Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Ik open de dag hierbij. Beetje vervelend, ik moet steeds synchroniseren via configuratiescherm Mijn computer zei dat het een uur of 2 's nachts was, terwijl het al half 8 is via mijn telefoon Ik dacht nog, dat is laat, zo maar slapen ben de hele nacht in gesprek geweest Dat was wel OK Maar niet de bedoeling Goedemorgen allemaal! Had wel fijne ontmoetingen deze kerst Zoals julie wellicht hebben gelezen Was een mooi weerzien met mijn kinderen dat deed me goed, zij vonden het ook leuk Maar ik zet koffie voor jullie De lekkerste (vind ik zelf, in de cafetierre) En ik zet maar een dagje door Geen verplichtingen vandaag Het waait hier best hard Ik wens jullie een fijne dag allen! Spud hopelijk wat opgeknapt Of toch de griep? (Een hardnekkige) 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goeie morgen Mai, Dat is nog eens fijn wakker worden zeg. Lekkere koffie, maar zou je niet proberen toch een paar uurtjes te gaan pitten? Ik ga vandaag een dagje op visite en verheug me erop. Heerlijk een dagje weg en word lekker verwend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goedemorgen, hier een rustige kerst gehad, veel nagedacht over wat het nu is dat ik zoek, wat ik kan maar met name wat ik durf....Mai jij hebt het goed gehad met de kinderen das fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Gezellig Bol. Lekker genieten meid! (Ik denk beter doorzetten en vanavond vroeg) Ja Eline, wat zoek je? Dat eerst weten, dan doen Zul je zien hoeveel lef je hebt Ja, het was heerlijk Jut&Jul hier weer es te hebben (+ ene aanhang inmiddels...) 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hoi Sowhat Heb 'm extra sterk gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik ben weg mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Doei Bol! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Langslapers hier.....heb ik de badkamer en ga eens lekker lang in bad liggen....Heb het goed vandaag, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lekker! Badderen!!! Het waait hier een storm. Jij ook Eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Oeh! das wel lang Sowhat Beetje room erdoor? Soms gaat het zo Ik kon niet slapen door het weerzien Zal vanavond wel vroeg liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Veel sterkte jen vandaag Met de rotdag voor de boeg Fijn dat je nog kon slapen iag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Ja Sowhat, lang geleden Dochter komt zned langs Ik denk zo'n 3 a 4 keer per jaar Zoon had ik al zeker anderhalf jaar niet gezien Wel veel/goed contact via social media enzo Ja, heeft me goed gedaan Alles ging vanzelf Stond al paar dagen droog van te voren Dat wilde ik graag Is vannacht niet gelukt Maar ik ga gewoon weer door Ik weet hoe het komt en dat het (niet) uitmaakt Maar fijn was het! Dank je! Was heel belangrijk voor me. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lekker Sowhat! Genietelse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goeiemorgen frummers heerlijk uitgeslapen. Sowhat enjoy meis! Hard gewerkt jij en nu is het jij-tijd! Mai fijn je te lezen zijn de euforische endorfientjes nu een beetje tot rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Goedemorgen: Dagpact: Hardleers Fijne dag en tot vanavond. Ik vind dit nog steeds, rare en qua drank, moeilijke dagen, zal blij zijn als het 6 januari is en alles weer gewoon is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lekker Ietje, geniet er maar lekker van! Een beetje wel jane, ik wil het nog even vasthouden Fijn dat je kon uitslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ja dat heb ik ook altijd iets vast willen houden langzaam aan loslaten dan maar of erin oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Hoi hardleers, Volgens mij heb ik je nog nooit aangesproken Veel heeft met verwachtingen te maken denk ik Ik had meer moeite in de zomer Stond bij een oudejaarsvuur even veel lol te hebben met een kopje goede nachtrust-thee Het went! Goed bezig! 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 en dan de week erna Iet weer scherp juist the days after zo en nu te spinnen zegt de weegschaal en mijn broek is hetr ermee eens helaas. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik los op Jane Lekker... Ietje, scherp nix mis mee Op tijd pas op de plaats Ga er gewoon lekker van genieten Ik kreeg gister te horen wat een fijne herinneringen mijn kinderen hadden aan onze tijd samen Dat geef je ze mee! X! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Spinning Jane Poeh! Geen kattenpis! Have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Samen van genieten! Dat blijft bij Maar dus ook de hele kleine ieniemieniedingen.. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hee Morrison! koffie al op? Je hebt vast een mooie plek In de top 2000 Maar vast nog zonder baard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Ik hoef niet meer voor mijn kinderen te "zorgen" Daartoe zijn ze prima zelf in staat (15&16) Maar dat ik er altijd ben, hebben ze altijd geweten ook in de afgelopen vreemde, afwijkende jaren Als ze zelfs noemen, het is weer een echt mama-huis Dan ben ik blij voor ze, omdat ze dat zien, voelen Buiten al het andere om Fijn soms samen te zijn Niets te verwachten Dan wacht mij de edele taak Als het zover is, voor mijn ouders te zorgen Die er nu, hoe dan ook, altijd voor/bij me zijn Dat wou ik even kwijt Vast nog meer vandaag Of ik val alsnog in slaap Dat scheelt dan weer in het aantal berichten. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden