jani Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Ha Allemaal, Jammer Ietje, wel knap dat je het meld en weggegooid hebt. Ik kan me ook voorstellen dat het moeilijk voor je is, dat je zoontje wel maar toch ook niet naar school is. Het feit dat je hem tussendoor moet verschonen en misschien toch ook het "zwaard"boven je hoofd, dat het zo niet gaat lukken, is ook zwaar! En Wijfie, gelukkig is je zoon er goed vanaf gekomen, het geregel voor de schade is ook altijd een heel gedoe hoor, hoop dat dat ook soepel loopt. En Jopie, ik buffel altijd maar door, als ik drink, ook uit een soort schuldgevoel. Meld me dus dan nooit ziek, maar leg gewoon heel veel vrije tijd op bed om bij te komen. Ik heb een nieuwe computer, met windows 8 ben nog volop bezig hem in te richten, ga daar nu dan ook weer mee verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Zo is het precies Jopie, want dat buffelen lukt dan niet meer net of je dan 'instort' Dus gestraft voor mijn "goede gedrag", maar goed, ondertussen weet ik wel dat ik met veel drinken mijn leven niet kan rondbreien, en in ieder geval ook geen leuk leven heb, want werken en in bed bijkomen is het ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Ik kom hier maar weer even melden, zoals elke avond de laatste dagen, hoe het is gegaan. Het is GOED gegaan. Geen behoefte aan drinken (of blowen). Vandaag hard gewerkt, hele volle dag, misschien dat dat meewerkt. Ik wens jullie hetzelfde toe!! Welterusten voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Zo mensen ik ga een beetje vroeg afsluiten. Ben lekker moe omdat ik vandaag een paar uur met de deur open, in de tuin gewerkt heb. Trusten allemaal en tot morgen weer. O en N. Meer, je gaat goed hé? Dit houd je vol hoor, zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 idem dito hier lekker saunadagje met dochter gehad haar debuut, smaakt naar meer. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Jopie, zou het de film kunnen zijn: Law of Desire? http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_Desire Het is natuurlijk een geweldig nummer, ne me quitte pas. En even iets anders over wat vandaag geschreven is. Ik vind drinken niet fout, beschonken zijn ook niet. Er is niemand die mij dat verbied. En ook niemand zou dat moeten doen. Je kan er dus altijd eerlijk over zijn. Vroeger schepte ik er ook wel over op hoe veel ik kon zuipen. Ik heb zelf de conclusie getrokken dat drinken het voor mij niet meer is, ik was het echt even beu en leer me een leven aan zonder drinken en tot nu toe gaat me dat goed af. Er los van komen kost zeker energie, ik ben daar intensief mee bezig geweest. En dat was ook best leuk. Ik heb ook hier op dit forum veel lol gehad, dat heeft me er wel doorheen geholpen. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik me zelf zie als een niet drinker, zonder dat ik de behoefte heb dat verder uit te leggen. Meestal doet dat er niet meer toe. Ik vind het prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Ik had er eigenlijk al lang in moeten liggen, welterusten Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 In de kerstvakantie is een buurvrouw van waar ik vroeger woonde overleden en vorige week hebben we afscheid van haar genomen. Buiten op een pleintje voor haar huis en de hele buurt was er, samen hadden ze het georganiseerd. Er was muziek. Het was een mooi afscheid en thuis roken mijn kleren naar kampvuur. En toen had ik ook iets van dat ik dat in mijn buurt hier zoiets wel een beetje mis nog. Ik heb niet zo veel contact met mijn buurtgenoten. Enkel de directe buren, die wonen er ook nog niet zo lang, hele lieve mensen, en die gaan nu emigreren. Dat vind ik erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 En nu is het voor mij echt bedtijd. Pitse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2014 Jij klinkt echt als iemand die geen probleem (meer) heeft, Jaap. Dat vind ik maar bij weinig mensen hier terug. Het geeft me moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden