Yvonne Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goedemorgen frummers. Buiten giert de wind werkelijk om het huis, het regent ook. Binnen is het inmiddels lekker warm, koffie is klaar, thee staat te trekken. Het is uiteraard nog hartstikke donker, maar ik heb de lichtjes van de kerstboom en de hele verdere mikmak al aangedaan. Ik verklaar vandaag voor geopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ha Yvonne, ik stond al voor de deur te bibberen, ik kom gezellig een koffietje doen... Hier giert het ook om het huis...Kom mensen schuif aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Wat een weer he Eline, maar ik ben allang blij dat het niet vriest en glad is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Môin, Gaat hier ook flink tekeer. Bailey durfde gisteravond van schrik niet eens te plassen en maakt meteen rechtsomkeert om weer naar binnen te gaan. De held Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goedemorgen Ik ben blij dat ik met de auto naar mijn werk kan, geen weer om te fietsen hier. Dagpact: Hardleers Fijne dag een tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Kwam zojuist een filmpje tegen op Youtube van... mezelf. Ik denk hé, wanneer ?..., blijkt het al 5 jaar oud te zijn. Nooit gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goedemorgen Hardy en Dylan. Kom net terug van rondje hond... inderdaad, zelfs hond wilde maar al te graag weer naar binnen, en dat mag uniek genoemd worden, hahaha Wat voor filmpje dan Dylan? Je maakt mensen wel nieuwsgierig zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Daar log ik even voor in, vertel Dylan, maak je muziek of draag je voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 (bewerkt) Oei, nou.. voor jullie dan even, maar denk wel dat ik het zo weer weg moet halen. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FTcU6QEDNJk 24 december 2013 bewerkt door Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Nou Yvonne ik weet niet of onze nieuwsgierigheid beloont gaat worden......Hier maar eens de douche opzoeken en o gruwel mn bovenlip laten harsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ik zie Hot weer online. Goedemorgen... maand nu al om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Gezien, ben jij de man met het gele overhemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Hots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Yess... leuk Dylan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Tsja Eline, nu kan ik wel zeggen dat ik het paard ben, maar of jullie dat geloven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Kan ik goed gebruiken. Het stormt en giert hier ook om het huis. Ik haat deze dagen en best dus niet in zo goede doen. Het liefste zou ik deze dagen onder de dekens kruipen. Ik denk dat ik me ook maar nergens laat zien. Weet ook niet zo goed wat ik kan doen om het leven wat aangenamer te maken. Ik wil ook aldoor drinken. Denk erover met kerst een fles wijn te halen. Maar tegelijk neem ik Refusal omdat ik ook nuchter wil blijven. Nou ja, even doorbijten. Over een week zijn we een stuk verder. Ik wens jullie een hele mooie kerst. Ik denk dat we er allemaal het beste van moeten maken. Voor veel mensen is het een moeilijke tijd. Sorry voor mijn geklaag! Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goedemorgen. succes, Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ja Dylan, ik zie wie je bent! En niet die van 630 kilo!!! Hanneke, een flesje wijn maakt het leven ook niet aangenamer. Goed dat je je refusal gebruikt! Een kant en klaar antwoord heb ik niet voor je, wel wens ik je veel sterkte deze dagen! Rij maar lekker mee met de arrenslee, als het goed is, geeft Bolletje vanavond het startsein. Misschien dat dat wat helpt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Vanaf 5 uur al wakker. Al wat klusjes gedaan in huis en tuin (er waaide van alles weg) en nu met een boek terug in bed, heerlijk! Dit is voor mij vakantie vieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goeie morgen mensen. Hier stormt het ook. Heerlijk gisterenavond liggen luisteren in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ja knus he, Bol! Potje thee erbij, in mijn geval er niet uit hoeven, alles is al in huis en zo niet, jammer dan. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goeiemorgen mensen ik denk dat ik mijn vouwfiets maar eens thuis laat en de bus pakt. jakkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Een stormachtige morgen vandaag, Dagpact: hardleers Miranda WillemW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goeiemorgen Jane. Ja, lijkt me wel verstandig, hier valt bijna niet tegenop te trappen. Volgens de weersberichten zou het in Nederland wel meevallen, maarrehhhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Goeiemorgen Willem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden