lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 had moeten? better let dan net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Kom ook even snel buurten en melden dat het nog steeds goed gaat, droog en wel. Dit jaar mijn eerste kerst zonder mijn schatjes, en ben dan ook blij dat ik in een veilige droge omgeving zit want vrees dat het anders wel eens mis had kunnen gaan. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Dank je wel Aggie. Piep je met de kerstdagen nog even hier binnen of heb je het te druk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Dylan je hebt dat programma niet gezien, waaruit blijkt dat blik eten zelfs lekkerder smaakt over datum dan voor. Je hebt je dag dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Nou, dan hebben die programmamakers mijn eten niet geproefd Spud. Maar ja, was ook geen blik maar diepvries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ach, Spud weer niet up to date. Fijne kerst allemaal! Baal ervan dat iemand afwezig is op mijn dieren diner. Maar hoop dat ie eindelijk een fijn thuis gevonden heeft en niet meer in de garage hoeft te wonen. Ik zie nog wel hoe de verdeling gaat van onze liefde. Als mijn maatje zich maar goed voelt. Vind ik dat helemaal prima! Ik had zelfs een maffe droom, dat ik hem met een krans van medicijnen en een briefje weer liet vertrekken naar die andere lieve mensen.Misschien word dat wel waar. Spud droomt graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Was dus niet lekker Dylan? Mijn eten ook niet en dat was toch echt vers. Denk dat de kok gewoon een slechte dag had toen bij het conserveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Kerst dagen komen tijd voor bezinning en goede voornemens maken 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Om eerlijk te zijn, ben ik pas de afgelopen 2 jaar bekend met kerstavond. Vind het dus best raar, terwijl ik ook ervaar dat mensen rond mij dat eigenlijk de belangrijkste dag van kerst vinden. Kerst staat voor mij voornamelijk voor ruzie. Omtrent de kerstboom optuigen, vriendelijk doen tegen degene die je doorgaans haat. En wat ik nog het meest verschrikkelijke vind aan kerst is, dat iemand in de keuken ontzettend zijn best doet en niks mee krijgt van dat hele kerstfeest. Dit jaar dus lekker niet, stomtoevallig. Na geopperd te hebben dat iedereen die komt (meestal mijn broer met zijn gezin en ik zei de gek) ieder een gang zou doen, liet mijn bro het afweten. Dus heb ik een onbezorgde kerst met mijn mum. En we gaan chinees halen. Alleen het toetje moest zij voor zorgen, maar dat is al een maand geleden in de vriezer gestopt. Ik denk dat ik dit jaar mijn second best kerstfeest tegemoet ga, mijn beste kerstfeest was in Engeland waar ik ook mijn nick opgelopen heb.Zoals zij feest vieren kan geen Belg of Nederlander aan tippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Bah! ik baal weer eens van mijzelf. Vanmiddag winkelen en mijn zoon(tje) liep te blèren en te klieren. Vervolgens loop ik nu al de hele dag als een stuk chagrijn rond te stappen, terwijl mijnheer het allemaal al weer vergeten is. Die stemmingswisselingen zijn echt niet fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Kost me misschien weer een punt, maar wat goed werkte bij mijn broers en mij wanneer we liepen te zeuren en te zagen in de winkel. Is dat onze moeder stennis ging schoppen in de winkel over dat wij haar kinderen niet waren want zo voedde ze geen kinderen op. Pas als wij rustig waren accepteerde ze ons weer. WillemW Klinkt hart en mijn moeder moest dat ook alleen doen, maar hielp wel! Als ik kinderen gekregen had zou ik hetzelfde doen namelijk. En soms jeukt het wel voor mij in winkels met zeurende kinderen. Maarja, ik heb geen kinderen. Dus wie ben ik om me ermee te moeien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 juist als alles gezellig en vredig "moet" zijn komt de stress eruit he, bij groot èn klein. ik heb ook van die ruzie herinneringen en zie nu pas wat mijn moeder dacht te moeten. daarom is het zo heerlijk dat te kunnen doen wat ik wil en niet wat ik moe(s)t bijna niets dus de luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Volgens mij horen blèrende kinderen en kerst inkopen en dus ook chagrijnige ouders bij elkaar. Gewoon, adem in en adem uit en doorgaan, dat je niet drinkt is al heel vrolijk makend toch? Geef jezelf maar wat krediet, je hoeft toch niet alles leuk te vinden en heel de inkopen ed vrolijk te ondergaan, als ik hier in de stad rondkijk dan zijn er maar heel weinig mensen vrolijk in de kassa-rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Trusten Jopske Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Trusten allemaal tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Welterusten. Weer een dag geen alcohol, Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Iemand nog naar de nachtmis geweest. De laatste keer dat ik er was heb me ietwat misdragen.Ik had al het nodige op en moest heel nodig plassen, stond op maar kon geen toilet vinden. Toen ben ik maar even naar buiten gegaan heb in een stil hoekje tegen de kerk geplast. Niet netjes, en een beetje respectloos van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Voor de rest was het mooie ervaring hoor. Ik ben helemaal niet opgegroeid en opgevoed met het geloof en kijk mijn ogen uit. Vooral dat met zijn allen zingen van de liederen met het orgel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 En verder. Droog deze dagen doorkomen gaat vast wel lukken. Ik ben ook praktisch geen verplichtingen aangegaan. Zit nu helemaal alleen, iedereen in dit huis reeds gaan slapen. Mijn muziek komt boven het zacht gesnurk uit. De kerstborrel op mijn werk ervoer ik dit jaar ook ontspannen. Omdat iedereen nu wel zo'n beetje weet waar die met mij aan toe is, of in ieder geval, dat idee heb ik, voel ik niet meer de druk om te zwichten. Aan de andere kant speelt natuurlijk ook mee dat ik nog steeds over het algemeen positief sta tegenover mijn nuchterheid, en mijn leven in het algemeen ook. 's ochtend als ik wakker wordt begint de dag, ik hoef niet te wachten op het borreluur. Een goedenacht gewenst. jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Dat is vervelend Wijfie, geluidsoverlast. Ik plaats nog even een mooi kerstlied, je mag zelf kiezen hoe hard en of je luistert. http://www.youtube.com/watch?v=j9jbdgZidu8 24 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 De ontvoering van Heineken gezien goed gespeeld en hardstikke spannend. En net als het slot van Serious Request een happy end. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 en nog eentje dan om het af te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ik lag net helemaal in een deuk toen ik naar ned. 2. zapte. Dat mensen bij elkaar komen om te zingen vind ik prachtig... maar die teksten :-) En dan mag het natuurlijk allemaal ook niet te liederlijk klinken (lees het psalmenoproer van Maaten het Hart) Serieus Request is werkelijk afgrijselijk, maargoed, Een deel van de menschheid heeft er plezier in. Het narratieve viert hoogtij. Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden