toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 http://youtu.be/KFjF64Mcaao gewoon lekker liedje en vooral lekker.. http://youtu.be/MItMDkc343M super film en supernummer.... zit altijd te janken als een klein kind bij dit nummer. merk dat laatste tijd dat ik juist emotioneler ben zonder dan met alcohol, altijd gedacht dat dit andersom was enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Agnieta ben je niet een beetje hard voor jezelf? dan zit juist de andere kant zelfmedelijden ook om de hoek te gluren, toch? Laat die klok maar tikken het is zo 2014 en dan ben je weer een dag of 10 verder in je proces. Houd je taai meis. Ik ben klaar met zuigen en dweilen de tas met goede wensen vd volley is uitgepakt ff de boom nog voller hangen en dan gauw het zonnetje opzoeken want morgen gaat het weer regenen en ik wil in het nu (droog) leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 gedoesjt aangekleedt met deze spelling kom je de lagere school niet door hoor..... sorry, nogal van de taal. dikke knuffel en kus... komt goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Heb me vandaag niet gedoucht Vind mezelf te lekker ruiken Zeker na fysieke inspanning Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Agnieta Laat los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Bepaalt ie zelf wel Of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Agnieta Rule nr 6 (by Covey, ik weet niet waar die zit bij de AA) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hoi lieverds, jopie maak je geen zorgen, heb je pb gelezen, dank daarvoor, Shahire ook. Ben alleen hondsmoe en heb besloten deze dag in bed te blijven...met m'n hoofd onder de kussens... Aggie sterkte! En alle anderen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wat een K-leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jij ook Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Jij ook sterkte Mai, ik las je berichtjes van gisteravond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oh... Ik niet Soms zit het mee Soms zit het tegen Althans, dat is wat men het noemt Anyways, tnx! (I guess) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 I call it life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wat een rotnieuws Agnieta. Pak jezelf weer bij de lurven, kladden of waar dan ook. Weet je wat? Heb nog wel een klokje voor je. Weer veel te lang mee bezig geweest vandaag, maar het werkt eindelijk. Tijdelijk in m'n onderschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 http://youtu.be/lan15hLKEks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 even bijgelezen, Agnieta een mens zou om mindere dingen gaan drinken, niet dat ik het toejuich maar wil wel snappen dat je situatie met zoon moeilijk is, anderen beslissen en anderen zeggen dat hij naar een pleeggezin gaat, ik vermoed als je iets positiever nieuws had gekregen je niet eens aan drank had gedacht.....dat jou meer zou hebben gemotiveerd....... zo wil ik het bekijken, mooi dat je de zooi hebt weggegooid! En nu maar hopen dat ik geen taalfouten heb gemaakt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik bloos ervan....... lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Yes, vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Kate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Dylan,ik wil wel graag een klokje Ga ik voor je maken Sowhat. Maar voor nu.. eerst even boodschappen. Zie trouwens net dat de versie met het "solitaire" spelletje niet fijn werkt in explorer. Grmmblll... Lijkt het forum wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Het houdt je lekker bezig Dylan, dat explorer, hi. Ik ga me even opfrutten en dan richting koffiecafe, waar ik een date heb met mijn mannie. Die zal ook blij uit zijn werk komen. Vrijheid, joepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Hoi beste mensen, Voel me gelukkig een stuk beter Nog wel niet top,maar dat komt wel weer. Blij, dat ik toch niet ben gaan werken. Roofbouw plegen kan altijd nog he , Maar een beetje zuunig zijn op mezelf. Net weer een opdracht voor mijn opleiding gemaakt. Alles op een rijtje gezet, wat ik nog moet doen, en maandag maar weer in overleg, met mijn begeleiders. Er moet eenmaal veel in de praktijk geoefend worden, dus kan even niet verder met de opdrachten. Agnieta, Hoop erg voor je dat baclofen wat voor je is. Want de wil om te stoppen, heb je al heel erg Het zou toch heerlijk zijn, als een pilletje, die vreselijke craving weg zou kunnen nemen bij je , Kop op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden