haddock Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Waarde lijsters, ik mis Lytse erg, er zijn lijstmoeders, Bol, onze onvolprezen Bol scoort daar ook hoog in wat mij betreft, houdt de boel bij mekaar als de beste roedelmoeder, maar wat mis ik die toch altijd daar zijnde eeuwige aandacht voor iedereen, regardless of whatsoever. Lytse, voor jou hoop ik dat er wat is en dat verjaren niets meer ter zake doet. De agnost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Vandaag zou Lytse inderdaad jarig zijn geweest. Ik wens alle mensen die haar missen veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 lytse Lytse je gaat hier ook vaak nog even door mn gedachten heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Lytse mis ik ook nog heel vaak. Vooral haar wijze woorden en altijd aandacht voor iedereen. Zichzelf weg cijferen, en nooit klaagde terwijl ze het wel moeilijk had. Onze moeder overste. De vrouw waar ik veel aan heb gehad. Ze was voor mij een groot voorbeeld. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Lytse...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2014 Lytse blijft een gemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2014 Lytse, ik mis je ook. Ik had het rare idee dat jij de enige was die me begreep. Niet waar natuurlijk. Maar ik hield me er aan vast. Vergeten zal ik je nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2014 Ach Jootje...wat erg he..dit gemis.... zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden