Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Morgen werk, ziekenhuis, kerstavondviering, Druk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Heb jij plannen morgen Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Klinkt veel Jen Ik beetje boodschappen doen Verder rustig aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Dank je Akelei ook voor jou! Ik duik zo (weer) 23 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 provocateur :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Hahaha, die Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Het is hier echt weer om met 2 thuis te zijn. Storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Jij wel wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Jen, sterkte met alles, ik las dat je het zwaar hebt. Hier eindelijk wat minder stress nu de vakantie is begonnen en ik kijk gewoon niet naar de bult werk die er nog ligt. Afgelopen twee dagen met hoge koorts en algehele malaise in bed, weerslag van alle hectiek?? Wat fijn Hannah, dat je het zo naar je zin hebt gehad! Akelei, ook de beste wensen voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ja Nanc, af en toe moet een mens tijd nemen. Dat denk ik echt. Het alleen zijn valt mij het zwaarste op dit moment, Wat andere zaken betreft: het is verschietelijk hoeveel een mens aankan als het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Slaap zacht wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Gek genoeg, ik was vandaag blij dat ik EINDELIJK eens even alleen was. Heerlijk wat gerommeld hier. Maar ik besef ook wel dat dit in jullie situatie wel wat anders ligt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik heb geen moeite met alleen zijn. En anders zet ik m'n TomTom aan. Die praat Vlaams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 is het een vrouw Dylan? Met een hese stem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) En dan zit je met je Tom Tom in huis: "bestemming bereikt" Of jaagt die van jou je het huis uit. 23 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 De mijne zegt altijd: maak een scherpe U-bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Of draai om, draai om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Neem de trap naar de 1e verdieping, daarna vijfde deur links Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) Haal de was uit de machine, daarna hang het op. Ruim de vaatwasser in. Inderdaad, het is niet heel veel anders dan met een echte vrouw 23 december 2013 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Rijd het ronde punt op en neem de vierde afslag rechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 1e keukenkastje links, dat blikje pinda's; bestemming bereikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik kom nu op mijn werl juist een beetje tot rust. Wat gedaan moest, moest vrijdag af en morgen nog een dagje en het is weer weekend. Na de jaarwisseling komt de zaak wel weer op gang. Nu passen we een beetje op de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 viel het een beetje mee So What? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 is het een vrouw Dylan? Met een hese stem? Jen mag door voor de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Bestemming bereikt, ja, die is mooi, grinnik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden