Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 ik vul niks in Agnieta. Jij zegt om de haverklap "dag" en ik interpreteer dat letterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Op dit moment kan hij niet alleen blijven, Bolletje, op termijn natuurlijk wel (allez, daar ga ik vanuit, hoop doet leven). Maar mijn leven is nu inderdaad een beetje beperkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Ja Ietje, maar ik geloof daar dus niet in, vandaar mijn vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Toch nog even een adb-relevante opmerking: ik had vanmiddag ontzettend zin in een duvel, maar heb een eskimo gedronken. Half pompelmoessap/half tonic, aanrader voor liefhebbers van bitter, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Als je je niet bewust bent van de kracht, dan is de kracht nogal verkeer gericht lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goed mensen ik ga er weer een puntje aan zuigen. Ik ben al 10 min. over mijn tijd Jen voor jou speciaal slaap lekker Ja en voor de rest van de frummels ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Ik geloof niet in externe krachten. En ik zal het er duidelijk opleggen: ik ben er ook niet van te overtuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Dank je Bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Bij mij gaat het schriftelijk en anoniem soms beter. In omgekeerde volgorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Ik heb ook nooit gesnapt wat er anoniem is aan de AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 De intentie neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Als je een club opricht en je noemt die club "de anonieme herrieschoppers" dan maak je een grapje. Als je je groep "de anonieme alcoholisten" noemt, en je spreekt bovendien af dat je ghaat stoppen met alcohol en alle ongein die daarmee te maken heeft, dan heb ik de indruk dat je echt van plan bent om te doen alsof het anoniem is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 AA is mijn ding niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Alles wat ik in zijn waarde laat, daar mag ik mee lachen. Als ik niet meer met moslims lach, dan ben ik racistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 klaar met werken ik kreeg kracht naar kruis maar jaren terug kreeg ik kruis naar kracht het is een wonder dat ik er nog ben nu dankbaar daarvoor slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 He, kransers, sterkte voor hen die het behoeven, en natuurlijk MUCHAS FELICITADOS vor BAMMIE, mocht ze het nog zien. Heb ik ook veel aan gehad, sit back and watch the movie go by, hahaha! Joopstra, heb je gelezen, en kan er wel wat mee. Net terug uit 'n lange wacht, 1 uren, 1/2 uurtje aflossen, 2 uurtjes rijden, en morgen weer 'n gewone late shift. Hoe heb ik dat ooit gedaan toen ik nog dik aan de fles hing? Maar ik heb het wel gedaan, domme plichtsbetrachting ten top. Be your own man. Vereist veel doorzetting. Altijd door, nooit ziek door wat je jezelf aandoet, eigen "schuld". Maar wat nam dat 'n kracht! Merk 't nu goed, als stokouwe jongere. Food for thought. Ik ben niet geheel droog, zal dat denk ik ook nooit worden. Maar ga er wel veel beter mee om. Misschien gewoon wel omdat ik het anders niet meer vol kon houden, ik leer slecht, ben eigenwijs. Stiekum drinken heb ik ook nooit gedaan, altijd alleen van harte. Zoals gezegd, Joopstra, food for thought, ta for that. Ach, wie weet lees je dit ees niet meer, ook niet zo erg. Ik doe mijn ding er mee. He, kransgenoten, laat je niets opleggen, hou 't niet alleen zo droog als je wilt, maar vaar ook zeker je eigen koers. Ieder het zijne. Al hoort dat bijna bijbels, bah! De bedachtzame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2014 Ik ben niet aan de zuip Agnieta. Morgen weer werken. Wel was ik in slaap gevallen. Ik heb het gevoel dat wij langs elkaar heen praten. Je moet het me maar niet kwalijk nemen als ik niet op jou reageer, ik vind het soms vermoeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Hallo allemaal, Better let as net soe mien mem wol sizze Dank allemaal voor de verjaardagswensen. Behalve Lady Jane want die plaagt me nu al... Rustige verjaardag want Bammie was n beetje moe. Voor de rest alles oke. Tijd voor een want ik ben en blijf wel wat gevoelig voor de donkere dagen. Maar heee, we gaan alweer naar het licht. De drank mis ik niet, vooral de katers en het me zooooo slecht voelen over mezelf. Ik kan wel es somber zijn maar dat gaat gelukkig altijd weer over. Dat misselijkmakend gevoel wat ik had toen ik nog zoop mis ik als kiespijn En dan bedoel ik niet de letterlijke misselijkheid ook al was die ook niet zo fijn. Uitstelgedrag vertoon ik nog steeds(GOH) dus ik log snel weer uit want ja, ik mag weer es bezig met een VERSLAGGGGGG. AAARRRGGGHHHHHH. Hahaha, wat een doffe ellende. Go, go, go want heel gauw een gesprek met de baas.... Laters lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 wat een belediging voor ons Bammie je komt hier alleen als je verslagen moet maken hulp nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden