Spring naar bijdragen

Zondag 12 januari 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Gisteravond 3x op het punt gestaan om toch een glaasje te pakken, mezelf afgeleid met heeeeeel veel eten ( zit ik nu nog vol van dus dat ontbijt sla ik maar even over). Ik ben nu heel blij dat ik het niet gedaan heb want wat zou ik spijt hebben gehad maar wat blijft die 'trek' toch sterk!

Maar kennelijk ben ik sterker!! Jippie!!!!! En de schaamte achteraf weerhield me ook, moet ik weer zeggen dat ik gedronken heb en ik heb met mezelf afgesproken dat ik dat toch echt niet wil. 

Ga fris en fruitig de dag tegemoet.

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed Dribbeltje. Gefeliciteerd. Je zult zien dat het toch steeds gemakkelijker wordt al ka het even duren. Geduld dus. En achteraf ben je zo blij dat je het niet gedaan hebt. Daar moet je vooral aan denken op momenten dat je het moeilijk hebt. Water drinken wil ook nogal eens helpen. Gewoon een paar glazen achter elkaar.

Geniet maar extra van de zondag. Fris en fruitig ja zo is het als je geen kater hebt.

Hanneke       

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Bammie van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren samen met je vrouw  :rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips::rose::heart::present::lips:

Ik lust graag rijstevlaai hé? En ik geef m'n hondjes ook altijd wat. ;):P

Dribbeltje sla dat berichtje van jezelf op zodat, als je weer trek krijgt, je dit altijd na kunt lezen. Hartstikke goed gedaan hoor. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Dagpact:

Ietje
Miranda

Hardleers

Fijne dag.

Bambam van harte gefeliciteerd met je verjaardag en verder ben ik ook blij dat ik niets gedronken heb.

Dan had ik nu weer met gespannen schouders en hoofdpijn gezeten omdat ik me zo,n sukkel voel en vooral ook omdat ik weer een stap verder van niet-drinker af ben gaan staan, want zo ervaar ik nu ieder drankgebruik wel, als mezelf te kort doen en "verkeerd"bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag

Dagpact:

Ietje

Miranda

Hardleers

Wijfie

Albert

Bambam van harte

:rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :rose:  :rose:  :rose:  :sun:  :sun:  :sun:  :rose:  :rose:  :rose:  :heart:  :heart:  :heart:  :rose:  :rose:  :rose:  :present:  :present:  :present:  :rose:  :rose:  :rose:  :lips:  :lips:  :lips:  :rose:  :rose:  :rose:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jen, het is bekend dat wanneer men pillen slikt die de manisch depressiviteit onderdrukken dat men daar wat suf van wordt. De gevoelens worden onderdrukt dus voelt ie minder. Het is allemaal wat vlak. Ja en in het begin zal die medicatie hard aanslaan dus zal ie misschien wat meer slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag\avond allemaal,

Nou ja, allemaal, geloof dat ik een beetje in mijn uppie ben momenteel.

Lekker gewandeld vandaag

Spier in mijn rug\zij, doe nog lelijk zeer, maar verbeeld me dat het al iets minder is dan gisteren.

Zodra ik ga zitten, krijg ik pijn, maar ja, een mens moet toch ook eens kunnen zitten :) ,

Gelukkig, totaal geen behoefte aan alcohol nu

Ben al dagen niet zo lekker.

Daarom..op de super-gezonde toer nu, want mijn lichaam kan verwaarlozing blijkbaar echt niet (meer) aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...