Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hot; Ik vind dat soms ook wel wat, mensen die gestopt zijn en dan ineens al huppelend het haleluja zingen.

Ik dronk niet voor niets.

En eenmaal gestopt moet jij eens opletten hoeveel problemen ik tegenkom.

En nee, daar wordt ik niet vrolijk van.

Maar het is wel zo dat ik door te gaan drinken mijn problematiek uit de weg ga

en hoe mogelijk wordt alles nog erger.

Hier geldt precies hetzelfde Agnieta! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Akkie das echt heel lekker vooral de combinatie van banaan met kiwi. Ik doe op een halve liter yoghurt en wat melk, vaak 4 kiwi's en 4 bananen. En vaak doe ik er ook nog andere vruchten bij. Het smaakt heel romig, probeer het maar eens.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee klopt Wijfie je kan niet in de toekomst kijken, maar als je veel ellende mee maakt word je onzeker over de toekomst. Dat is heel menselijk hoor.

Ik hoop voor jou ook dat je man alleen thuis durft te blijven. Mijn manneke durfde dat niet meer, met het gevolg dat ik bijna altijd bij hem bleef. Daarmee wakkerde ik zijn onzekerheid alleen maar aan.

Maar ik vind het, ondanks alle vervelende dingen die nu op je pad komen, het ontzettend knap van je dat je het nog steeds droog hebt weten te houden. Je bent sterk geworden zeg. :rose: :rose: :rose:

O en soms zijn er gewoon geen oplossingen, dan is acceptatie van alles, meestal veel beter.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://youtu.be/cvSfrg-nYc8

in die tijd was dit het verhaal van de dag

heb dit toen gezien als klein jongetje op tv en werd gek

te gek voor woorden

fred astaire belde na afloop micheal om te zeggen

dat dit geniaal was

nu is het normaal, maar toen was het

nogmaals geniaal

hier zag hij er nog aardlijk uit

gewoon even kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oplader loopt niet vanzelf weg.

Heb er maar vertrouwen indat je hem weer tegenkomt.

Portemonnee zou ik toch ook de plekken checken die Sowhat noemt, als je hem thuis echt nergens vindt.

Heerlijk praktisch mens he, Sowhat.

De portemonnee van mijn mannie lag een keer op de bagagedrager van zijn fiets. De hele dag. In de fietsenstalling bij zijn werk.

Hij belde in paniek. Ik zei, jou kennende, wacht toch maar even voor je alles laat blokkeren. En ja, toen hij naar huis ging vond hij hem op zijn fiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me nog steeds een buitenstaander en door de sfeer die hier hangt, kies ik er maar voor dat te blijven.

Misschien komt het dat ik hier niet "thuis" ben, maar ik vind dat er over en weer erg vervelend op elkaar gereageerd wordt.

Hopelijk hebben jullie geen idee waar ik het over heb en is het alleen mijn gevoel, maar ik wilde het toch even mededelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...