Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 

Buiten giert de wind werkelijk om het huis, het regent ook.

Binnen is het inmiddels lekker warm, koffie is klaar, thee staat te trekken. 

Het is uiteraard nog hartstikke donker, maar ik heb de lichtjes van de kerstboom en de hele verdere mikmak al aangedaan. 

Ik verklaar vandaag voor geopend icon_disco.gif

Geplaatst

Môin,

Gaat hier ook flink tekeer. Bailey durfde gisteravond van schrik niet eens te plassen en maakt meteen rechtsomkeert om weer naar binnen te gaan. De held :)

Geplaatst

Goedemorgen

Ik ben blij dat ik met de auto naar mijn werk kan, geen weer om te fietsen hier.

Dagpact:

Hardleers

Fijne dag een tot vanavond.

Geplaatst

Goedemorgen Hardy en Dylan. 

Kom net terug van rondje hond... inderdaad, zelfs hond wilde maar al te graag weer naar binnen, en dat mag uniek genoemd worden, hahaha 

Wat voor filmpje dan Dylan? Je maakt mensen wel nieuwsgierig zo icon_bluewanker.gif

Geplaatst

Goedemorgen,

Bedankt voor de koffie. Kan ik goed gebruiken. Het stormt en giert hier ook om het huis.

Ik haat deze dagen en best dus niet in zo goede doen. Het liefste zou ik deze dagen onder de dekens kruipen. Ik denk dat ik me ook maar nergens laat zien.

Weet ook niet zo goed wat ik kan doen om het leven wat aangenamer te maken.

Ik wil ook aldoor drinken. Denk erover met kerst een fles wijn te halen. Maar tegelijk neem ik Refusal omdat ik ook nuchter wil blijven.

Nou ja, even doorbijten. Over een week zijn we een stuk verder.

Ik wens jullie een hele mooie kerst. Ik denk dat we er allemaal het beste van moeten maken. Voor veel mensen is het een moeilijke tijd.

Sorry voor mijn geklaag!

Hanneke

Geplaatst

Ja Dylan, ik zie wie je bent!  En niet die van 630 kilo!!!

Hanneke, een flesje wijn maakt het leven ook niet aangenamer.  Goed dat je je refusal gebruikt! 

Een kant en klaar antwoord heb ik niet voor je, wel wens ik je veel sterkte deze dagen! 

Rij maar lekker mee met de arrenslee, als het goed is, geeft Bolletje vanavond het startsein. 

Misschien dat dat wat helpt.....

Geplaatst

Vanaf 5 uur al wakker. Al wat klusjes gedaan in huis en tuin (er waaide van alles weg) en nu met een boek terug in bed, heerlijk! Dit is voor mij vakantie vieren!

Geplaatst

Goeiemorgen Jane.

Ja, lijkt me wel verstandig, hier valt bijna niet tegenop te trappen.

Volgens de weersberichten zou het in Nederland wel meevallen, maarrehhhhh....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...