door zo'n ontbijt juist de rest van de dag wel veel minder eten/snoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Als het alternatief is om niet te ontbijten.... ja, ben ik het helemaal met je eens. Maar hier zit al zoveel in dat je eigenlijk al genoeg eiwit en vet voor de hele dag naar binnen werkt. En om nou de rest van de dag op alleen maar fruit en groente te zitten... neen, dat lukt me niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Ik ga hier eens in beweging komen. Eerst een smoothie maken en dan lekker met de hond er op uit. Luitjes, maak er een mooie dag van.... Later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Morgen, ik een beetje verslapen.....koffie en ....ik neem wat van Dylan zijn 6 persoonsontbijt, zal wel uitbuiken worden daarna ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Goedemorgen allemaal, Hierbij het zondagochtendconcert: http://www.youtube.com/watch?v=17lEx0ytE_0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 goeiemorgen frummers, hoi Marc!! en Dylan, mn banaantje is straks mn lunch; ik zit nu droge rijstewafels weg te knabbelen. De verwarming is nog uit, hete koffie nu eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 T'is dat m'n hondjes me wakker maakten anders had ik nu nog liggen pitten. Goeie morgen. Hé Marc, fijn dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Trouwens een echte aanrader ; de film Philomena, zomaar even.... Ietje, fijn he hoe je gaat! Zo een stevige wandeling om het hoofd leeg te krijgen, teveel denken is ook niet goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Goede morgen, DAGPACT Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Gister geen zin het forum, sorry had andere dingen aan mijn hoofd, onder andere ruzie met mijn broer Niet gedronken, dat dan weer wel (staat er een beetje raar zo ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 goedemorgen.. heerlijk voetbalcompetitie weer begonnen vanmiddag utrecht - feyenoord oh ho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Altijd erg vervelend als je ruzie hebt met een van de familieleden Ap. Maar hopen dat het weer gauw goed komt met je broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Albert, ruzie zonder dat je gedronken hebt is anders ellendig dan wanneer je wel gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Ach 2 stijfkoppen bij elkaar, was er al een week ziek van, gisteravond uitgepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 wass sich liebt dass neckt sich Albert :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 Mogge allen fijne dag nr 19 vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 een eigen mening hebben brengt eenzaamheid.... brengt je juist identiteit. dan is samen zijn ook leuk. anders zijn we allemaal meningloos, hetzelfde, hoe saai is dat, dat brengt juist eenzaamheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden