Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik weet totaal niet wie BB is, maar ik heb wel gelezen dat zij/hij een eeuwige ban heeft. Wat moet je daarvoor (mis)doen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik geloof dat ik niks verkeerds zeg als ik je meegeef dat bb nogal een ruziemaker was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 (bewerkt) Maxi de spelregels. Op dit forum gelden de volgende spelregels: blijf bij het onderwerp plaats geen privé-informatie over anderen promoot geen alcohol of andere verslavende middelen plaats geen links naar illegale zaken plaats geen commerciële reclame plaats geen materiaal waarop copyright rust, zonder uitdrukkelijke toestemming van de copyrighthouder val anderen niet persoonlijk aan, wees positief en ondersteunend gebruik geen schuttingtaal gebruik slechts één naam (account). Men krijgt niet direct een Ban, dan zijn er al een aantal waarschuwingen geweest. En zeker een eeuwige ban krijgt men niet meteen. 15 januari 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik moet zeggen dat ik geen voorstander ben van bans. Anderzijds kost het me geen moeite om er geen te krijgen terwijl ik toch ook gewoon mijn mening zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Oeps, zie net dat ik een waarschuwingspunt heb. Dat is me totaal ontgaan :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Haha Jen. Een waarschuwing punt?? Dat betekent dus dat je je boekje te buiten bent gegaan? Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen. Maar ik ben hier nog maar kort. Iedereen mag zich toch gewoon uiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Misschien heb ik schuttingstaal gebruikt of zo? Weet het niet zo goed. Soms begeef ik me wel op het randje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ludwig, dat vind ik heel redelijke spelregels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Maxi, er staat niet in de spelregels dat je je niet gewoon mag uiten. Is ook niet zo'n opgave wel, je gewoon uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 ik durf wel eens vloeken als ik me uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 (bewerkt) Oef, ik lees je te laat Maxi. Lijkt mij ook wel redelijk. In het dagelijks leven zijn ook regeltjes. Of we het er nu mee eens zijn of niet. Het zei zo. 15 januari 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik heb één keer een ban gehad nadat ik drie keer had gevloekt. Ik had er nooit over nagedacht en schreef zoals ik dacht. Moet zeggen dat ik in mijn hoofd ook minder vloek. Weer een voordeel van dit forum en zijn regels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Iedereen uit zich anders toch? Ieder is uniek. Of dat nu schuttingtaal is of filosofisch gezwam. Zolang men elkaar niet neer sabelt is het oké toch? Ieder komt hier met hetzelfde doel. Maar goed, de moderators zullen niet voor niets bans opleggen. Nog geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 (bewerkt) Agnieta', Het is Bammie niet. Het is 'Herman Brood' Baclofen. Kijk onder z'n avatar dan zie je het. 15 januari 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Aaah ja, die ben ik wel tegen gekomen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik zie nu dat ik inderdaad een mail kreeg; het is een mailadres dat ik maar zelden lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Welterusten Agnieta en iedereen. Ik ga ook naar bed. Morgen weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Slaap ze. Mis jullie, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Nou ik ben er nog hoor Nancy. Zit nog steeds te tutten hier met de iPad. Geen zin om naar bed te gaan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Maar nu ga ik echt. De plicht roept! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 en ook een goede welterusten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Elena Shumilova, een naam om te onthouden! Is ook iets voor Aicha! Aicha, waar ben je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Sorry, ik zit op de verkeerde dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden