bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Gaan we weer..... SSSSSTTTTTTTTTT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 En waar wil ik dan volgens jou mijn eigenwaarde uit halen? En waar zijn "we" bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 hot, wat zit jij toch altijd slap te ouwehoeren, mijn god! zal aan mij liggen hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 gatver, ik vind dit niet leuk.... ( ik fluister Bolletje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Hoe is het vandaag met jou Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Hot; Ik vind dat soms ook wel wat, mensen die gestopt zijn en dan ineens al huppelend het haleluja zingen. Ik dronk niet voor niets. En eenmaal gestopt moet jij eens opletten hoeveel problemen ik tegenkom. En nee, daar wordt ik niet vrolijk van. Maar het is wel zo dat ik door te gaan drinken mijn problematiek uit de weg ga en hoe mogelijk wordt alles nog erger. Hier geldt precies hetzelfde Agnieta! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Heb je een afspraak gemaakt bij je huisarts Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 (bewerkt) Ja Akkie das echt heel lekker vooral de combinatie van banaan met kiwi. Ik doe op een halve liter yoghurt en wat melk, vaak 4 kiwi's en 4 bananen. En vaak doe ik er ook nog andere vruchten bij. Het smaakt heel romig, probeer het maar eens. 14 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Ja ik ga zo de auto en en heb een dubbele afspraak bij de HA, onderlip trilt nu al. Ik zal later berichten hoe het verlopen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Nou zwem ze Akkie. Wijfie vannacht een beetje kunnen pitten? Hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 (bewerkt) Nee klopt Wijfie je kan niet in de toekomst kijken, maar als je veel ellende mee maakt word je onzeker over de toekomst. Dat is heel menselijk hoor. Ik hoop voor jou ook dat je man alleen thuis durft te blijven. Mijn manneke durfde dat niet meer, met het gevolg dat ik bijna altijd bij hem bleef. Daarmee wakkerde ik zijn onzekerheid alleen maar aan. Maar ik vind het, ondanks alle vervelende dingen die nu op je pad komen, het ontzettend knap van je dat je het nog steeds droog hebt weten te houden. Je bent sterk geworden zeg. :rose: O en soms zijn er gewoon geen oplossingen, dan is acceptatie van alles, meestal veel beter. 14 januari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 http://youtu.be/7V4Zr8AgqRA staak en doe een dansje...... en laat ze allemaal de......, juist, krijgen.... hihi RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 och och wat is muziek toch heerlijk... genieten geblazen http://youtu.be/7V4Zr8AgqRA RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 http://youtu.be/cvSfrg-nYc8 in die tijd was dit het verhaal van de dag heb dit toen gezien als klein jongetje op tv en werd gek te gek voor woorden fred astaire belde na afloop micheal om te zeggen dat dit geniaal was nu is het normaal, maar toen was het nogmaals geniaal hier zag hij er nog aardlijk uit gewoon even kijken An en RUNNER reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 anders betaal je toch in natura........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 ik vind alle muziek mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 voor http://youtu.be/aSNJ00iAZ7I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 beste refrein in gitaar muziek ooit, niet normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 ga wat doen, sporten zo, zit hier nu bultjes te kweken op een hele verkeerde plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 voordeel van sporten is dat je hoofd leeg is erna en dat geeft een positief goed gevoel en honger naar meer. tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Nou toine, leuk die muziek hoor, heb ff lekker zitten luisteren ... was bijna aan het swingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Agnieta, Als ik me goed herinner lag hij een vorige keer op je nachtkastje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Een oplader loopt niet vanzelf weg. Heb er maar vertrouwen indat je hem weer tegenkomt. Portemonnee zou ik toch ook de plekken checken die Sowhat noemt, als je hem thuis echt nergens vindt. Heerlijk praktisch mens he, Sowhat. De portemonnee van mijn mannie lag een keer op de bagagedrager van zijn fiets. De hele dag. In de fietsenstalling bij zijn werk. Hij belde in paniek. Ik zei, jou kennende, wacht toch maar even voor je alles laat blokkeren. En ja, toen hij naar huis ging vond hij hem op zijn fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Ik ben nooit iets kwijt Zo hier maar eens een frietje gegeten. Heb twee dagen supergezond gegeten dus nu wel weer een keertje zondigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jart Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Ik voel me nog steeds een buitenstaander en door de sfeer die hier hangt, kies ik er maar voor dat te blijven. Misschien komt het dat ik hier niet "thuis" ben, maar ik vind dat er over en weer erg vervelend op elkaar gereageerd wordt. Hopelijk hebben jullie geen idee waar ik het over heb en is het alleen mijn gevoel, maar ik wilde het toch even mededelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden