Yvonne Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn inmiddels klaar. Het is lekker weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen, ik zat al op de koffie te wachten...goed geslapen en weer wat fitter dus vandaag wat leuks ondernemen denk ik. Hoop dat de hond van Jen terecht is...of dat er duidelijkheid komt. Mark gaat overmorgen naar Texel, hoop dat hij z'n ervaringen een beetje wil delen, ik overweeg ook zoiets. Nu eerst maar eens douchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie Yvonne. Iedereen die dit leest een fijne dag vandaag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Jij ook een goedemorgen Eline. Ja, ik hoop ook voor Jen dat haar hond weer thuis komt. Ja, komt nu heel dicht bij voor Mark. Ik ga me ook opknappen, dan hond uitlaten en dan snel de boodschappen doen. Lekker nog voor de drukte. Halverwege de zaterdag vind ik het verschrikkelijk in de supermarkten. Hartstikke veel mensen en meestal een stel van die krijskinderen die niet door hun ouders in de gaten worden gehouden. Kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren. Maar als ik om half negen ga is het nog lekker rustig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Jij ook een fijne dag Hanneke. En nu duik ik onder de douche...... Ik kom vanmiddag nog wel even langspiepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goeie morgen mensen. Vandaag de kerstboom weer eens opruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen allemaal, Lekker vrij vandaag, gelukkig geen weekeinde werken deze week. Kan ik eindelijk wat eens aan mijn eigen huis doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Morge.. Mark heeft een uitglijder gehad tussen kerst en oud en nieuw dus texel moet even wachten... Verder gaat het prima hoor, maar moet maandag maar even horen hoe nu verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Eerst maar een ontbijtje dacht ik zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ja maar ik heb een kunst Hannah dus kan ik die uit elkaar halen en de kelder in mieteren. Maar echt is natuurlijk veel mooier, vooral de blauwspar. Wat fijn voor je Rapi. lekker vrij. Ga je ook een beetje relaxen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goeiemorgen frummers. Hannah, ik heb er hier één liggen; ik wacht even op dochter die vandaag met ex naar de Zweedse grootgigant is en middenin een verhuizing zit. Zij weet zeker dat ex er een stel heeft nog en daar niets mee doet, dus die krijgt ze vast mee, als ze er maar aan denkt. En ik heb gisteravond gelezen dat ex eindelijk, na bijna 6 jaar het geld overmaakt dat ik nog tegoed heb uit scheiding/huisverkoop en boedel. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik heb heerlijk geslapen daarna wat kan een mens om geld toch een slechte energie bij zich houden. Dochter mag rijlessen nemen als kado; die zei vroeger: later word ik pappa dan kan ik ook autorijden gelijk heeft ze, het is een investering, nu maar hopen dat ze het ook leuk vindt en snel slaagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 oh Mark, ik lees je nu pas. wat erg. ik hoop dat je toch snel mag. wat een sufkonten zijn we toch als het om alcohol gaat he. mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Heerlijk Mark, Heb al gegeten maar vooruit, 1 broodje dan nog. Jammer van je uitglijder, mag je dan meteen voor straf niet meer naar Texel?! Bollie, Ga straks lekker koffie drinken, en dan idd. aan de poets en de was en de vogels verschonen. Moet vanmiddag ook nog ergens een huisje schoonmaken ergens, maar dat is maar voor 1.5 uur. Probeer vanmiddag ook nog wat aan mijn opleiding te doen, en dan vanavond weer naar latex Eigenlijk ook wel weer een volle dag, maar er zit nu niet zo'n druk achter. Hoi Hannah, Gaat het goed met je? Jane, Gefeliciteerd meis, Wat een heerlijke opluchting voor je!, En dochter lekker rijlessen.! Wat een ontwikkelingen allemaal ineens he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Nou het heeft lang geduurd Jane maar dan is het eindelijk toch zo ver. Kun je misschien ook wat ruimer gaan leven. Mark goed dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt en er weer voor gaat. Moghu Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen allemaal. Geen koorts meer, nog wel pijn in hoofd en lichaam. Dat wordt een dagje rustig aan op de bank met een filmpje. Het regent buiten dus dat komt helemaal goed! Eerst een verse jus en yoghurt met muesli. Fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ja dat geld is heerlijk mijn oudedagsvoorziening en ter aarde zekerheid, ha ha maar vooral die rotperiode afsluiten ruzieen om geld is voor mij slechter dan ruzieen om principes en rechtvaardigheid, terwijl het daar gewoon symbool voor staat natuurlijk. Maar het is net alsof het "vies" is om geld en alsof ik mezelf voortdurend als hebberd bestempel. Wat ik ook ben natuurlijk. Maar toch. Het was al zo vaak toegezegd en ik had het graag in 2013 al af kunnen sluiten. Belastingtechnisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ben ik ook Han ook al zitten en best dingen in die niet kloppen en in mijn nadeel maar ik heb besloten het los te laten nu. Weet voor mezelf niet eens een bestemming voor al dat geld, maar leuk dat ik de kinderen wat kan geven en als ik op reis wil zo maar kan. (wie wil er nog 2 katten? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen allemaal, Vandaag ga ik dag 4 in....heb bijna niet geslapen. Niet omdat ik aan het trillen was of zo maar heb heel erg last van extreme Jeuk! Leverwaardes zijn in orde en de huisarts en dermatoloog weten niet waar het aan kan liggen. Heeft hier iemand ook zo'n last van jeuk gehad de eerste tijd, hoop nm niet dat het zo blijft! Fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hier gaat ie lekker, ben gestopt, heb al een goede daad verricht (bloed geven), iedere dag heb ik al een beetje kunnen werken aan mijn lijstje met goede voornemens (en die is behoorlijk) en last but least, stond er iemand spontaan aan mijn deur om te vragen of ik een bepaalde kat nog had omdat deze die al een paar weken niet meer voor het raam had zien zitten. Vond ik erg tof, dat iemand dat zomaar doet dus ik heb met veel plezier desbetreffende kat laten zien en deze persoon hartelijk bedankt. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 beste wensen nog Spuddeke. en ik mag fietsen met maatje gelukkig is het droog, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Jij ook nog een heeeeeel gelukkig nieuw jaar Spudtie. Erwin, er bestaat menthol talkpoeder. Die werkt goed bij jeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers. Dat is heel jammer Mark, vreemd dat je dan niet komen mag, Het is toch bedoelt om van de drank af te komen? En fijn Lady Jane, dat je eindelijk je "recht" krijgt! Ik blijf maar slapen, maar mij hoor je niet klagen, als ik drink, slaap ik veel slechter. Als ik me nu nog fitter ga voelen, ben ik volslagen gelukkig! Hoop ook dat de hond van Jen terug komt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Ha goedemorgen! Zie ik Spud ook eens. Mark, nieuwe dag, nieuwe kans ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goedemorgen Dagpact: Hardleers. Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Goeiemorgen. Hier ook grieperig met hoofdpijn de afgelopen dagen, nu gaat het weer beter. Is het bij de pas gestopten niet gewoon het welbekende stemmetje dat na het stoppen zegt: zie je wel, je kunt beter blijven drinken? En dan alles aangrijpt als bewijs: ik voel me moe, niet lekker, down etc etc. Met drank voel ik me lekkerder? Jaja, daarom zitten we ook allemaal hier, omdat het zo leuk was. Goh Mark, moet je eerst een bepaalde periode droog staan voor je daar terecht kunt? Dan is drinken een dubbele valkuil, weer voor de bijl gaan en opname uitstel. Jane geniet van je geld! Wat je toekomt komt je toe en mag je blij mee zijn! Een vrije dag Rapi? Hihi, word al moe als ik je lees. Ik hou het nog even rustig, fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden