Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We zien allemaal hetzelfde Welk plaatje worden we geacht erop te plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nee, ik doe het niet Ik zat wat hardop te denken De eerste posting zou ik gelijk al weghalen Te lang Te warrig waarom zou dat niet mogen en welke stem in mijn hoofd zou dat maar bepalen Dus drukte ik blind op goed geluk op de plaatsentoets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Zitten we zo op derde kerstdag op pagina zes! Wie had dat gedacht?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Anders zet je de erfenis her en der maak je steeds een plekje vrij in de garage Waarvan je weet, omdat je het ziet Dit zou daar het best kunnen staan en dat zou ik daar es kunnen proberen... Hoeft niet alles ineens en kun je tussendoor voor de afwisseling ook nog wat anders doen Veel relaxter joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Niets is "zomaar" relatief. Het begrip relatief heeft slechts betekenis wanneer gedefinieerd is ten opzichte van wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Dus eigenlijk is niets relatief Je moet eerst altijd wat benoemen voor je het kan definieëren ten opzichte van dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Anders zet je de erfenis her en der maak je steeds een plekje vrij in de garage Waarvan je weet, omdat je het ziet Dit zou daar het best kunnen staan en dat zou ik daar es kunnen proberen... Hoeft niet alles ineens en kun je tussendoor voor de afwisseling ook nog wat anders doen Veel relaxter joh. Hm, het probleem is dat ze een piano en een kast komen leveren. Kan ik niet zo maar her en der laten plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ben even elders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ja jen... Toch een handige cq sterke buur vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We zien niets hetzelfde, dat is de clou. Mijn haar danst. Jen, ga je piano spelen? Dat is wel een bijzonder erfstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Vele handen maken licht werk... Nu zul jezelf ook heel wat kunnen Maar gezien al de omstandigheden... Lijkt me niet handig Er moet toch één of meer iemanden zijn te recruteren??????? Ik hoop het voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We zien wel hetzelfde We kijken vanuit onze eigen perceptie Gekleurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Haha, zie, daar heb je het al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Volgens mij wappert het, kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Toen ik net buiten liep wel ja. Hele gefohnde kapsel weer door elkaar. Gelukkig. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Dacht al te zeggen dat je er nogal verwaaid uitziet. Piano heb ik vroeger gespeeld. Nu zie ik het eerder als meubelstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 goh Mai weg forum ligt stil meteen. Nou, geen enkel lijstje weggewerkt maar wel mijn eerste lamp opgehangen en hij doet het nog ook al hangt hij nog niet goed. Mijn haar zelf ververfd en geknipt en dat wappert nu ook lekker en een witlofschotel gewokt, jammie. Dochter en vriendin gaan vanavond haar nieuwe stek zwart verven, oei blij dat ik daar niet hoef te bivakkeren. Ze krijgt haar zwarte gordijnen van hier mee en ik ga die kamer weer lekker licht maken. Ik zou dr een optimist van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Als we gaan indelen En dat doen we natuurlijk Wel zo handig... Dan zou ik jou wel optimist kunnen noemen Jane Jen, in de garage.. Er zullen nog wat uitbuikers zijn.. En ik ben ook wel zo'n beetje leeg gekletst, hehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Op zich kan ik me vinden in de opmerking van Ton Hij had het over positief denken, dat kun je trainen Sommige mensen zijn "van nature somber" Daar zou het handig voor kunnen zijn Al vind ik dat ze recht hebben op hun somberheid Zij kunnen (of willen) vaak niet bij hun (ongeschonden) kind komen Eigenlijk is het niet iets om aan te leren Iedereen bezit het namelijk Het is ook niet altijd een kwestie van willen of kunnen Maar de oorsprong is open Er zijn mensen, die het niet (meer) (her)kennen Soms is daar juist somberheid voor nodig, of een ingrijpende levensgebeurtenis Soms niets, dan is daar opeens het (weer) zien Maar het is nooit weg geweest, het is altijd aanwezig Er bestaan gevallen die het nooit zullen (her)kennen Die kun je ook niets kwalijk nemen Door zelf te stralen kun je het lichtje weer doen aanwakkeren Dat is herkenning van de oorsprong Tsjakka! (NLP) 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Avond allen, ik was "op vakantie" even. Maaike heeft de dag vol "gekletst" , las ik... grappig!!!!!!!!!!!!!! Ik zat nog op iets te wachten eigenlijk............... van de tukkers, nu met Kerst............ zal em zelf maar zoeken dan... Verder heb ik nog niet zoveel gelezen en weet niet echt interactie mijnentwege... Oh ja die van Jane ...... ik ben ook een razzzzzzzzzzzzz optimist!!!!!!!!!!! Eerst nog ff lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 zo.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Nah! Speaking of the devil! Daar is het vermiste kind.. Met behulpzame link! (Die als ik me niet vergis door onze ras-echte Tukker Hannah ook al is geplaatst eerder?) Hoi VM! 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) De herkenning zie je vaak in de natuur Bomen bijvoorbeeld, of koeien Of in muziek, in kunst Maar ook als je van mens tot mens Ook al heb je elkaar nooit eerder ontmoet Elkaar met open blik schouwt Dan is er herkenning Dan zie je dat dat alles gelijk is oorsprong Oer 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Daar waar geen woorden zijn. De rest is aangeleerd, nix mis mee Zo zijn we in staat op een ander vlak te communiceren In staat formules ed te bedenken Maar dat is niet de waarheid Want die is niet aan verandering onderhevig 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hoi Han, Mai.. waar staat ie dan??????????? Maar ik heb nog niet alles gelezen.. vandaar misschien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden