An Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ha goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Goede morgen Dagpact: Hardleers Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ben je al in carnavalssfeer dan Jane, want dan wordt Den Bosch omgetoverd tot Oeteldonk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Het gaat wel goed hoor Han dank je. ben blij dat het met jou ook de goede kant op gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Goedemorgen, Zo nu eerst een mok koffie. Ik werd niet zo lekker wakker, moet eerst even bijkomen. Heb ik nog even tijd voor. mijn dochter komt straks terug van scoutingkamp. Ze heeft een nacht in een tentje in het bos doorgebracht, na een hike met haar bagage. Ze zal dus wel heel moe terugkomen. ik ben heel erg benieuwd hoe ze het heeft gehad. Met mij gaat het wel goed. Proces is in volle gang, als is de storm wel wat gaan liggen gelukkig. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Hannah, ja netgoed. Zou ik zeggen. Gisteravond leek het wel of ze een bom lieten afgaan, vlakbij mijn voordeur. Ik schrok me kapot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 ja dat is ook wel weer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ditjes, datjes & dagdraad. Dagelijkse wederwaardigheden: zonnig en zacht. Beslommeringen: nog steeds "in gesprek" met m'n schilderij. Successen: dag 1843 alcoholvrij, dag 17 rookvrij. Steun: het is te doen, als ik vandaag maar niet die eerste neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 (bewerkt) Hoi Kohtje, hou vast! Oh ja, na 18 dagen kelderde ik, dus blijf waakzaam ol' chap!Groet, 29 december 2013 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Goedemorgen, Had gister een krant gekocht om mezelf te verwennen Die ligt dus op tafel Kopje koffie erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 An Hoi, Ik heb je wat zien worstelen. Je bent een een doorduwer. 5 maanden dat is toppie An. En nu op het rechte pad blijven hoor. Je ziet dat er een zekere winst is. Groet. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ik ben weer eens aan het onderhandelen met mezelf. Oudejaarsavond.....tijd voor een welverdiend feestje ? Vermoeiend. Ik ga toch niet drinken. De keren dat ik wel dronk op oudejaarsavond waren een catastrofe. Plan maken. Wat dan wel. Hapjes, beetje mezelf verwennen. Iets leuks kopen. Gek dat t brein alcohol zo over romantiseert. Verslaving heet dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Otje, dat je't maar weet.. Er valt dus niks te onderhandelen. Maak er maar wat leuks van. Jij lijkt me een sfeerschepper bij uitstek. Otje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ludwig, bedankt.. ja, ja.. ik ben klaarwaakzaam!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Pff 't was eigenlijk geen slechte dag en toch ben ik nog altijd down Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 (bewerkt) 29 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Het gaat me niet zozeer over een slechte dag, Hannah, maar over angst voor een beginnende depressie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Dat hoop ik erg, Ietje. Ja Hannah, ik hoop dat ik het haal. Voel me net een patattenzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Lijkt prachtig Ietje. Ik ben ook gaan wandelen, met man nog wel (!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Dat zou moeten ja. Maar ik heb dus niet echt genoten. Raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Hier ook dag in mineur Al langer eigenlijk Heb ik soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Van die dagen waarop je denkt Hoepel op met je huppel.. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Mai, beterschap. Wijfie, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden