Yvonne Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan inmiddels klaar. . Het is nog hartstikke donker, geen idee wat voor weer het gaat worden, maar we maken er gewoon een mooie dag van lijkt me. Nu eerst even een thee'tje inschenken en bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Dank voor de koffie Yvonne. Jij en alle anderen een mooie zondag. Wat mij betreft broodje nuchter. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Jij ook een fijne zondag Hanneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 (bewerkt) Ik zie dat Bambam vandaag jarig is. Bam, ik hoop dat je een heerlijke dag hebt en dat je een mooi en gelukkig jaar tegemoet gaat. Van harte. 12 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemorgen, Gisteravond 3x op het punt gestaan om toch een glaasje te pakken, mezelf afgeleid met heeeeeel veel eten ( zit ik nu nog vol van dus dat ontbijt sla ik maar even over). Ik ben nu heel blij dat ik het niet gedaan heb want wat zou ik spijt hebben gehad maar wat blijft die 'trek' toch sterk! Maar kennelijk ben ik sterker!! Jippie!!!!! En de schaamte achteraf weerhield me ook, moet ik weer zeggen dat ik gedronken heb en ik heb met mezelf afgesproken dat ik dat toch echt niet wil. Ga fris en fruitig de dag tegemoet. Dribbeltje RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Dikke pluim voor je Dribbeltje. Moeilijk avondje dus, maar wat een goed gevoel moet je dat nu geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Trouwens, ook een goedemorgen voor Sowhat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Wat goed Dribbeltje. Gefeliciteerd. Je zult zien dat het toch steeds gemakkelijker wordt al ka het even duren. Geduld dus. En achteraf ben je zo blij dat je het niet gedaan hebt. Daar moet je vooral aan denken op momenten dat je het moeilijk hebt. Water drinken wil ook nogal eens helpen. Gewoon een paar glazen achter elkaar. Geniet maar extra van de zondag. Fris en fruitig ja zo is het als je geen kater hebt. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goed van jou Ietjefietje alle drank de deur uit. Is toch maar het veiligste niets in huis hebben. Ik heb zelfs alle wijn- en bierglazen de deur uitgedaan. Ik wil niets meer in huis hebben wat me aan drank herinnert. Een mooie zondag ook voor jou. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goeie morgen mensen. Bammie van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren samen met je vrouw Ik lust graag rijstevlaai hé? En ik geef m'n hondjes ook altijd wat. Dribbeltje sla dat berichtje van jezelf op zodat, als je weer trek krijgt, je dit altijd na kunt lezen. Hartstikke goed gedaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemorgen!Dagpact:IetjeMiranda Hardleers Fijne dag. Bambam van harte gefeliciteerd met je verjaardag en verder ben ik ook blij dat ik niets gedronken heb. Dan had ik nu weer met gespannen schouders en hoofdpijn gezeten omdat ik me zo,n sukkel voel en vooral ook omdat ik weer een stap verder van niet-drinker af ben gaan staan, want zo ervaar ik nu ieder drankgebruik wel, als mezelf te kort doen en "verkeerd"bezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 goeiemorgen frummers! Bammie meis van harte met 7 x 7 en op naar Sarah worden dus, ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemorgen Allemaal, De zon schijnt dus ik ga straks lekker wandelen met mij lief lekker zonnestralen pakken. Bambam gefeliciteerd, maak er een leuke dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 moggel Toine en wat eten we vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemorgen allen. Iedereen een fijne dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goede middag Dagpact: Ietje Miranda Hardleers Wijfie Albert Bambam van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Jeetje helemaal vergeten...fijne dag nog allemaal, voor zolang hij nog duurt haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Gefeliciteerd Bambam! Vandaag is een beetje een saaie dag. Hou ik niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goh, dat vind ik niet wijfie. Is meestal mijn wandeldag. Maar mijn man, die vandaag weer acht uur naar huis mocht, wil alleen maar slapen. Pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Ja Jen, het is bekend dat wanneer men pillen slikt die de manisch depressiviteit onderdrukken dat men daar wat suf van wordt. De gevoelens worden onderdrukt dus voelt ie minder. Het is allemaal wat vlak. Ja en in het begin zal die medicatie hard aanslaan dus zal ie misschien wat meer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Goedemiddag\avond allemaal, Nou ja, allemaal, geloof dat ik een beetje in mijn uppie ben momenteel. Lekker gewandeld vandaag Spier in mijn rug\zij, doe nog lelijk zeer, maar verbeeld me dat het al iets minder is dan gisteren. Zodra ik ga zitten, krijg ik pijn, maar ja, een mens moet toch ook eens kunnen zitten , Gelukkig, totaal geen behoefte aan alcohol nu Ben al dagen niet zo lekker. Daarom..op de super-gezonde toer nu, want mijn lichaam kan verwaarlozing blijkbaar echt niet (meer) aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Jammer Jen, dat je man alleen maar wil slapen. Wandelen zou voor hem ook zo goed zijn nu. Maar ja, hoe krijg je hem zo ver he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Volgend weekend ga ik toch ook wat aan mezelf denken. Nu was het niet echt ontspannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2014 Volgend weekend ga ik toch ook wat aan mezelf denken. Nu was het niet echt ontspannend. Goed idee Jen Als je er zelf aan onder door gaat, heeft hij er ook niets aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden