lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 hee Otje hoe was het in Ljouwert?Nog flink wat verdiend voor Serious Request? en lol gehad natuurlijk?
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Oh er zit een uur tussen was nog niet bijgelezen.
Otje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Nee Jane, dat ging helaas niet door. Ik was er niet bij mn hoofd bij en het was ook eigenlijk wel heel ver weg. Jammer, maar wel veel geleerd, en weer een kostuum gemaakt. Mooiste ever !
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 snap ik meis, gecondoleerd met je moeder, hakt er in alle omstandheden in Wijfie, ook sterkte meis
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Whoeps.. het is mijn dag niet geloof ik. T.h.t. 20-7 staat op het doosje van mijn eten..
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 ach Dylan, oud belegen lekker pittig kun je oud mee worden eetze
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Nou ja, weggooien gaat niet meer, heb het al op maaarruhhhh.... wat was dat met die kilo killer ??
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Gecondoleerd Lotje. Ook al heb je al zo'n tijd geen kontact meer gehad met haar, het doet altijd pijn. Vandaag is het ook al weer 3 jaar geleden dat mijn schatje is overleden. Heb vandaag veel aan hem gedacht maar ben gelukkig niet verdrietig. Heb er nog steeds vrede mee.
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 dat paard Dylan. Bol meis, wat vliegt de tijd toch he, al weer 3 jaar, voor jou ook een avond om bij stil te staan dus.
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Hahaha. Eigenlijk had 5 jaar geleden iemand commentaar moeten schrijven bij dat filmpje: "Hup, naar het adb forum jij". Mai reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 had moeten? better let dan net
mark Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Kom ook even snel buurten en melden dat het nog steeds goed gaat, droog en wel. Dit jaar mijn eerste kerst zonder mijn schatjes, en ben dan ook blij dat ik in een veilige droge omgeving zit want vrees dat het anders wel eens mis had kunnen gaan. Mai reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Dank je wel Aggie. Piep je met de kerstdagen nog even hier binnen of heb je het te druk?
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Nou, dan hebben die programmamakers mijn eten niet geproefd Spud. Maar ja, was ook geen blik maar diepvries.
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Kerst dagen komen tijd voor bezinning en goede voornemens maken 2014
Afwezig Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Bah! ik baal weer eens van mijzelf. Vanmiddag winkelen en mijn zoon(tje) liep te blèren en te klieren. Vervolgens loop ik nu al de hele dag als een stuk chagrijn rond te stappen, terwijl mijnheer het allemaal al weer vergeten is. Die stemmingswisselingen zijn echt niet fijn!
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 juist als alles gezellig en vredig "moet" zijn komt de stress eruit he, bij groot èn klein. ik heb ook van die ruzie herinneringen en zie nu pas wat mijn moeder dacht te moeten. daarom is het zo heerlijk dat te kunnen doen wat ik wil en niet wat ik moe(s)t bijna niets dus de luilak
jani Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Volgens mij horen blèrende kinderen en kerst inkopen en dus ook chagrijnige ouders bij elkaar. Gewoon, adem in en adem uit en doorgaan, dat je niet drinkt is al heel vrolijk makend toch? Geef jezelf maar wat krediet, je hoeft toch niet alles leuk te vinden en heel de inkopen ed vrolijk te ondergaan, als ik hier in de stad rondkijk dan zijn er maar heel weinig mensen vrolijk in de kassa-rij.
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Trusten allemaal tot morgen weer.
jani Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Welterusten. Weer een dag geen alcohol, Tot morgen
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Iemand nog naar de nachtmis geweest. De laatste keer dat ik er was heb me ietwat misdragen.Ik had al het nodige op en moest heel nodig plassen, stond op maar kon geen toilet vinden. Toen ben ik maar even naar buiten gegaan heb in een stil hoekje tegen de kerk geplast. Niet netjes, en een beetje respectloos van mij.
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 Voor de rest was het mooie ervaring hoor. Ik ben helemaal niet opgegroeid en opgevoed met het geloof en kijk mijn ogen uit. Vooral dat met zijn allen zingen van de liederen met het orgel.
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Geplaatst 24 december 2013 En verder. Droog deze dagen doorkomen gaat vast wel lukken. Ik ben ook praktisch geen verplichtingen aangegaan. Zit nu helemaal alleen, iedereen in dit huis reeds gaan slapen. Mijn muziek komt boven het zacht gesnurk uit. De kerstborrel op mijn werk ervoer ik dit jaar ook ontspannen. Omdat iedereen nu wel zo'n beetje weet waar die met mij aan toe is, of in ieder geval, dat idee heb ik, voel ik niet meer de druk om te zwichten. Aan de andere kant speelt natuurlijk ook mee dat ik nog steeds over het algemeen positief sta tegenover mijn nuchterheid, en mijn leven in het algemeen ook. 's ochtend als ik wakker wordt begint de dag, ik hoef niet te wachten op het borreluur. Een goedenacht gewenst. jani reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden